Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:28 schreef miss_sly het volgende:
Bamboe is als het goed is onderweg
Heb er zo'n zin in om uit te proberen!
Ik heb hier al twee weken (wow, echt waar, twee weken alquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik heb nog niets om mee uit te proberen
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Simmu heeft vandaag helpen knopen, moet goedkomen.
Omdat je het zo lief vraagt zal ik ze zo posten daarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Noli. het volgende:
[..]
En waarom hebben we daar in het draagdoektopic geen feauteau's van gezien??![]()
Ja een gewoven doek is idd fijner. Zal ik bij Makka vragen of ik nog bij het reisschema van Juliette erbij kan? Is het mogelijk om de doek op een vrijdag te ontvangen (woensdag, donderdag kan ook, dan kan ik hem altijd vrijdag bij het postkantoor ophalen) en vrijdag verder te sturen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:49 schreef fIoortje het volgende:
Tinu, de bamboe doek is idd een rekbare doek. Ik denk dat het voor jouw jochie fijner is een geweven doek te gebruiken, wellicht kan je nog bij het reisschema van Julliette!
Simon gaat vandaag op weg naar huis! Ik ben benieuwd!
Dan hoop ik dat hij later op de dag komt en anders morgen, zoals gezegd het meisje van de post had wat problemen met het apparaat. Hij is wel verzekerd verzonden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef fIoortje het volgende:
Mijn pakjespostbode heeft net wat bezorgd in de straat, maar geen Simon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |