Dan heb jij nog nooit in Haarlem bij Sense of Asia gegetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede en chinees twee woorden die zelden tot nooit in een zin genoemd kunnen worden.
Dat is geen chineesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in Haarlem bij Sense of Asia gegeten
*Hapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zelden tot nooit zeg ik toch.
Memories of Asia in Arnhem is ook wel oke.
Lijkt me qua naam hast wel een keten.
Gaan we straks proberenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Voor een Chinees is de Chinees Chi-Ling, in de haven van IJmuiden, erg goed![]()
Ships Dude, daar zeg je zowatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
Ik wist het al wel, maar toch maar even de annuleringsverzekering erbij gepakt. Er wordt niets vergoed als we niet kunnen gaan vanwege het poetje. Eigenlijk best raar. Alsof je een ziek huisdier bij de oppas achterlaat om vakantie te gaan vieren.
Helaas was dit nu net een onwijs dure reisMaarja, ik ga volgende week niet weg als ze nog ziek is.
Ja, drie weken hotelrondreis. Gewoon echt kut. Maar ja.quote:
Ik krijg er geen medicijnen meer in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships Dude, daar zeg je zowatMaar ze zal toch wel snel opknappen van de meds?
Wij doen het ook niet vaak, maar omdat Borisz en ook anderen nogal enthousiast waren over die tent in IJmuiden gaan we die eens uitchecken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef Duderella het volgende:
Lekker B&G, noar de sjineesj!
Dat heb ik al sinds mijn tiende of zo niet meer gedaan!
Leuk! Ik zou best weer eens naar de Chinees willen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij doen het ook niet vaak, maar omdat Borisz en ook anderen nogal enthousiast waren over die tent in IJmuiden gaan we die eens uitchecken.
Zaterdag staat er weer een 'snackbar' op het programma.
Newcastle?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk! Ik zou best weer eens naar de Chinees willen!
IJmuiden... hm,mm daar zijn wij volgende week (als poetje beter wordt)!
IJmuiden-Newcastle met het luxe pontje.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef Duderella het volgende:
Leuk! Ik zou best weer eens naar de Chinees willen!
IJmuiden... hm,mm daar zijn wij volgende week (als poetje beter wordt)!
Yups, althans de leasebak van de zaak.quote:
En heeft de relatie het goed overleefd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik ben trouwens een paar daagjes met kaas in Italië geweestWas wel tof. Lekker weer vooral. En het restaurant bij de camping was súpergoed
Nou de heenreis begon al rampzalig, halverwege duitsland sms'te mn moeder om te zeggen dat ze mijn oude babydekentje annex favoriete knuffelkussen weg ging gooien. Ik gelijk gebeld, potje zitten janken (om een kussen jahquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef Duderella het volgende:
En heeft de relatie het goed overleefd?![]()
Een vakantie is de beste testcase, zeggen ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder was het wel leuk hoor![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou de heenreis begon al rampzalig, halverwege duitsland sms'te mn moeder om te zeggen dat ze mijn oude babydekentje annex favoriete knuffelkussen weg ging gooien. Ik gelijk gebeld, potje zitten janken (om een kussen jah) en nog een uur overstuur geweest. En in Italië een keer boos het bos in gestampt omdat we een meningsverschil hadden.
En is het kussentje gered?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder was het wel leuk hoor
![]()
Heerlijke scene zie ik voor me, wat jullie 'ruzie' betreft.![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
En is het kussentje gered?![]()
Heerlijke scene zie ik voor me, wat jullie 'ruzie' betreft.![]()
Hij kreeg slechts uitstel van executie. Toen ik gister thuis kwam heb ik m onder dwang in de klikobak moeten gooien. Needless to say heb ik wáárdeloos geslapen vannacht natuurlijkquote:
Ach gossie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik er over ga nadenken moet ik weer huilen
arm schapie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik er over ga nadenken moet ik weer huilen
Je zou eens moeten weten hoe blij ik was toen ik zag dat mn knuffelbeest nog veilig was! Dat was een twee-eenheid met t kussenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Maar waaróm moest dat dekentje kussentje dan weg
Omdat ie niet in de wasmachine kon. En dat eignelijk al een paar jaar niet geweest was. Omdat mn moeder hem vies vond dusquote:
Een baby-donsdekentje. Toen ik er niet meer onder paste, ging ie in een kussensloopquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Het is een dékentje. Een babydekentje schrijft ze
Ja en stinkruikt ie ook nooit meer hetzelfdequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef DarkElf het volgende:
zulke dingen moet je niet in de wasmachine doen nee, wrs valt ie dan ook half uit elkaar
Je hebt gelijk! En DE ook! En Kaas begrijpt t nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja en stinkruikt ie ook nooit meer hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |