komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weer geldt voor degenen die ik wel heb gezien
En ik kon echt niet
En lijkt me op zich wel leuk
Ik heb vast wel een keer tijd
iedereen behalve ik natuurlijkquote:
ik hoop ik vanaaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
wie gaat er batsen?
kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je eindelijk besloten om naar de hoeren te gaan????
wat fijn voor julliequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
en colt on this very moment denk ik
wil je morgen een uitgebreid verslag?quote:
jammer, ik heb een hele opwindende schrijfstijlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me er iets bij voorstellen
je hebt geeneens een autoquote:
Ligt eraan hé.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.quote:
stratumseind loopt er vol mee..quote:
Dus je vraagstelling klopt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.
En volgens mij wil hij heel graag. Dus 1+1=2
ik ga voor de big mac hoer en neem er zelf ook een!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je vraagstelling klopt niet.
Enne, hangt dat niet geheel af van je minimale eisen en budget?
Sowieso moet je niets, en als je graag wil duik je niet met de eerste de beste crackhoer in bed als je een fatsoenlijke kan betalen. Ergo, je vraag slaat nergens op en je hebt hoeren varierend van een Big Mac menu en een breezer voor een keer pijpen tot 20000 euro voor een nachtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |