Ik snap je OP niet helemaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:20 schreef wakajawaka het volgende:
Het is gewoon zielig volwassen mannen en pubers die 13 pagina's lange over tekenfilmpjes uit een jeugd lullen.
Ik wel.quote:
Dat is al lang gebeurt paniek zaaier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef zovty het volgende:
WHOAH! MENSEN MET EEN ANDERE HOBBY DAN TS!!! VLUGVLUGVLUG!!! OPEN ER EEN TOPIC OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of TS komt uit een arm gezin zonder TVquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:23 schreef J0ttem het volgende:
[..]
TS mocht nooit TV kijken van zn ouders?
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spotquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Dat is al lang gebeurt paniek zaaier.
Ja, en dooie pony's met houten stokken dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
nee dat is ludiek.... niet sarcastischquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, en dooie pony's met houten stokken dan?![]()
Ofzo...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ofzo...
quote:Ik ben wakjawaka een kut user die zijn naam heeft gestolen van een Frank Zappa plaat
Voor de rest zijn mijn hobby's voetbal, muziek, films en computers. Erg origineel allemaal
Mijn muziek smaak is best breed favoriete bands/artiesten zijn Frank Zappa, Gil Scott Heron, Nine Inch Nails, Jay-z en Belle & Sebastian.
Voor de rest ben ik Ajax fan. Veder weet ik niks te melden
Gaan we die kant weer opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:25 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ofzo...
Freakquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gaan we die kant weer opIk heb echt een leuke middag vandaag
Mja... Touché, eigenlijk best wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |