abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71399808
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef June. het volgende:

[..]

Maar dat valt ook nog wel mee hoor. Ik ken echt niemand die zomaar 'voor de lol' heeft meegeloot. Wel andersom, mensen die eerst echt heel gemotiveerd waren maar toen ze eenmaal studeren het helemaal niks vonden.
Oh ik wel hoor. En van sommige collega's krijg ik ook sterk de indruk dat ze geen idee hadden waar ze aan begonnen.
pi_71400638
tightening vaginoplasty.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:49:06 #28
208890 June.
Seriously?
pi_71400682
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:47 schreef intoxicated het volgende:
tightening vaginoplasty.
Oke, nu moet ik weer denken aan transvaginale prostaatresectie .
Shine bright like a diamond.
pi_71400709

DDM, als je je verveelt, mag je die post wel weer even terugzoeken. Daar ben je zo goed in
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71400801
Haha ik kwam die laatst wel tegen ja
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:53:47 #31
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71400820
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, maakt dat wat uit? Degene met een 5,5 heeft net zoveel recht om Geneeskunde te sturen als degene met een 7,9. Alleen nu heeft de eerste gewoon pech en de laatste gewoon erg veel geluk. Wat voor systeem je ook hanteert, er zullen altijd mensen teleurgesteld worden..
De teleurstelling van mensen is niet zo interessant, het gaat er om dat de mensen die het verdienen, de mensen die er hard voor willen werken en de mensen die het aankunnen de studie kunnen doen.
Fietstas.
pi_71400918
^ je kunt niet meten wie het 'verdient', zou wel heel bijzonder worden als dat kon. Of mensen er hard voor willen werken kan je ook niet kwantificeren. Dat je op de middelbare school hoge cijfers kunt halen wil niet zeggen dat je dat op de uni ook doet. Ken veel mensen die de middelbare school matig hebben afgerond en nu cum laude studenten zijn. Puur omdat ze nu doen wat ze leuk vinden.
only dead fish swim with the stream.
pi_71400946
Ik zeg: Eindexamengemiddelden op 5 decimalen uitrekenen en van bovenaf beginnen te tellen totdat je de fixus hebt gehaald. Dan kunnen de mensen in lotingsklasse E ook wat peace of mind vinden i.p.v. 3 jaar achter elkaar te worden teleurgesteld met een kans van 8% of wat het tegenwoordig ook is.
pi_71401065
Zit even op ikwildokterworden.nl te kijken naar de reacties van de mensen die ook decentraal geplaatst zijn.

http://www.medifora.nl/showthread.php?p=55615#post55615

Kassaa, ben jij dit?
pi_71401142
June. is zwanger!
Volgens de calculator-dinges
pi_71401238
En waaaaaaarom staat mijn user-icon maar niet naast mijn posts?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:08:55 #37
208890 June.
Seriously?
pi_71401290
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef intoxicated het volgende:
June. is zwanger!
Shine bright like a diamond.
pi_71401349
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef intoxicated het volgende:
June. is zwanger!
pi_71401441
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef MindVision het volgende:
En waaaaaaarom staat mijn user-icon maar niet naast mijn posts?
Als je 'm gewoon hier uploadt dan staat 'ie op de Fok-server en heb je er geen omkijken meer naar (in tegenstelling tot die tinypic-sites waar ze 'm na zoveel tijd weggooien of waar 'ie maar 1000x mag worden opgevraagd oid): http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
pi_71401648
Thanks (:
pi_71401827
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef intoxicated het volgende:
Transvaginale prostatectomie!
Ja, denk daar maar eens over na

quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef DDM het volgende:

[..]

Haha!!

Transurethrale Vesiculae seminales Plastiek

pi_71401895
En binnen

Edit: @ die eicel-invries discussie nu op ned 2

[ Bericht 89% gewijzigd door EricT op 28-07-2009 18:36:19 ]
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:52:37 #43
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71403928
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:00 schreef MindVision het volgende:
Zit even op ikwildokterworden.nl te kijken naar de reacties van de mensen die ook decentraal geplaatst zijn.

http://www.medifora.nl/showthread.php?p=55615#post55615

Kassaa, ben jij dit?
Misschien, een beetje . Ik heb daar veel dingen gezegd waar ik nu een beetje spijt van heb, maar ik liep me daar zo te ergeren aan iedereen. Ik sta daar ook bekend als hork denk ik. Sorry daarvoor. Ik heb niets tegen de VU ofzo , maar vond het een beetje treurig dat iemand liep te zeuren dat mensen met een 8+ maar niet naar de UvA moesten omdat zij dan decentraal meer kans maakte. Reken me svp niet af op dingen die ik daar post, alleen dingen die ik hier post .
Fietstas.
pi_71405410
tvp
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71406185
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Feit is wel dat iemand met een 7.9 gemiddeld drie keer uitgeloot kan worden en iemand met een 5.5 gemiddeld in één keer ingeloot kan worden.
Die met een 7,9 gemiddeld maakt anders wel 9x meer kans om ingeloot te worden dan diegene met 5,5 gemiddeld .
pi_71407794
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Misschien, een beetje . Ik heb daar veel dingen gezegd waar ik nu een beetje spijt van heb, maar ik liep me daar zo te ergeren aan iedereen. Ik sta daar ook bekend als hork denk ik. Sorry daarvoor. Ik heb niets tegen de VU ofzo , maar vond het een beetje treurig dat iemand liep te zeuren dat mensen met een 8+ maar niet naar de UvA moesten omdat zij dan decentraal meer kans maakte. Reken me svp niet af op dingen die ik daar post, alleen dingen die ik hier post .
Dat smeken

lieve mensen met 8+ gemiddeld,
willen jullie alsjeblieft niet naar de UvA gaan? dan word ik namelijk niet aangenomen daar, want ik doe decentraal. Vandaag was de uitslag en ik heb ranknummer 92. Het zal er om spannen.
Twijfel je dus tussen de UvA en een andere universiteit! Ga dan voor die andere!
met de allerhartelijkste groeten,
Heleen(a.k.a Fliems)

Doe het alsjeblieft ook voor mij, ik ben nr. 94!
Ik heb er zo hard voor gewerkt (2e toets 90%) en op een of andere onverklaarbare manier voor mijn gesprek 46% gehaald. Terwijl de arts na afloop tegen mij zei dat ik thuis mocht vertellen dat ik het goed had gedaan.
Alsjeblieft, als iemand dit leest die nog twijfelt... Het is tevens mijn allerlaatste kans!

Ik zie mogelijkheden tot Breezer taferelen Natuurlijk ga ik niet naar de Uva; als jij straks nou even langskomt...... Foei!!!!!!!!!!!!!

En het is je geraden dat je het niet meent. De VU een beetje afkraken hea!!
pi_71407796
Heeft iemand anders nog Intensive Care gezien vanavond op de EO? (niet dat ik dat soort dingen normaliter kijk )

Die intensivist van het VUMC, Armand Girbes, is echt een held. Heb wel eens college van hem gehad
quote:
Mensen kiezen niet voor niets voor de UvA, de VU zuigt. Geitenwollensokkenuniversiteit blegh.
pi_71408087
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef pmdomela het volgende:
Heeft iemand anders nog Intensive Care gezien vanavond op de EO? (niet dat ik dat soort dingen normaliter kijk )

Die intensivist van het VUMC, Armand Girbes, is echt een held. Heb wel eens college van hem gehad
[..]

Zijn herhalingen dus die heb ik al gezien ja. Prof. dr. Girbes is zeker een held. Een van de helden. Abel Thijs (internist) vind ik nog steeds nummer 1!
pi_71408359
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:59 schreef DDM het volgende:

[..]

Zijn herhalingen dus die heb ik al gezien ja. Prof. dr. Girbes is zeker een held. Een van de helden. Abel Thijs (internist) vind ik nog steeds nummer 1!
Ja die zit ook veel in het onderwijs. Overigens is dr. Beishuizen, ook internist daar mijn mentor
pi_71408544
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Ja die zit ook veel in het onderwijs. Overigens is dr. Beishuizen, ook internist daar mijn mentor
Die ken ik niet. Misschien van gezicht wel Maar alle internisten zijn natuurlijk helden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')