dat dacht ik dus ook !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:26 schreef PeZu het volgende:
hoax, geen enkele Antilliaan wordt zo vroeg wakker
het is mijn buurman nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Nailpolish het volgende:
Waarom perse erbij zeggen dat het om een antiliaan gaat en dat ie niet werkt, zie de toegevoegde waarde daarvan niet om dat in deze topic te vermelden. Zeg dan gewoon je 'buurman'..
iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik kreeg in mijn vorige woning al commentaar van mensen die vonden dat ik het toilet te hard doortrok. Sommige mensen kunnen echt niet tegen normale omgevingsgeluiden. Ik hoor de buren ook als ze midden in de nacht liggen te krikken. Daar klaag ik toch ook niet over.
Dan had ie jou meteen met 10 kogels doorzeefd, ofwel je liep muisstil je flatje uit sukkeltjequote:Waarop ik antwoord, Hoor je mij zeiken over de overlast die jullie mij bezorgen! Nee
Hey, Femke Halsema op Fok! Wat leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Nailpolish het volgende:
Waarom perse erbij zeggen dat het om een antiliaan gaat en dat ie niet werkt, zie de toegevoegde waarde daarvan niet om dat in deze topic te vermelden. Zeg dan gewoon je 'buurman'..
Hier, een topic vol met mensen die niet tegen normale geluiden kunnen: Geluidsoverlast van buren... wat is normaal?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik kreeg in mijn vorige woning al commentaar van mensen die vonden dat ik het toilet te hard doortrok. Sommige mensen kunnen echt niet tegen normale omgevingsgeluiden. Ik hoor de buren ook als ze midden in de nacht liggen te krikken. Daar klaag ik toch ook niet over.
Tsja sommige mensen kunnen niet tegen het normale leven. Als ik me aan elk geluid zou moeten storen dan heb ik geen leven meer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier, een topic vol met mensen die niet tegen normale geluiden kunnen: Geluidsoverlast van buren... wat is normaal?
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Er zijn genoeg buurten waar het echt zo gaat. En ja ik heb serieus eens iemand aan de deur gehad die vroeg of ik het toilet zachter wilde doortrekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik zie het al echt voor me, zo'n 2 sullige figuren die niks anders doen dan naar buiten kijken en constant overal op letten.
"Hey daar is de buurjongen, wat gaatie doen ? Kijk hij stapt in de auto .... hmmmm hij had toch al een vriendin die hier in de buurt woonde ? Misschien heeftie een ander anders pakt hij de auto natuurlijk niet".
"Pffff dat is al de 3de keer dat de buurman de wc doortrekt dat geluid is echt storend hoor! Hey kijk daar de buurvrouw met een andere man dan de buurman, zou ze vreemdgaan ?"kansloos
Obvious. Troll is obvious.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Nailpolish het volgende:
Echt te triest, 9 van de 10x gaat het hier om ouderen of werkelozen ( normale mensen hebben geen tijd om op deze onzin te letten ).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg buurten waar het echt zo gaat. En ja ik heb serieus eens iemand aan de deur gehad die vroeg of ik het toilet zachter wilde doortrekken
Briljant, just try it. Zulke buren ken ik ook ja...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg buurten waar het echt zo gaat. En ja ik heb serieus eens iemand aan de deur gehad die vroeg of ik het toilet zachter wilde doortrekken
Flikker toch op met je linkse, politiek-correcte hippie geneuzel. Boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:58 schreef Nailpolish het volgende:
Ach gut...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flikker toch op met je linkse, politiek-correcte hippie geneuzel. Boomknuffelaar.
Jezus gast, nu al uitgeluld?quote:
Vrouw voor jou! En nee niet uitgeluld, gewoon geen zin in zo'n discussie, want weet waar het weer naar toe zal leiden.quote:
Heb je je soms laten bezwangeren door een antilliaan ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:58 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Vrouw voor jou! En nee niet uitgeluld, gewoon geen zin in zo'n discussie, want weet waar het weer naar toe zal leiden.
Kan me nog een topic herinneren waar de oudere (maar natuurlijk) onderbuurvrouw die jongen had verzocht tegen het porselein aan te pissen ipv in het water ivm de herriequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nope en ik ben er ook geen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je je soms laten bezwangeren door een antilliaan ?
Ik mag hopen dat je dr keihard met de blote voet in haar kut hebt geschopt die huisgenote van jou ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:03 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kan me nog een topic herinneren waar de oudere (maar natuurlijk) onderbuurvrouw die jongen had verzocht tegen het porselein aan te pissen ipv in het water ivm de herrie. Hoe trek je btw de wc zachter door?
En die seksgeluiden, ach zijn ook écht wel stelletjes die het te bont maken. Als je zo'n screamer als vriendin hebt doe dan iig even het raam dicht. Andere uiterste is wel m'n huisgenootje die laatst kwam vragen of we 's ochtends geen seks wilde hebben want dat hoorde ze dan als ze moest gaan douchen; ze had een stressvolle periode en zelf al enige tijd geen seks gehad dus ze stoorde zich er aanUh, wait, whut?
Omg, hoe kun je de wc nou te hard doortrekkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Dat ik haar in haar gezicht uitlachte viel idd niet goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dr keihard met de blote voet in haar kut hebt geschopt die huisgenote van jou ?
Iemand anders iets opleggen omdat je zelf dingen te kort komt / stress hebt
Royal sadness
She likes the big black ****.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Heb je je soms laten bezwangeren door een antilliaan ?
Geen idee, ik kan het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:03 schreef Bolter het volgende:
[..]
Kan me nog een topic herinneren waar de oudere (maar natuurlijk) onderbuurvrouw die jongen had verzocht tegen het porselein aan te pissen ipv in het water ivm de herrie. Hoe trek je btw de wc zachter door?
Wij hebben de pech dat de muren nogal dun zijn, dus we horen alles. Zeker omdat ze beide niet de allerstilste zijn. Aan de andere kant betekent dat ook dat ze ons ook horen.quote:En die seksgeluiden, ach zijn ook écht wel stelletjes die het te bont maken. Als je zo'n screamer als vriendin hebt doe dan iig even het raam dicht. Andere uiterste is wel m'n huisgenootje die laatst kwam vragen of we 's ochtends geen seks wilde hebben want dat hoorde ze dan als ze moest gaan douchen; ze had een stressvolle periode en zelf al enige tijd geen seks gehad dus ze stoorde zich er aanUh, wait, whut?
Tsja geen idee, maar ze klaagden er wel over. Hoe ik dan de wc zachter door moet trekken? Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omg, hoe kun je de wc nou te hard doortrekken![]()
Onze buren hebben hier zo'n kuthond die om half 6 s'ochtends begint te blaffen... Ik klaag daar ook niet over..
nee, hij heeft met één van de dochters van de buurvrouw een kind lopen maken, en sinds dat kind er is (maandje of 3) zie ik hem rond huppelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef Barachem het volgende:
Hij woont er niet officieel?
Bij de volgende keer klagen van hem een tip bij de politie of gemeente achterlaten...![]()
Woon jij in een pauper buurt met kartonnen flatjes??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef karr-1 het volgende:
En die anti zou zijn kapperszaakie runnen vanuit de PI !!!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef mividaloca het volgende:
je kraamt onzin uit..
Was hij echt een antilliaan en was hij boos geworden had je dit niet kunnen navertellen op FOK
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:13 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Woon jij in een pauper buurt met kartonnen flatjes??
Nee niet dat ik weetquote:Anties, gehoorig.. Kapperzaken in de portiek. Klinkt een beetje gheto!!
Worden er toevallig ook bbq's onder de boom in de straat gegeven waar er domino word gespeeld en wiskey gedronken??
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:13 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Woon jij in een pauper buurt met kartonnen flatjes??
Anties, gehoorig.. Kapperzaken in de portiek. Klinkt een beetje gheto!!
Worden er toevallig ook bbq's onder de boom in de straat gegeven waar er domino word gespeeld en wiskey gedronken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |