abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72628779
Heb vanmiddag even kort die "koele fwcc" geprobeerd maar dat was helemaal niets. Ten eerste heb ik 't idee dat de doek daarvoor te kort is want ik kreeg er maar nét een knoop in, en ten tweede had ik vanaf het moment dat ze er in zat een krijsend kind toen dat na vijf minuten niet beter werd heb ik het maar weer even opgegeven.
Maar ik probeer morgen gewoon een andere knoop, wie weet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72710047
Innepin ik hoop dat het knopen je snel gaat lukken. En leg het anders gewoon even naast je neer en pak het later weer eens op. Wie weet gaat het dan beter.

Wij gaan hier afscheid nemen van Zara
Het is een fijne doek en we hebben er van genoten.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 13 september 2009 @ 20:41:05 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72710139
Wat een gezellige foto
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72710342
oh wat een leuke blije afscheidsfoto
zo vrolijk allebei

nog maar 2,5 week en dan komt Simon hier!
En dan de week erna meeten met Poppedein en haar dametje en doek uitwisselen en dan komt Zara hier
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72768724
Simon is hier
1e indruk: Hij is al lekker zacht, en ik vind hem mooi van kleur, qua weving doet hij me aan mijn hoppediz denken. Als hij ook zo draagt, is dit een heerlijke stevige doek voor de wat zwaardere kindjes.
Volgens mij is hij iets dunner dan een hopp
Foto's volgen nog
pi_72792104
Zara is er! Wat een heerlijke, mooie doek Merel heeft er gisteren al snel even in gezeten.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72865257
Simon komt net in een rotweek, geen oppasukkie waar ik even mee kan oefenen, en op mijn rug wordt lastig in mijn eentje daar heb ik (voor mijn eigen gevoel) J. voor nodig om te helpen. Daarnaast zijn we een weekendje weg en dus kindloos
Misschien dat ik eind vd middag even nog wat fotootjes kan maken, ik ga me best doen.
pi_72866390
Aangezien het dit weekend mooi weer wordt (toch?) ben ik van plan om eens flink te gaan rugdragen met Merel in Zara. Dat worden vast leuke foto's

Ik vind het sowieso echt een hele fijne doek. Zo jammer dat de doekencentjes even op zijn, en ik ben ook niet van plan om een andere doek te gaan verkopen. Dus maar even flink gaan sparen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72866505
Ja, het zou mooi worden dit weekend, Fuente Zara is idd een heelrijke doek

De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aan Ik vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:06:57 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72917986
Juliette is hier aangekomen Wat een mooie kleurige doek
Als Beppie weer koortsvrij is gaan we de doek eens uittesten
pi_72918463
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:

De volgende doek die op reis gaat, meld ik me ook voor aan Ik vond het bezoek van Zara en Bamboe zo leuk en het is een fijne manier om eens een andere doek te proberen.
Ja ik vind doeken testen ook superleuk zo! Misschien dat ik zelf nog wel es iets op reis stuur
Sara
Merel
Ukje
pi_72942674
Merel in Zara. Ze was een beetje moe en overprikkeld, dus kijkt niet zo blij
Sara
Merel
Ukje
pi_72943827
Merel
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_72944586
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 09:20 schreef miss_sly het volgende:

ja dat dus!
ik was zelf niet van plan om heel veel verschillende doeken te gaan kopen ofzo dus ik vind het echt super dat ik op deze manier alles een beetje echt kan uitproberen en en kijken wat ik het fijnste vind.

Merel
zo leuk om al die verschillende kindjes in diezelfde doeken te zien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72981050
LL is het nog wel gelukt uiteindelijk?

Oeh ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het zal zijn, in een geweven doek dragen Ik ga nu maar eens snel op zoek naar instructiefilmpjes of zo om de doek te kunnen knopen straks
pi_72983565
Ik heb uiteindelijk niet meer gedragen. Ik ben er simpelweg niet aan toegekomen en een weekend zonder kids hielp ook niet echt. Toch heeft Simon zijn dienst gedaan als zitkussentje op mijn stoel en als avonddekentje voor koude voetjes
Hopelijk kom ik met Zara wel wat verder dan dat
  † In Memoriam † maandag 21 september 2009 @ 23:31:51 #242
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72987265
Merel, hoe je sjaggerijnig je ook bent, ik blijf verliefd op je! En Zara staat erg mooi bij de blonde haartjes.

LL, ben benieuwd of je verschil gaat voelen met Jade.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:07:32 #243
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73000207
Juliette. Qua kleur helemaal goedgekeurd Qua feeling moet ik nog ff inkomen denk ik
pi_73022656
Vandaag is Simon hier aangekomen Morgen gaan we er eens goed voor zitten
pi_73022807
Merel! Wat kijk je lekker cranky. Niet zo leuk voor je, maar zo schattig om te zien.

TF, wat een heerlijke foto! Juliet staat jullie mooi en het gebakje is zo lekker ondeugend.

Chan, succes! Gaat vast lukken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73066353
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderen Later nog maar een poging dus
pi_73066573
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:39 schreef Chan het volgende:
Vandaag hebben we een eerste poging gewaagd... Timo kon mijn gestuntel niet echt waarderen Later nog maar een poging dus
het groeit vanzelf dat het gewoon een leuke samen spelen tijd wordt! gewoon lekker veel oefenen, komt vanzelf goed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73086106
Nog geen Zara hier
Fuente
pi_73089049
quote:
Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Nog geen Zara hier
Fuente
Zara is afgelopen dinsdag al weggegaan hier
Ik zal je direct de t&t code sturen!
Sara
Merel
Ukje
pi_73091273
Jemig, over een weekje komt Zara hier al Heel veel plezier met haar de komende week LL, ik hoop dat ze gauw binnenkomt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')