Denk dat heel de VS diep onder de indruk is van dit protestquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef Demarest het volgende:
Een protest in New York vanwege een politicus in een klein landje aan de andere kant van de Atlantische Oceaan? Zal logischerwijs 0.0 effect sorteren.
Een nederlandse krant zeker?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef Przewalski het volgende:
Ja, dat denk ik zeker. Wellicht niet 1 krant heeft er aandacht aan besteed...
Al moet erbij worden gezegd dat de bevolking in 2000 op Gore stemde...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een volk wat 2 keer op een mongool als bush stemt neem ik per definitie niet meer serieus.
Volk wat Wilders stemt ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Een volk wat 2 keer op een mongool als bush stemt neem ik per definitie niet meer serieus.
True.quote:
Scherp beeld van amerikanen heb jijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef mstx het volgende:
Domme vadsige Amerikanen zijn tegen Wilders? Je hebt me zojuist overtuigd om op Geert te stemmen.
Hij had gelijk, wilders daarentegen.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef buachaille het volgende:
Ach, Galileo Galilei riep destijds ook protesten op bij het dommer deel van de bevolking. Geert![]()
Nog ergerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef isogram het volgende:
[..]
Al moet erbij worden gezegd dat de bevolking in 2000 op Gore stemde...
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Nou, waar wacht je op, maak een collage en sier de Dam met je aanwezigheidquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:52 schreef mividaloca het volgende:
Moesten we hier ook is gaan doen een demonstratie tegen Wilders de lul...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |