Mja maar aan google chat heb ik niet veel want die werk niet samen met msn, toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:01 schreef ex het volgende:
Hmm ja, een msn client, ook ooit is een aantal dagen op me g1 gehad om tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk al helemaal over was naar google chat
Verder is copilot voor iedereen met een auto gewoon een must, echt lekkere navigatie software
Google Skymapsquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Buddyrunner
Wikitude
Shopsavy / Pricewatch-barcodescanner van Tweakers
Meebo
Handycalc
Last.fm
Layar
Aldiko Ebook reader
Het weer
Keyring (barcodes opslaan van spaarkaarten)
Had ik vast genoteerd
Hier ook. Hij komt altijd rond half 2 (die gast is goed, altijd zelfde tijd), dus ik hoop nu ook. Maar ik ga maar geen boodschappen doen...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Jaja, de postbode is onderweg met mijn pakketje
Handig als je dat weet, hier gaat de tracking altijd rond 12:00 op "chauffeur onderweg" en dan istie er ergens tussen 13:30 en 18:00, ik weet alleen dat pakketjes altijd 's middags komen. Mijn hero is nu onderweg naar de lokale distributie, wat gaat de tijd langzaam...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Angelfrouk het volgende:
Hier ook. Hij komt altijd rond half 2 (die gast is goed, altijd zelfde tijd), dus ik hoop nu ook. Maar ik ga maar geen boodschappen doen...
Nope, alle automaten. Alleen zijn ze wel zo sneaky geweest om de ING automaten ook te voorzien van een ING logo, en de andere automaten gewoon van een algemeen 'pin-automaat' logoquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ah, dat klinkt wel vet. Werk hij alleen voor ING-automaten, of staan Rabo en ABN-AMRO enzo er ook op?
Nee. ING Wegwijzer heet hetquote:
Ja klopt. Werkt echt super, niet normaal. Ik testte 'm even voor de gein. Radio stond uit, ik zet even snel de radio thuis aan en er draaide een of ander onbekend Nederlands nummer. Hij herkende 'm gewoon! Echt een nummer dat qua bekendheid zeg maar nog onder de nummers van Wolter Kroes zou eindigenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef Schanulleke het volgende:
Shazam noemde ik net al even. Ik had er tot gisteravond nog nooit van gehoord maar dat is de meest briljante applicatie die ik ooit gezien heb. Als je ergens bent, bijv. een kroeg zoals in het geval van gisteravond, en er is muziek die je niet kent dan start je Shazam en je houdt je telefoon even bij de box en na analyse vertelt je telefoon je dan precies waar je naar luistert.
Ja kwam 'm net al tegen op layar.euquote:
Nee ik bedoel Shazam. Dat programma wat tracks herkent.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Volgens mij alleen op Android op het moment (zie ook het Layar topic hier in DIG).
ja, klopt.. hoop collega's & vrienden van mij gebruiken google chat, dus heb msn maar opgegevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Mja maar aan google chat heb ik niet veel want die werk niet samen met msn, toch?![]()
Want tja, al mijn vrienden gebruiken dus msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |