dat dus, het is zo dat als je niet in de schuldsanering oid wilt en weigert ze de stroom en gas mogen afsluiten (water niet).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:12 schreef MarkyB het volgende:
Als je niet zonder stroom kan moet je de rekeningen betalen.
Je water wordt toch niet afgesloten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:11 schreef alicia1308 het volgende:
maar ik heb dus een baby en zij kan niet zonder stroom.( flesje, badje)
Dat wil ik ook maar ik kan het niet in een keer. Met een betalingsregeling wil ik het binnen 6 maanden aflossen maar daar gaat nuon niet mee akkoord. En nu dan???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:12 schreef MarkyB het volgende:
Als je niet zonder stroom kan moet je de rekeningen betalen.
nee, je water mogen ze niet afsluiten (nou kost water ook geen flikker)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je water wordt toch niet afgesloten?
Maar goed, een baby is een non-argument natuurlijk.
Waarom willen geen betalingsregeling treffen? Hoeveel loop je achter?
Dan sluiten ze je afquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef alicia1308 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook maar ik kan het niet in een keer. Met een betalingsregeling wil ik het binnen 6 maanden aflossen maar daar gaat nuon niet mee akkoord. En nu dan???
Nu heb je een probleem waar je niet zomaar 123 vanaf bent. Je geeft ook geen antwoord op de terechte vragen. Overigens, als je wel gas hebt kun je water koken voor flesje en badje, dus die baby is wat dat betreft een non-argument.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef alicia1308 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook maar ik kan het niet in een keer. Met een betalingsregeling wil ik het binnen 6 maanden aflossen maar daar gaat nuon niet mee akkoord. En nu dan???
Water kan ook afgesloten worden....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef nuget het volgende:
[..]
nee, je water mogen ze niet afsluiten (nou kost water ook geen flikker)
Gas en elektra wel... maar dan moet je het wel heel ver schoppen
Beantwoord eerst de vragen die in dit topic zijn gesteld. Dan weten we wat meer over de gehele situatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef alicia1308 het volgende:
[..]
Als zij niet akkoord gaan met een betalingsregeling dan heb jij bewezen je niet aan de afspraken te kunnen houden. Zij laten dit nu door een incassobureau oplossen, en als die achter het net vist komt er een gerechtsdeurwaarde die spullen van je in beslag kan komen nemen die niets met je eerste levensbehoefte temaken hebben zoals tv, computer, laptop, noem maar op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef alicia1308 het volgende:
[..]
Wollen truien dragen en proberen statische elektriciteit op te wekken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef alicia1308 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |