Staat op de website dat je hem zo in elkaar kan klikken?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef JDx het volgende:
Ik dacht dat je hem zo in elkaar kon klikken. Ben al bijna een anderhalf uur bezig en het ding is zo gammel als wat.
Je bent al te laat om je te beroepen op de wet 'koop op afstand', afgaande op 'ik heb 3 weken geleden...' tenzij je hem pas deze week hebt ontvangen? dan heb je zeven werkdagen om de koop te ontbinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef JDx het volgende:
Kan ik hem nog weer laten ophalen en mijn geld terug krijgen ofzo?
Maar die kunnen het wel met een hand in de zak....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:22 schreef Flepke het volgende:
Wheeheh:
[ afbeelding ]
Je hebt nog minstens 2 doe-het-zelvers nodig (niet inbegrepen)
Zie post boven je. Zeven dagen na ontvangst van de goederen. Het verhaal verteld niet wanneer het product ontvangen is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef Lkw het volgende:
Bij een koop op afstand (via internet bijvoorbeeld) heb je altijd recht van retour. Gedurende 7 dagen geloof ik.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Zie post boven je. Zeven dagen na ontvangst van de goederen. Het verhaal verteld niet wanneer het product ontvangen is.
quote:Heb hem gisteravond bezorgd gekregen.
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Volpez het volgende:
Maar goed, gekocht is gekocht en het is gewoon klote als het niet werkt.
Daar heb ik even overheen gelezen. In dat geval heb je een goede kans mits je het in fatsoenlijke staat kan terugsturen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |