Mijne ook, eindelijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:45 schreef Angelfrouk het volgende:
Het emailtje is binnen. De Hero is opgestuurd!
1 dag maar?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef ufopiloot het volgende:
Morgen speel ik toch mooi een dagje kluizenaar
Anders moet je even in FB kijken of ze de bug al hebben opgelost dat je op Android ook de mobiele versie te zien krijgt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:53 schreef RRGJL het volgende:
Hmm mobiel fokken is minder handig merk ik al
Dat is zo balen. Ik was ook bang dat ik een van de laatsten was. Ik hoop dat je hem ook snel krijgt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vrees dat ik de laatste ben want ik geloof dat Hi ze nog niet binnen heeft
Hi heeft de levertijd op de website aangepast... "Vanaf 30 juli"... Naja, als ze hem morgen opsturen heb ik hem vrijdagquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:29 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat is zo balen. Ik was ook bang dat ik een van de laatsten was. Ik hoop dat je hem ook snel krijgt!
Das kut hea wachten op iets waar je lang naar uit heb gekeken en dan moet je nog langer wachten dan verwacht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan word ik alleen maar nog jaloerser, en gaan de volgende 24 uur nog langzamer voorbij
Ik sta te popelen zelfsquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
Gaan die geluksvogels hier wel even foto's en filmpjes posten om mijn leed te verzachten?
Ik heb nu een dubbel zo erg gevoel, ik ging namelijk even de stad in en toen ik om 4 uur terugkwam zag ik een UPS briefje in de bus. Ze waren net om 15:50 langsgeweest met mijn nieuwe gitaarverterkerquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Das kut hea wachten op iets waar je lang naar uit heb gekeken en dan moet je nog langer wachten dan verwacht.
Had ik ook. Ik had me Omnia besteld.. hij zou binnen 3 werkdagen geleverd worden. Dinsdagochtend 7 Juli stond op me mail dat de chauffeur onderweg was naar het afleveradres. Dus ik bel naar huis om te zeggen dat iemand me telefoon moet aannemen. Ik hoefde maar tot 12:30 te werken en dan kon ik heel de middag nog met me Omnia spelen. Maar ware het niet dat een collega van me opbelde om te zeggen dat ie ziek was en of ik heel de dag(van 08:30 tot 21:30)kon werken. Uiteraard had ik niet veel keus want ik was op dat moment de enigste op het werk. De dag kroop letterlijk voorbij. Toen ik om 22;30 eindelijk thuis kwam wist ik niet hoe snel ik naar me kamer moest gaan al waar het pakket op me stond te wachten
1 trootst, je hebt hem eerder dan ik. Hi laat zijn klanten totaal in onwetendheid en ik ben zo benieuwdquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan word ik alleen maar nog jaloerser, en gaan de volgende 24 uur nog langzamer voorbij
Buddyrunnerquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke? Het zou makkelijk zijn als iedereen hier even zijn must have apps postte.
Dat mag ik toch hopen van niet, dat is een van de voornaamste redenen dat ik hem gekocht heb.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:33 schreef ufopiloot het volgende:
Flash is een hele reclamestunt omheen geweest, maar Youtube en Dumpert.nl doen het niet eens. Zelfs de website van HTC zelf (htctje) doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |