Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond MW2 er ook erg goed uit zien! Is dat van dezelfde makers als CoD4?
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2
Ik zou toch serieus eens dat eerste deel eens oppikken Gijs.. echt wel gaaf om te doen! Goeie SP en de MP is verslavend als je daar aan zou willen beginnen.
Ik had dezequote:
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... beter nog... ik was gewoon shocked!!
Grafisch mooi opgeknapt, levendiger kleurgebruik, mooier fade effecten als je door visier kijkt. De nieuwe mogelijkheden die je zo ziet.. de details.. het letterlijk opblazen van iemand op dat dak
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.
Ook heerlijkquote:
Geen idee,.... maar wat een ideequote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook heerlijk
Kun je trouwens een afspeellijst van iemand anders toevoegen aan jezelf
Hoezo te laat om in te stappenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Ja, zoals bij ieder spel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.
quote:
Ik vond deze nog iets triester. In het 360 topic staan ze allemaal.quote:
Dat is ie ook zeker! Wie heeft dit verzonnen manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond deze nog iets triester. In het 360 topic staan ze allemaal.
Weet niet van welke site je deze hebt..quote:
Heb je de valuta in euro's staan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet van welke site je deze hebt..
Net bij play.com wilde ik kijken.. staat er bij de SE:
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery
Mega
http://kotaku.com/5324236(...)ches-up-with-forza-3quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet van welke site je deze hebt..
Net bij play.com wilde ik kijken.. staat er bij de SE:
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery
Mega
Ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de valuta in euro's staan?
Mooi man.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef Scarface2004 het volgende:
werd wakker met een stijve
=> NotoriousRoyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef Magneet het volgende:
dat was met 3, zondag waren we met 4 en lukte het voor geen meterZelfde instellingen, is dus ook maar geluk hebben hoe het gaat. Die Tar21 is sinds gisteren wel mijn favo wapen geworden.
Noot ik heb jouw op 1 of andere manier niet eens meer in m'n friendslist staan op live
Als je net zo schiet als dat je oplet word het een eitjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Rainbow Six gamen jullie? Ik heb RS Vegas 2 ook nog liggen.
Dan wil ik volgende week ook wel weer eens een keertje komen schieten.quote:
Klopt, werkt voor geen meter nu. Komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef Magneet het volgende:
die! Noot om 1 of ander vage reden kan ik nu niet op xbox.com inloggen, voeg je later wel toe.
Nu B en Gijsje nog en we kunnen weer ouderwets Rainbow Sixen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Rainbow Six gamen jullie? Ik heb RS Vegas 2 ook nog liggen.
Gijsje heeft m vlgs mij ook.. ik alleen nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, werkt voor geen meter nu. Komt goed!
[..]
Nu B en Gijsje nog en we kunnen weer ouderwets Rainbow Sixen!
2 tientjes:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsje heeft m vlgs mij ook.. ik alleen niet
Mja zal best.. ik vind het spel verouderd.. de opzet is verouderd, het bewegen en feelingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 tientjes:
http://www.dimensionplus.(...)w-Six-Vegas-2/781379
Ik heb ze bij Amazon vandaan voor 7 euroquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 tientjes:
http://www.dimensionplus.(...)w-Six-Vegas-2/781379
Ik vind het de beste FPS controls hebben die een spel kent! Serieus,... de L knopquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja zal best.. ik vind het spel verouderd.. de opzet is verouderd, het bewegen en feeling
deel 1 wel veel online gespeeld.
Ik ben na deel 3 gestopt ivm de ouderwetse controls,... maar ik neem aan dat CoD4 goede controls heeft. Cover vind ik erg belangrijk! Rainbow Six heeft een wereldmove gemaakt met die L 'cover' knop.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor het wel als je CoD4 eens gespeeld hebt
Nog beterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Amazon vandaan voor 7 euro
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000GLJ9S2/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&qid=1248782667&sr=8-8&condition=all
Je zou RSV2 eens op de PS3 moeten spelen, zitten de knoppen net omgedraaid. Of Killzone, die heeft vreselijke controls.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste FPS controls hebben die een spel kent! Serieus,... de L knopsemi-automatisch en gaan! Super realistisch!
Die heb ik ook vaak gespeeld en volgens mij waren die controls vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor het wel als je CoD4 eens gespeeld hebt
Ik game alleen goede exclusives op de PS3 en die heeft er maar 3quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je zou RSV2 eens op de PS3 moeten spelen, zitten de knoppen net omgedraaid. Of Killzone, die heeft vreselijke controls.
ik altijd volautomagisch, kwestie van voldoende controle over je triggerfinger hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste FPS controls hebben die een spel kent! Serieus,... de L knopsemi-automatisch en gaan! Super realistisch!
Op de cover na dan.. maar die moet je zelf opzoekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die heb ik ook vaak gespeeld en volgens mij waren die controls vrijwel gelijk
Ik ken er twee... inFamous en Ratchet & Clank!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik game alleen goede exclusives op de PS3 en die heeft er maar 3
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken er twee... inFamous en Ratchet & Clank!
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Zo weer terug uit Frankrijk, was heerlijk zeg, best kut om terug te zijn dan ook.
Ratchet & Clank is écht goedquote:
En wie was jij ook weer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Zo weer terug uit Frankrijk, was heerlijk zeg, best kut om terug te zijn dan ook.
Ik zit er nogquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:30 schreef Wessiej het volgende:
Klassiekers!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging ook weer even zoeken, zoveel topics op andere fora ook
http://www.lifelounge.com/forums/default.aspx?g=posts&t=182Ik lach me dood
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging ook weer even zoeken, zoveel topics op andere fora ook
http://www.lifelounge.com/forums/default.aspx?g=posts&t=182Ik lach me dood
Zit co op in he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja zal best.. ik vind het spel verouderd.. de opzet is verouderd, het bewegen en feeling
deel 1 wel veel online gespeeld.
Nee klopt, wdb ga ik dit keer ook voor de gewone editie...ik zie niet in waarom het zoveel duurder moet zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef Chocobo het volgende:
B. http://www.consoleshop.nl(...)dition-xbox-360.html
Maar ik zou het niet doen Gijs,... je krijgt echt niks voor je geld!
http://kotaku.com/5296042(...)ncludeswell-not-much
Ik weet dat je er niet van houd maar Ubisoft doet het beter vind ik op dat gebied. Neem Assassin's Creed 2. Ze brengen een extreme black edition uit voor de fans,... maar ze maken ook een white edition,... en die kost je hetzelfde als een game,... misschien 5 euro meer. Krijg je er wel een 30cm game figure bij!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee klopt, wdb ga ik dit keer ook voor de gewone editie...ik zie niet in waarom het zoveel duurder moet zijn.
Precies, daar weet je waar je voor betaald.. maar een sleutelhanger (de vorige editie had er ook 1 en was binnen een week mol) een flashdrive (wtf) 5 auto's.. ok maar het zijn geen bijzondere bolides, een desktop theme.. en die komt ook wel vrij verkrijgbaar.. snap dus niet waar die 20 dollar dan inzittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet dat je er niet van houd maar Ubisoft doet het beter vind ik op dat gebied. Neem Assassin's Creed 2. Ze brengen een extreme black edition uit voor de fans,... maar ze maken ook een white edition,... en die kost je hetzelfde als een game,... misschien 5 euro meer. Krijg je er wel een 30cm game figure bij!
Black Edition is 84 Euro,.... 10'tje duurder dan ze Forza LE
[ afbeelding ]
De White Edition is 64 Euro,.... 10'tje goedkoper dan de Forza LE
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding Gijs,... ik vind het erg cool om LE's te sparen. Heb er al best wel watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsjes...LE zijn een verkapte prijsverhoging...altijd al geweest.
Ze laten een of andere Chinees voor een paar cent wat beeldjes in elkaar frusten en vragen $20 meer. Pure winst.
Ik doe er niet aan me.
OMGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
Fallout 3 LE vond ik nog wel cool met die broodtrommel en die bobblehead. Als ik die ooit nog eens goedkoop tegenkom koop ik hem.
Bij de Valkyria Chronicles LE kreeg je een Edelweiss.
[ afbeelding ]
Die van Fallout wil ik ook nog steeds een keer als 'ie ergens goedkoop isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:51 schreef Chocobo het volgende:
Of dit,... ja ik vind het geweldig
[ afbeelding ]
Maar ik ben ook sucker voor tin versies
[ afbeelding ]
Is er ook Gijsquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb een zwak voor mooie auto's, maar haat racegames. Eigenlijk zou er een spectator mode moeten zijn in Xbox Live zodat ik elke avond een uurtje met B. kan meekijken.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is er ook Gijs![]()
En het nieuwe deel heeft speciaal voor jou auto-brake.. nooit meer rechtdoor de bocht uit! w00t!
Hoe ga je er mee om?quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
Een van mijn katten is gay!
Ohhhh ja ik weet ook nooit wanneer ik moet remmenquote:Op woensdag 29 juli 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is er ook Gijs![]()
En het nieuwe deel heeft speciaal voor jou auto-brake.. nooit meer rechtdoor de bocht uit! w00t!
Tis een ziekte.. hard schoppen inderdaad en dan komt de genezing wel op gangquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een ziekte.. hard schoppen inderdaad en dan komt de genezing wel op gang
Klinkt als tijd voor castratie Gijsquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, maar het is wel bijzonder om ondanks dat het broers zijn zoveel verschillende karaktereigenschappen te zijn. De ene is echt een schootkat,... maar wel de baas. Houd zijn broer in de gaten en verlaat het huis nooit. De ander is al een paar dagen weg geweest,... is de jager en Indiana Jones van de twee. Eet ook vliegen, wespen, bijen en trok van de week een vogeltje door een halfopenstaand raam naar binnen. Dat beest is zo gruwelijk snel.
Maar de schootkat bijt de onderdanige jager nu in zijn nek en gaat half op hem zitten. Het lijkt alsof de grote broer even de baas wilt zijn, maar het neigt naar incest. Hij deed ook heel raar toen de jager 2 dagen weg was. Blaasde naar mij toen hij weer terug kwam,... alsof hij even een moment alleen wilde met de jager,.... straf ging uitdelen omdat die zolang is weg gegaan,... geen idee eigenlijk,..... katten
Noot ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als tijd voor castratie GijsWorden ze rustiger en liever van.
KPNquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
KPN dongle: maandrekening van 9.421 euro
Die gasten hebben niet gemailed Gijsquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
KPN
Toen wij hier die internetproblemen hadden van KPN raadden ze mij ook zo'n dongle aan. Je kon zo'n ding dan een maand gebruiken totdat het internet zou werken. De datalimiet was 500MB, daarna moest je gaan betalen per MBDoei
Ik zat na 3 dagen er bijna doorheen volgens mij
Meteen weer terug gebracht.
Overigens heeft zo'n dongle een speciaal programma waarmee je moet inloggen. Deze houdt ook bij hoeveel je verbruikt en je kan zelfs waarschuwingen inbouwen die je zeggen dat je moet stoppen.
Beetje kansloos van twee kanten dit
Lijkt me logisch, anders haal je geen 95GB.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die gasten hebben niet gemailed GijsDie zijn wezen surfen,.... en GOED ook
Overal draadloos is nog 'nieuw' he, daar zit een datalimiet op. Al heb ik met mijn GSM onbeperkt internet voor een tientje. Het enige minpuntje is dat het niet zo snel is als gewoon internet, maar in de trein even je mail checken is verdomde handig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Dat is toch niet meer van deze tijd zou je denken.. betalen per MB
Doe ik nu ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Dat is toch niet meer van deze tijd zou je denken.. betalen per MB
Nou ja niet overal ter wereldquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef Bastard het volgende:
Maar jij kan met je dongle in je laptop overal vandaan op de wereld internetten dan? Dat vind ik wel degelijk stoer namelijk.. en niet duur inderdaad!
Ik moest al lachen om die titelquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Met slowmo en geluid,... gegarandeerde tranen![]()
![]()
http://www.break.com/index/knockout-by-exercise-machine.html
Oh prachtig... was een afgang ... en opkomstquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Hop,... en weg
http://www.break.com/index/pageant-host-makes-big-entrance.html
Ah boeien.. dood gaan we toch..quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:15 schreef Chocobo het volgende:
We gaan weer eens allemaal doodWat mag eigenlijk nog wel in deze wereld!
http://www.telegraaf.nl/b(...)rdgas___.html?p=21,1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik zou voor de bovenste gaan!Die zou ik ook eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Stom van m.. dat kan die helemaal niet meer.quote:
Zuchtquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
Volvo en Alfa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Met slowmo en geluid,... gegarandeerde tranen![]()
![]()
http://www.break.com/index/knockout-by-exercise-machine.html
Whehehe. Mooie filmpjes als je uit werk komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Hop,... en weg
http://www.break.com/index/pageant-host-makes-big-entrance.html
Google Adsquote:27 jul Betaling verzonden - details ¤ 72,85-
Die Volvo wil ik over 2 jaar kopen, als mijn Corsa op is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef gijsje79 het volgende:
Volvo en Alfa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze proberen echt voor elkaar te krijgen dat mensen stoppen met importerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:57 schreef Chocobo het volgende:
Podver,... Atlus heeft de deluxe edition uitgebreid met nog meer snoepgoed!!
[ afbeelding ]
Neem de C30 2.0 ... zo veel funquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die Volvo wil ik over 2 jaar kopen, als mijn Corsa op is.
Haha ja, mooi manquote:
Ik vind het op zich onzinnig, ik word nooit ziek. Maar aan de andere kant kom ik op werk in aanraking met een heleboel mensen die ook regelmatig gewoon niesen zonder ook maar enige vorm van hand voor de mond ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
Gaan jullie dat griepvaccin halen trouwens?
Op hoeveel sta jij nu?quote:
Volgens mij is die mexicaanse griep helemaal niet gevaarlijker dan een normale griep?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het op zich onzinnig, ik word nooit ziek. Maar aan de andere kant kom ik op werk in aanraking met een heleboel mensen die ook regelmatig gewoon niesen zonder ook maar enige vorm van hand voor de mond ofzo
Hij is net zo besmettelijk, en er sterven mensen. Op zich dus wel gevaarlijker toch? Maar ja, ik maak me ook niet echt druk hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij is die mexicaanse griep helemaal niet gevaarlijker dan een normale griep?
Er sterven ook dagelijks mensen aan reguliere Influenza,.... 'gewone' griepquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is net zo besmettelijk, en er sterven mensen. Op zich dus wel gevaarlijker toch? Maar ja, ik maak me ook niet echt druk hoorExtra appel eten en je blijft gezond
Werkt niet,... want ik importeer hemquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze proberen echt voor elkaar te krijgen dat mensen stoppen met importeren
True, maar er sterven ook mensen door de normale griep. Vraag is welke dus erger is? Volgens mij zijn ze voornamelijk bang voor een nieuwe mutatie...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is net zo besmettelijk, en er sterven mensen. Op zich dus wel gevaarlijker toch? Maar ja, ik maak me ook niet echt druk hoorExtra appel eten en je blijft gezond
Nee,... griepje op zijn tijd moet kunnen!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:45 schreef Bastard het volgende:
Gaan jullie dat griepvaccin halen trouwens?
Dat mag onderhand wel eens ook!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
True, maar er sterven ook mensen door de normale griep. Vraag is welke dus erger is? Volgens mij zijn ze voornamelijk bang voor een nieuwe mutatie...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mag onderhand wel eens ook!
[ afbeelding ]
I call Beast.quote:
Ik speel Street Fighter IV eigenlijk al te weinig waardoor ik suck online, dus ik ga niet nog een fighter halen... Splosion Man heb ik ook niet (er was me een code beloofd door TP, maar ze hebben die nooit meer gestuurdquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef Wessiej het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD ZEG IK JE
Maar over mutatie's gesproken, wie heeft Marvel vs Capcom 2 gekocht op XBLA. Zoja wie heeft er zin in een potje
Verwachte reactie: niemand
?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef Wessiej het volgende:
Maar over mutatie's gesproken, wie heeft Marvel vs Capcom 2 gekocht op XBLA. Zoja wie heeft er zin in een potje
Omdat je TRU mod bent en je achter alles een conspiracy zoekt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:12 schreef Bastard het volgende:
Ik ben niet zon voorstander om zomaar even een prik te halen met rotzooi in mn lichaam.![]()
Geen idee waarom eigenlijk..
1999 belde en vroeg of je normaal wil doenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:10 schreef Wessiej het volgende:
Verwachte reactie: niemand
Ik dacht PRECIES hetzelfdequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je TRU mod bent en je achter alles een conspiracy zoekt?
quote:
Dan ben ik een goeie op de functiequote:Op donderdag 30 juli 2009 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je TRU mod bent en je achter alles een conspiracy zoekt?
Je bent een rare, weet je dat al?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik heb er meer plezier aan dan bij de meeste retail games.
Je krijgt veel voor relatief weinig inderdaad, dat is wel mooi. Maar als ik kijk naar Ikaruga bijv besef ik me dat ik veel te weinig game om al die XBLA games te kopen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb tot nu toe alle arcade games van de afgelopen weken, behalve dan Tour de France. De resterende komen er ook allemaal bij, betaal je 50 euro, maar ik heb er meer plezier aan dan bij de meeste retail games.
Haha, dat sowieso. De mensheid is ook gewoon een kuddedier he. Ik ben overigens niet bang dat ik een kuddedier ben, kijk maar naar wat ik game. Dat is 100% anders als de rest hier bijnaquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan ben ik een goeie op de functie![]()
Nee, maar neem alles maar klakkeloos aan wat je verteld word door andere mensen, dan komt helemaal goed, niet omkijken of links rechts... gewoon doen wat ze je opdragen om te doen.
Makke schapen allemaal hier
Zegt de beste man uit '75.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zegt de ene pixel tegen de andere pixel.. kom hier met je armenpixel.
Nee precies, je denkt dat je daardoor jezelf onderscheiden hebtquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat sowieso. De mensheid is ook gewoon een kuddedier he. Ik ben overigens niet bang dat ik een kuddedier ben, kijk maar naar wat ik game. Dat is 100% anders als de rest hier bijna
Toen werden er nog mannen geboren met grote piemels Gijs.. ze moeten wat hequote:
Opzeker. Ik ga niet met tig mensen hetzelfde rondje rijden. Keer op keer. Dát is pas kuddegedrag!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee precies, je denkt dat je daardoor jezelf onderscheiden hebt
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat sowieso. De mensheid is ook gewoon een kuddedier he. Ik ben overigens niet bang dat ik een kuddedier ben, kijk maar naar wat ik game. Dat is 100% anders als de rest hier bijna
Mannen die weten wat buiten spelen isquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen werden er nog mannen geboren met grote piemels Gijs.. ze moeten wat he
Touchéquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Opzeker. Ik ga niet met tig mensen hetzelfde rondje rijden. Keer op keer. Dát is pas kuddegedrag!
Tam had het laatst op dr werk over cassettebandjes.. je weet wel, waar we honderd van in een doos hadden toen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mannen die weten wat buiten spelen is
Prima mee vermaakt altijd, en als je dan net moest pissen dat je dat nummer miste, nou dan kwamen de drommels wel uit je mondquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam had het laatst op dr werk over cassettebandjes.. je weet wel, waar we honderd van in een doos hadden toen.
Als je een nummer wilde hebben, moest je de hele middag bij de top40 zitten luisteren en op REC+PLAY tegelijk drukken en snel op PAUSE om de afkondiging te skippen.
Meiden van 17 of 18 jaar kennen dat helemaal niet?!Tam moest het helemaal uitleggen.. er was amper een cd.. bij de platenzaak kocht je... platen... en bandjes..
Niks downloaden.
Om maar een voorbeeld te geven wat een immens verschil er gewoon bestaat in allerlei jeugdige sentimenten
En dan zit in de bus met zo'n oranje koptelefoon opquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Prima mee vermaakt altijd, en als je dan net moest pissen dat je dat nummer miste, nou dan kwamen de drommels wel uit je mond
hij is nog op zn vingers aan het tellen waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan zit in de bus met zo'n oranje koptelefoon op
Hoe oud ben jij dan?
Ben van de jonge garde hier, 18 jaarquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan zit in de bus met zo'n oranje koptelefoon op
Hoe oud ben jij dan?
,....................... tering he,... dat is jong ja!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben van de jonge garde hier, 18 jaar
Alleen nog wel dat alles meegemaakt, vraag mij nu af of ik ouderwets was of wat
broekie!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben van de jonge garde hier, 18 jaar
Alleen nog wel dat alles meegemaakt, vraag mij nu af of ik ouderwets was of wat
Ik had een Puch!,... en begon met rijlessenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:59 schreef Bastard het volgende:
18 jaarToen jij geboren werd reed ik al op mn MT-5
Podver een MT-5quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:59 schreef Bastard het volgende:
18 jaarToen jij geboren werd reed ik al op mn MT-5
Ja,.. die dikke gele en groene bussen,... samen met mijn roze OV jaarkaartquote:
Oh men, dat gekut met die convertersquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. die dikke gele en groene bussen,... samen met mijn roze OV jaarkaartPfff dat brengt me terug,... op kamers in Noordwijk! Ging toen met de trein naar een gameshop in Amsterdam,... weet zelfs de naam nog,... Bakir's shop
![]()
Daar raadde een grote neger mij Final Fantasy III aan voor de SNESBetaalde ik toen 179 gulden voor!
Hele taarten kon en moest je bouwenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh men, dat gekut met die convertersEn toen kwam Mario RPG en die werkte met vrijwel geen enkele converter meer. Wat een gezeik was dat!
WTF moest jij op kamers in Noordwijk dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. die dikke gele en groene bussen,... samen met mijn roze OV jaarkaartPfff dat brengt me terug,... op kamers in Noordwijk! Ging toen met de trein naar een gameshop in Amsterdam,... weet zelfs de naam nog,... Bakir's shop
![]()
Daar raadde een grote neger mij Final Fantasy III aan voor de SNESBetaalde ik toen 179 gulden voor!
Ja was zn broertje inderdaad.. dat had je.. of een Puch/Tomos.. Zundapp!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver een MT-5
Ik heb nog een hele tijd een MB-5 gehad, geniaal ding![]()
Of een Kreidlerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was zn broertje inderdaad.. dat had je.. of een Puch/Tomos.. Zundapp!
27 alweerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou eigenlijk dan Gijs?
Je post op mijn blogquote:
Pulp?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je post op mijn blog![]()
Pulp Fiction,... dat leest alsof je het al 1000x gehoord hebt. Je hoort Samuel Jackson gewoon![]()
Zo die is echt gaaf zeg!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Chocobo het volgende:
Hier B,.... klik op de amazon link in de blog of check dezeInkijk exemplaar!
http://www.amazon.com/Holy-Bible-Illuminated-Family/dp/1592233376
Wat is er mis met 1975?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er mis met 1975?
Wereldjaar
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zegt de ene pixel tegen de andere pixel.. kom hier met je armenpixel.
Ik vind de piratenbaai overrated!quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oeh, Pirate Bay over 10 dagen niet meer te bereiken vanuit NL. Wat moet ik de komende 10 dagen nog downloaden?
Filmtips, muziektips, anything goes!
Hij is inderdaad echt cool,... groot en zwaar,... heerlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo die is echt gaaf zeg!!![]()
Lijkt wel een voorleesboek!
Ik heb 'm zelf ook pas één keer gebruik, toen jij The Hangover linkte! Moet ik nog steeds kijken trouwens...quote:
Onduidelijke search en geen categorien. Ben meer een mininova fan, maar als je echt iets cools wilt moet je hier eens kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf ook pas één keer gebruik, toen jij The Hangover linkte! Moet ik nog steeds kijken trouwens...
Niet lekker werken? Werkt hetzelfde als torrents. Je hebt een programma, je hebt een site, je drukt naampje in van wat je wilt, drukt op downloaden, start op in het programma en gaat automatisch downloaden. Altijd op topsnelheid en je hoeft niet te uploaden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Modern ook,
Bestaat denk ik al bijna 10 jaar?
Vind nieuwsgroepen ook niet lekker werken.
Ok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Niet lekker werken? Werkt hetzelfde als torrents. Je hebt een programma, je hebt een site, je drukt naampje in van wat je wilt, drukt op downloaden, start op in het programma en gaat automatisch downloaden. Altijd op topsnelheid en je hoeft niet te uploaden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Bastard het volgende:
Beantwoord die vraag maar lekker buiten FOK! om
Jort ook niet hoor. Die heeft er totaal geen interesse inquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:59 schreef Bastard het volgende:
Dat is knap!
Jasmijn heeft nog nooit gegamed.. ik heb geen games voor dr.
Volgens mij had ik hem eerst naar jullie oude adres gestuurdquote:
Sjo zei het jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hem eerst naar jullie oude adres gestuurd
Ja dat vond ik ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sjo zei het ja
Begrijpelijk hoor. Tis al lief van die andere mensen dat ze het teruggezonden hebben.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook.
Tis wel een raar gezicht als je je eigen kaartje op de deurmat ziet liggen
Serieus,... Amerikanenquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geweldig om te lezen:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/index.html
Die draag ik niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaag!
Trek je een schone onderbroek aan jongen?
quote:
Van tevoren mastruberen Gijs! Nooit met een geladen pistool op stap gaan.quote:
Dat is voor pubers,... Gijs we zijn allemaal over de dertig!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van tevoren mastruberen Gijs! Nooit met een geladen pistool op stap gaan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van tevoren mastruberen Gijs! Nooit met een geladen pistool op stap gaan.
had ik toch al ooit gezegd? Haar schildklier wordt weggehaald althans de rechter. Die is flink te groot, drukt tegen haar luchtpijp en doet helemaal niks meer. De linker heeft het gelukkig wel overgenomen.quote:
Ze komen op licht af en ze ruiken je. Het klopt allebei dus. Ik ben trouwens wel altijd de gene die gestoken wordt, of er nou 3 of 4 chicks naast me liggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef Bastard het volgende:
Ze komen af op licht zeggen ze... maar dat zou verkeerd zijn want ze komen af op je bloedlucht.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze komen op licht af en ze ruiken je. Het klopt allebei dus. Ik ben trouwens wel altijd de gene die gestoken wordt, of er nou 3 of 4 chicks naast me liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dude...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Jeetje,.... hoe laat is ze klaar? Ga je niet naar het ziekenhuis Gijs?quote:
operatie duurt zeker 2 uur dus minimaal tot half 1. Ze zegt zelf dat ze eerst ff rustig bij wilt komen voordat er iemand komt dus ga ik gewoon tijdens het bezoekuur of eerder als ze me dat laat weteen. Wel afgesproken straks ff te bellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jeetje,.... hoe laat is ze klaar? Ga je niet naar het ziekenhuis Gijs?
Nerveus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
blij si dat er nue cht iets aan gebeerd.
Nieuwe FF?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:17 schreef Chocobo het volgende:
StrolJij ook,....... BELIEEEEVE!!
Keep hope alive! It seems SEGA America's Ray Almeda misspoke and gave his own personal opinion to The Examiner that Yakuza 3 will not be released in the States because of subpar Yakuza 2 sales.
[ afbeelding ]
Nee,... dat gekke Yakuza,... Strol's fetish in een game zeg maar. Gilt en hoopt op een US release en die is gelukkig nog steeds mogelijk.quote:
Het was kutter geweest als de postcodeloterij was gevallen en hij had als enige een lotquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:02 schreef kepler het volgende:
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/07/31/2641753.htm
Er is iemand vermoordt in de straat waar ik woon
Ja geen idee. De laatste weken is er een geweldsgolf in Melbourne... Veel zinloze slachtoffers en mensen die voor niks in elkaar getimmerd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was kutter geweest als de postcodeloterij was gevallen en hij had als enige een lot
Nee.. kut man.. was het gericht of is het een psycho on the loose?
Dus daar kan de PVV ook nog aan de weg timmeren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja geen idee. De laatste weken is er een geweldsgolf in Melbourne... Veel zinloze slachtoffers en mensen die voor niks in elkaar getimmerd wordenEn wat doet de stad? Minder politie op straat
![]()
Niet echt veel problemen met immigranten hier trouwens, althans niks dat ik heb kunnen zienquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daar kan de PVV ook nog aan de weg timmeren.
Het was toch eigenlijk in de tijd van napoleon 1 groot gevangenis dat continent? Dat heb ik wel eens gelezen vlgs mij.. dat de gevangenen daar werden afgezet en bekijk het maar. Dus eigenlijk zijn het allemaal criminelen die daar wonen... zoek het maar eens opquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Niet echt veel problemen met immigranten hier trouwens, althans niks dat ik heb kunnen zien
Iedereen is hier eigenlijk een immigrant, Melbourne bestaat pas 150 jaar![]()
Klopt, heb ik ook gelezen. Het was een gevangenis-kolonie, inderdaad veel criminelen. Maar wel criminelen die het zelf gemaakt hebben; ze werden ergens gedropt zonder veel eten/hulpmiddelen en hebben toch iets goeds kunnen opbouwen met hard (en eerlijk) werkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het was toch eigenlijk in de tijd van napoleon 1 groot gevangenis dat continent? Dat heb ik wel eens gelezen vlgs mij.. dat de gevangenen daar werden afgezet en bekijk het maar. Dus eigenlijk zijn het allemaal criminelen die daar wonen... zoek het maar eens op
Dus eigenlijk woon je nu in Gotham cityquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook gelezen. Het was een gevangenis-kolonie, inderdaad veel criminelen. Maar wel criminelen die het zelf gemaakt hebben; ze werden ergens gedropt zonder veel eten/hulpmiddelen en hebben toch iets goeds kunnen opbouwen met hard (en eerlijk) werken
De persoon die Melbourne heeft opgericht heet trouwens Batman![]()
Geniale naam
Superquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:51 schreef Magneet het volgende:
ja idd. met miranda gaat het ok, ben net bij der geweest
Flinke vooruitgang op Rotterdam inderdaad!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:04 schreef kepler het volgende:
Ik woon echt in een goede buurt
Nu weer iemand om 20 dollar met een kapot bierflesje aangevallen 2 straten verderop
Ach, ze hebben hier dan weer kangaroesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Flinke vooruitgang op Rotterdam inderdaad!
uhuh, ze voelt zich echt goed en baalde dat ze nog niet alles mag eten. Alle waardes qua bloed enzo waren ok en de wond zag er goed uitquote:
Houdt ze er een litteken aan over? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, ze voelt zich echt goed en baalde dat ze nog niet alles mag eten. Alle waardes qua bloed enzo waren ok en de wond zag er goed uit
dat proberen ze natuurlijk te voorkomen maar een schildklier ter grootte van een ei kan je niet door een al te klein gaatje heen halen he.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Houdt ze er een litteken aan over? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Nou, hopelijk blijft alles goed gaan!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat proberen ze natuurlijk te voorkomen maar een schildklier ter grootte van een ei kan je niet door een al te klein gaatje heen halen he.
Goed te horen! Ik neem aan dat het overbodig is om te zeggen dat ze vooral rust moet houden om het litteken goed te laten genezen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, ze voelt zich echt goed en baalde dat ze nog niet alles mag eten. Alle waardes qua bloed enzo waren ok en de wond zag er goed uit
Geweldig,... wens haar sterkte! Gaat ze wel even voelen de komende dagen,... pijnbestrijding is bijna opgelost!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef Chocobo het volgende:
1975 http://www.dumpert.nl/med(...)_zomer_van_1975.html
Eigenwijze Nederlanders, meestal komen ze uit Groningen/Friesland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:51 schreef Chocobo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen dan ook op deze dag weg gaan
http://www.telegraaf.nl/r(...)n_jaar__.html?p=19,1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |