Foutjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:30 schreef venomsnake het volgende:
Grunn moet heul niet tegen AZ....
quote:Vrijdag 31 juli, 20.45 uur
sc Heerenveen - Roda JC. Arbiter: Liesveld. Assistent-scheidsrechters: Zeinstra en Schenkels. Vierde official: Diks.
Zaterdag 1 augustus, 18.45 uur
Willem II - Vitesse. Arbiter: Haverkort. Assistent-scheidsrechters: Slot en Bexkens. Vierde official: Bekebrede.
Zaterdag 1 augustus, 19.45 uur
Heracles Almelo - AZ. Arbiter: Wiedemeijer. Assistent-scheidsrechters: Buijk en Goossens. Vierde official: Winter.
Sparta Rotterdam - FC Twente. Arbiter: Luinge. Assistent-scheidsrechters: Van der Pas en Meints. Vierde official: Ketting.
Zaterdag 1 augustus, 20.45 uur
RKC Waalwijk - FC Utrecht. Arbiter: Wegereef. Assistent-scheidsrechters: Brink en Olde Olthof. Vierde official: Van der Scheer.
Zondag 2 augustus, 14.30 uur
Feyenoord - N.E.C. Arbiter: Vink. Assistent-scheidsrechters: Ten Hoove en Inia. Vierde official: Makkelie.
ADO Den Haag - NAC Breda. Arbiter: Braamhaar. Assistent-scheidsrechters: Lobbert en Schiphorst. Vierde official: Gözübüyük.
FC Groningen - Ajax. Arbiter: Kuipers. Assistent-scheidsrechters: Van Roekel en Gerritsen. Vierde official: Sanders.
Zondag 2 augustus, 16.30 uur
PSV - VVV-Venlo. Arbiter: Bossen. Assistent-scheidsrechters: Langkamp en Van Dongen. Vierde official: Kamphuis.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
Ik heb mijn vakantie uitgesteld in verband met de openingswedstrijd van Groningen.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nog 7 uur en 1 kwartier![]()
Heb er weer zin in
Herkenbaar ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ook. Al is het wel elk jaar dat ik vol enthousiasme met een biertje voor de eerste wedstrijd ga zitten en het vervolgens een onwijze schijtpot blijkt te zijn.
En al die trainers die zich niet gek laten maken door een gelijkspelletje of een nederlaag.. Ze zijn immers met een proces bezig..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:21 schreef Silenus het volgende:
Ja, en constant is iedereen bezig met het 'afgeven van visitekaartjes'.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaar zijn we weeeeeeeeeeeeeeeeeer!
Roda voor degradatie![]()
Ik zie het al, roda gaat veel goals maken dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |