abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:55:23 #101
189961 ex
aperture science
pi_71421333
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:27 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mag ze 'm alvast voor je opladen, of wil je de uitpakparty niet missen ?
Wil de uitpak party niet missen denk ik, toch ff een maand op moeten wachten. Wel lang, zo'n werkdag dan ineens
The cake is a lie!
pi_71421490
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef RRGJL het volgende:
Weet iemand of het normaal is dat je abonnement meteen geactiveerd wordt op het moment dat je een abonnement + telefoon aanvraagt? Zelfs als de telefoon nog niet geleverd kan worden?
GSMWeb heeft mijn aanvraag op 10 juli geactiveerd, en vandaag ontvang ik de Hero pas. Dat wil dus zeggen dat ik 19 dagen geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement, waarvoor ik wel moet betalen, omdat zij ervoor hebben gekozen mijn abonnement te activeren terwijl de telefoon nog niet geleverd kon worden.
Is zoiets normaal? Heb iig al een pissig mailtje gestuurd want ik vind het niet normaal, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets niet normaal vind dat wel normaal schijnt te zijn
Ik vind het niet normaal. Ik heb mijn telefoon op 4 juli besteld en mijn abonnement loopt ook nog niet. Dat gaat pas in op het moment dat ze de telefoon versturen.

Wel heb ik nummerbehoud aangevraagd en dat is wel direct doorgezet, omdat daar een paar overheen gaan. Dus nu zit ik wel met een onbruikbare sim-kaart sinds een aantal dagen maar dat wist ik wel vooraf.

Dat ze het abonnement al hebben geactiveerd lijkt niet kloppen en ook niet netjes. Maar aan de andere kant; als je er stappen tegen wilt ondernemen ben je waarschijnlijk veel meer geld, tijd en moeite kwijt dan die 19 dagen die je nu betaalt in dit land van het onnozele papierwerk.
pi_71421515
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:53 schreef Remsjo het volgende:
M,n zusje heeft zojuist de Hero(de roze) binnen gekregen.
Kijk nog eens goed naar de kleur
pi_71421591
winnaars van de hero krijgen hem als het goed is donderdag binnen. vriendlief behoort ook tot de winnaars en die is gisteren gebeld, dat hij vandaag opgestuurd zou worden. morgen binnen dus hopelijk.. en vriendlief is dan aan het werk, ikke niet
maar ik neem aan dat dan alle mensen die er 1 besteld hebben hem ook nu wel snel zullen krijgen. wel heel lomp dat het allemaal zo lang heeft moeten duren en mensen weer een prepaid simkaart hebben moeten aanschaffen omdat hun eigen ermee opgehouden is doordat je gebruik gemaakt hebt van nummerbehoud!
iedereen veel plezier ermee
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:15:02 #105
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_71421889
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:01 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed naar de kleur
Roze zo als ik al zei?
pi_71421928
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:15 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Roze zo als ik al zei?
Welke provider dan? Voorzover ik weet is tot nu toe alleen wit, bruin en straks zwart beschikbaar?
Cool story, Hansel.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:30:49 #107
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_71422388
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Welke provider dan? Voorzover ik weet is tot nu toe alleen wit, bruin en straks zwart beschikbaar?
Ze heeft een abonnement lopen bij Rabomobiel. Haar huidige abonnement is verlopen en kon ze dus verlengen + nieuw toestel uitzoeken. Op haar speciale Mijn Mobiel pagina(die je alleen kan zien als je je zelf inlogt via de reader en je unieke persoonlijke code invoert) krijg je een speciale aanbieding om je abonnement te verlengen en een nieuw toestel uit te zoeken. Daar stond de roze HTC Hero ook tussen maar moest ze wel een eenmalig bedrag van 85 euro er bovenop bij betalen. Ze heeft een abonnement 20 euro, 2 jaar. Provider is KPN netals bij mijn Omnia.

Toen ik mijn Omnia bestelde via Rabo Mobiel kreeg ik Route 66 en onbeperkt internet er gratis bij. Rabo Mobiel heeft wel vaker van dit soort leuke acties
pi_71422799
%$#@*($%, nu staat er op de site van 2caal weer het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen. Ik wordt hier niet goed van...

EDIT: even gebeld en ze hebben ze weer niet binnen gekregen... Lekker hoor, dat gezeik.
Wel zijn ze zo aardig om alvast de simkaarten op te sturen. Mijn vriend heeft die maandag wel nodig want zijn nummer wordt dan al omgezet naar Vodafone.

[ Bericht 45% gewijzigd door Angelfrouk op 29-07-2009 11:50:57 ]
pi_71423476
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:45 schreef Angelfrouk het volgende:
%$#@*($%, nu staat er op de site van 2caal weer het volgende: Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen. Ik wordt hier niet goed van...

EDIT: even gebeld en ze hebben ze weer niet binnen gekregen... Lekker hoor, dat gezeik.
Wel zijn ze zo aardig om alvast de simkaarten op te sturen. Mijn vriend heeft die maandag wel nodig want zijn nummer wordt dan al omgezet naar Vodafone.
Op algebeld staat hij nog steeds op 'leverbaar vanaf 29/7/09, maar ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen.
Cool story, Hansel.
pi_71423504
Ik wacht ook nog op een bevestiging..
pi_71423534
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Op algebeld staat hij nog steeds op 'leverbaar vanaf 29/7/09, maar ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen.
Ik ook niet. Ben daar niet heel erg blij mee, hoor. Ze zei dat HTC ze nog niet geleverd had. Onzin, want andere winkels hebben ze wel... Of bedoelde ze dat HTC ze alleen niet aan hun geleverd heeft? Geen idee, maar ik ben niet zo blij.
pi_71423554
Ik word hier niet goed van eerlijk gezegd. Waarom krijgen Rabomobiel en zelfs zo ongeveer alle telecomwinkels ze zo vroeg vergeleken met online winkels? Ik las dat sommige mensen hem al gewoon in de winkel hebben gekocht .
Cool story, Hansel.
pi_71423957
Nou ja, ik heb algebeld maar even om opheldering gevraagd .
Cool story, Hansel.
pi_71425070
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou ja, ik heb algebeld maar even om opheldering gevraagd .
En wat zeiden ze? Of heb je niet gebeld?
pi_71425192
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:00 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik vind het niet normaal. Ik heb mijn telefoon op 4 juli besteld en mijn abonnement loopt ook nog niet. Dat gaat pas in op het moment dat ze de telefoon versturen.

Wel heb ik nummerbehoud aangevraagd en dat is wel direct doorgezet, omdat daar een paar overheen gaan. Dus nu zit ik wel met een onbruikbare sim-kaart sinds een aantal dagen maar dat wist ik wel vooraf.

Dat ze het abonnement al hebben geactiveerd lijkt niet kloppen en ook niet netjes. Maar aan de andere kant; als je er stappen tegen wilt ondernemen ben je waarschijnlijk veel meer geld, tijd en moeite kwijt dan die 19 dagen die je nu betaalt in dit land van het onnozele papierwerk.
De medewerker van GSMWeb voelde zich beledigd omdat ik zei dat ik het dom vond om het abonnement dik 2 weken voor verzending van de telefoon al te activeren
Ook moest ik volgens hem de algemen voorwaarden maar eens doornemen, want daarin werd dit allemaal aangegeven.

Dus ik stuur het volgende terug:

Geachte heer ....,

Het is maar goed dat niet iedereen zich zo snel beledigd voelt

Na uw terechte opmerking met betrekking tot de algemene voorwaarden en andere informatie die beschikbaar is gesteld over mobiele telefoon abonnementen ben ik alles eens door gaan nemen (ik vraag me af hoeveel klanten / consumenten dat daadwerkelijk doen, en iets zegt mij dat u zelf ook wel weet dat het gros die bepalingen niet doorneemt).

Nergens kan ik ontdekken dat ik zelf akkoord ben gegaan, door middel van een handtekening, met het aktiveren van mijn abonnement ruim 2 weken voordat ik het kan gebruiken. Ik zie ook nergens staan dat dit 'per ongeluk' zou kunnen gebeuren en ik daar maar genoegen mee moet nemen. Ik heb het contract doorgenomen. Daar staat niets in. Hierin wordt echter wel verwezen naar de algemene voorwaarden van KPN, vervolgens heb ik die erbij genomen. Ook daarin wordt niets vermeld voor zo ver ik dat kan ontdekken.
Kunt u mij verwijzen naar de tekst waarin dit, zoals u zelf zegt, aangegeven wordt?

Verder lijkt het mij een goed plan om dergelijke bepalingen duidelijk aan te geven op uw website, op de plek waar de klant zijn gegevens in gaat vullen voor het aanvragen van het abonnement. En dan niet in font 8, maar 12 zodat het opvalt. Het is maar een tip.

Mvg,

Nu kunnen ze er wat mij betreft ook in stikken
pi_71425201
quote:
Goedemiddag,

Wij hebben in ieder geval al een gedeelte van de toestellen binnen. Wij wachten nu nog op een koerier met de overige toestellen. Als deze binnen zijn dan gaat alles verstuurd worden ook die van u.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,
Geen duidelijk antwoord dus of ze vandaag nog worden verstuurd.
Cool story, Hansel.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:45:39 #118
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_71426684
Ik heb een Hero besteld via Hi.nl (verlengen abonnement). Via Hi krijg ik niets meer te horen dan "we leveren waneer we kunnen", geen datum of wat dan ook.
Iemand die ook besteld heeft bij Hi en wel meer informatie heeft???
pi_71426855
Net even samen met mijn vriend een email naar 2call gestuurd met de vraag waarom zij de Hero niet hebben en andere (web)winkels wel. Binnen een minuut een reactie terug (!) met de mededeling dat ze zojuist met een andere koerier binnengekomen zijn en vandaag nog worden verstuurd. Het lijkt er dus op dat, als ik morgen terug ben van mijn rijles, er een Hero op mij wacht!
Hopelijk is het waar!
pi_71427081
Ik heb 'm btw
Time to customize Mijn middag zit alweer vol.
pi_71428144
Muziek kwaliteit is overigens ruim voldoende Dat vond ik wel belangrijk aangezien ik eindelijk eens die extra mp3 speler wilde dumpen.
pi_71428928
Het emailtje is binnen. De Hero is opgestuurd!
pi_71430197
Ik voel aan mijn neus dat er iets niet klopt en m'n neus bedriegt mij nooit.. drommels drommels drommels!
pi_71430975
Mijn neus heeft mij bedrogen!! Haha, deze krijg ik net binnen:
quote:
Geachte heerO,

Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer 09070627931 wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

Particulier
tav De heerO

Aan de rooit 12
9999 XX Den Haag
Nederland
YES!!
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:45:41 #125
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_71431075
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef ufopiloot het volgende:
Mijn neus heeft mij bedrogen!! Haha, deze krijg ik net binnen:
[..]

YES!!
Ja ik zat ook al vanaf de middag met zoiets van wtf stuur dat ding nu eens op...

'Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer 12345 wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:'

Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')