Vannacht probeerde ik de slaap te vatten maar ik lag al een tijd wakker.
Nu wil het zo zijn dat mijn kamer een balkon heeft

Waar ik nog weleens wil slapen als het zo benauwd was als bijvoorbeeld gisteravond. Ik dus midden in de nacht snel de hangmat ophangen (de touwen hangen er al een week) en ik ging lekker in de frisse lucht liggen.
Zo lag ik nog geen minuut toen plotseling de touwen bij mijn hoofd braken! Opeens lag ik dus in een vrij oncomfortabele positie en had een pijn aan men kop!
Tijdens de val ben ik precies tussen mijn ogen geraakt door de ijzeren ring waar de touwen aan vast zaten.. Heb nu dan ook een prachtige rode schuurplek tussen mijn ogen

Het gekke is dat het touw dat ik gebruikte gewoon goed nylon touw was en ik mijn knopen ken (

) het touw was dan ook gewoon in het midden van de gemaakte paalsteek gebroken! en dat 2 keer (had 2 lussen gemaakt voor het geval er 1 brak)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb dus midden in de nacht de hangmat opnieuw moeten ophangen terwijl er bloed van me hoofd af liep

wel lekker geslapen verder
Samenvattig: Ts flikkert op de grond terwijl hij midden in de nacht in een hangmat slaapt