Oh ik wel hoor. En van sommige collega's krijg ik ook sterk de indruk dat ze geen idee hadden waar ze aan begonnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef June. het volgende:
[..]
Maar dat valt ook nog wel mee hoor. Ik ken echt niemand die zomaar 'voor de lol' heeft meegeloot. Wel andersom, mensen die eerst echt heel gemotiveerd waren maar toen ze eenmaal studeren het helemaal niks vonden.
De teleurstelling van mensen is niet zo interessant, het gaat er om dat de mensen die het verdienen, de mensen die er hard voor willen werken en de mensen die het aankunnen de studie kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maakt dat wat uit? Degene met een 5,5 heeft net zoveel recht om Geneeskunde te sturen als degene met een 7,9. Alleen nu heeft de eerste gewoon pech en de laatste gewoon erg veel geluk. Wat voor systeem je ook hanteert, er zullen altijd mensen teleurgesteld worden..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef intoxicated het volgende:
June. is zwanger!
Volgens de calculator-dinges![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:03 schreef intoxicated het volgende:
June. is zwanger!
Volgens de calculator-dinges![]()
Als je 'm gewoon hier uploadt dan staat 'ie op de Fok-server en heb je er geen omkijken meer naar (in tegenstelling tot die tinypic-sites waar ze 'm na zoveel tijd weggooien of waar 'ie maar 1000x mag worden opgevraagd oid): http://forum.fok.nl/rde/usericon_managerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef MindVision het volgende:
En waaaaaaarom staat mijn user-icon maar niet naast mijn posts?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:59 schreef intoxicated het volgende:
Transvaginale prostatectomie!
Ja, denk daar maar eens over na![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:31 schreef DDM het volgende:
[..]
Haha!!![]()
![]()
Transurethrale Vesiculae seminales Plastiek
Misschien, een beetjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:00 schreef MindVision het volgende:
Zit even op ikwildokterworden.nl te kijken naar de reacties van de mensen die ook decentraal geplaatst zijn.
http://www.medifora.nl/showthread.php?p=55615#post55615
Kassaa, ben jij dit?
Die met een 7,9 gemiddeld maakt anders wel 9x meer kans om ingeloot te worden dan diegene met 5,5 gemiddeldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Feit is wel dat iemand met een 7.9 gemiddeld drie keer uitgeloot kan worden en iemand met een 5.5 gemiddeld in één keer ingeloot kan worden.
Dat smekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:52 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Misschien, een beetje. Ik heb daar veel dingen gezegd waar ik nu een beetje spijt van heb, maar ik liep me daar zo te ergeren aan iedereen. Ik sta daar ook bekend als hork denk ik. Sorry daarvoor. Ik heb niets tegen de VU ofzo
, maar vond het een beetje treurig dat iemand liep te zeuren dat mensen met een 8+ maar niet naar de UvA moesten omdat zij dan decentraal meer kans maakte. Reken me svp niet af op dingen die ik daar post, alleen dingen die ik hier post
.
quote:Mensen kiezen niet voor niets voor de UvA, de VU zuigt. Geitenwollensokkenuniversiteit blegh.
Zijn herhalingen dus die heb ik al gezien ja. Prof. dr. Girbes is zeker een held. Een van de helden. Abel Thijs (internist) vind ik nog steeds nummer 1!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:50 schreef pmdomela het volgende:
Heeft iemand anders nog Intensive Care gezien vanavond op de EO? (niet dat ik dat soort dingen normaliter kijk)
Die intensivist van het VUMC, Armand Girbes, is echt een held. Heb wel eens college van hem gehad
[..]
![]()
Ja die zit ook veel in het onderwijs. Overigens is dr. Beishuizen, ook internist daar mijn mentorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:59 schreef DDM het volgende:
[..]
Zijn herhalingen dus die heb ik al gezien ja. Prof. dr. Girbes is zeker een held. Een van de helden. Abel Thijs (internist) vind ik nog steeds nummer 1!
Die ken ik niet. Misschien van gezicht welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:07 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Ja die zit ook veel in het onderwijs. Overigens is dr. Beishuizen, ook internist daar mijn mentor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |