Het imposante is de immense wereld... Ik heb vaak gewoon van uitzichten zitten genieten,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:01 schreef mirved het volgende:
Ik snap de stemmen op World of Warcraft niet zo. Spel technisch is het echt niet zo geweldig. Alleen verslavend.
Er zijn tal van andere MMo's die veel grotere OPEN werelden hebben zonder instances. Bovendien is WoW niet de meest gespeelde MMO. Dat is Lineage 1/2 die waren helaas minder populair in het Westen. Een vrij simpel spel als legend of mir 2 had al 10miljoen aziatische spelers. WoW heeft MMo's mainstream gemaakt door Blizzard zijn bekendheid en de bekende naam van warcraft. Maar qua MMO is het niets speciaals.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het imposante is de immense wereld... Ik heb vaak gewoon van uitzichten zitten genieten,
met een open mond gezeten als ik over bergen vloog en stil stond bij hoeveel aandacht er
besteed is aan het landschap...
het is als een enorme virtuele Efteling waarin je deel uitmaakt van de attracties... Hetzelfde
met WAR... Ik ben zowieso erg fan van dat soort achtergrondverhalen en artwork...
Ook is het de meest gespeelde MMO ooit en verdient het dus zowieso wel een plaatsje,
alleen niet in mijn top 10, wel in de 25...
Het is de grootste MMO in Europa, hardstikke mainstream, voor veel mensen de eerste MMO, duizenden mensen aan verslaafd en nog vraag je je af waarom mensen er op stemmen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:42 schreef mirved het volgende:
[..]
Er zijn tal van andere MMo's die veel grotere OPEN werelden hebben zonder instances. Bovendien is WoW niet de meest gespeelde MMO. Dat is Lineage 1/2 die waren helaas minder populair in het Westen. Een vrij simpel spel als legend of mir 2 had al 10miljoen aziatische spelers. WoW heeft MMo's mainstream gemaakt door Blizzard zijn bekendheid en de bekende naam van warcraft. Maar qua MMO is het niets speciaals.
ok my bad, niet de meest gespeelde MMO ooit, mijns inziens ziet WoW er qua wereld wel velequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:42 schreef mirved het volgende:
Er zijn tal van andere MMo's die veel grotere OPEN werelden hebben zonder instances. Bovendien is WoW niet de meest gespeelde MMO. Dat is Lineage 1/2 die waren helaas minder populair in het Westen. Een vrij simpel spel als legend of mir 2 had al 10miljoen aziatische spelers. WoW heeft MMo's mainstream gemaakt door Blizzard zijn bekendheid en de bekende naam van warcraft. Maar qua MMO is het niets speciaals.
Bubbleshooter wordt ook door heel veel mensen gespeeld in europa betekend dat het daarom een van de beste games ooit is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de grootste MMO in Europa, hardstikke mainstream, voor veel mensen de eerste MMO, duizenden mensen aan verslaafd en nog vraag je je af waarom mensen er op stemmen?
Hey ik zie spellen als Guitar Hero en Worms voorbij komen, t is gewoon iedereen vrij om tequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:02 schreef mirved het volgende:
Bubbleshooter wordt ook door heel veel mensen gespeeld in europa betekend dat het daarom een van de beste games ooit is?
Dat klopt. Ik geef alleen mijn mening en beargumenteer die.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:15 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Hey ik zie spellen als Guitar Hero en Worms voorbij komen, t is gewoon iedereen vrij om te
laten weten welke spellen in hun ogen de meest memorabel zijn... De spellen met de meeste
stemmen verdienen de titel, ofdat jij het als individu het daar nou mee eens bent of niet...
Ik doe niet aan tussenstandenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:56 schreef Deetch het volgende:
Kan er in de OP ook een linkje naar een tussenstand? Of is die er nog niet.
Hehe, eindelijk. Ik hoef vannacht niet meer wakker te liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. The Elder Scrolls III: Morrowind [PC]![]()
![]()
2. Command & COnquer: Red Alert [PC]
3. Neverwinter Nights [PC]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:33 schreef Fappie het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk. Ik hoef vannacht niet meer wakker te liggen.
Met die naam had ik eigenlijk andere spellen in je top 10 verwachtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1. The Elder Scrolls III: Morrowind [PC]![]()
![]()
2. Command & COnquer: Red Alert [PC]
3. Neverwinter Nights [PC]
4. GTA: Vice City [PC]
5. Unreal Tournament (die GOTY) [PC]
6. Donkey Kong Country 1 [SNES]
7. Doom 1 [PC]
8. Duke Nukem 3D [PC]
9. Super Mario Kart [SNES]
10. World of Warcraft [PC]
Ik heb de naam niet van Baldur's Gate en IceWind Dale, maar uit de boekenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:52 schreef mirved het volgende:
[..]
Met die naam had ik eigenlijk andere spellen in je top 10 verwacht
Ik had baldurs gate 2 op 1 staan. Maar denk dat het nu te laat is om nog dezelfde ervaring op te doen als in 2001 toen hij uit kwam omdat het spel toch aardig verouderd is en je nu beter gewend bent. Ik had hier zelf al last van toen ik hem onlangs weer opnieuw ging spelen, de besturing voelde houterig aan maar het verhaal blijft geweldig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de naam niet van Baldur's Gate en IceWind Dale, maar uit de boekenEn van die 2 games heb ik alleen eventjes IceWind Dale II even gespeeld
Ik moet Baldur's Gate toch maar eens gaan proberen...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik had baldurs gate 2 op 1 staan. Maar denk dat het nu te laat is om nog dezelfde ervaring op te doen als in 2001 toen hij uit kwam omdat het spel toch aardig verouderd is en je nu beter gewend bent. Ik had hier zelf al last van toen ik hem onlangs weer opnieuw ging spelen, de besturing voelde houterig aan maar het verhaal blijft geweldig!
quote:
Ik hoop dat dit een typo is (zitten er iig genoeg in de rest van je lijstje)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |