Dan heb jij nog nooit in Haarlem bij Sense of Asia gegetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede en chinees twee woorden die zelden tot nooit in een zin genoemd kunnen worden.
Dat is geen chineesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit in Haarlem bij Sense of Asia gegeten
*Hapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zelden tot nooit zeg ik toch.
Memories of Asia in Arnhem is ook wel oke.
Lijkt me qua naam hast wel een keten.
Gaan we straks proberenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef borisz het volgende:
Voor een Chinees is de Chinees Chi-Ling, in de haven van IJmuiden, erg goed![]()
Ships Dude, daar zeg je zowatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef Duderella het volgende:
Ik wist het al wel, maar toch maar even de annuleringsverzekering erbij gepakt. Er wordt niets vergoed als we niet kunnen gaan vanwege het poetje. Eigenlijk best raar. Alsof je een ziek huisdier bij de oppas achterlaat om vakantie te gaan vieren.
Helaas was dit nu net een onwijs dure reisMaarja, ik ga volgende week niet weg als ze nog ziek is.
Ja, drie weken hotelrondreis. Gewoon echt kut. Maar ja.quote:
Ik krijg er geen medicijnen meer in.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ships Dude, daar zeg je zowatMaar ze zal toch wel snel opknappen van de meds?
Wij doen het ook niet vaak, maar omdat Borisz en ook anderen nogal enthousiast waren over die tent in IJmuiden gaan we die eens uitchecken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef Duderella het volgende:
Lekker B&G, noar de sjineesj!
Dat heb ik al sinds mijn tiende of zo niet meer gedaan!
Leuk! Ik zou best weer eens naar de Chinees willen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij doen het ook niet vaak, maar omdat Borisz en ook anderen nogal enthousiast waren over die tent in IJmuiden gaan we die eens uitchecken.
Zaterdag staat er weer een 'snackbar' op het programma.
Newcastle?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuk! Ik zou best weer eens naar de Chinees willen!
IJmuiden... hm,mm daar zijn wij volgende week (als poetje beter wordt)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |