Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond MW2 er ook erg goed uit zien! Is dat van dezelfde makers als CoD4?
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2
Ik zou toch serieus eens dat eerste deel eens oppikken Gijs.. echt wel gaaf om te doen! Goeie SP en de MP is verslavend als je daar aan zou willen beginnen.
Ik had dezequote:
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... beter nog... ik was gewoon shocked!!
Grafisch mooi opgeknapt, levendiger kleurgebruik, mooier fade effecten als je door visier kijkt. De nieuwe mogelijkheden die je zo ziet.. de details.. het letterlijk opblazen van iemand op dat dak
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.
Ook heerlijkquote:
Geen idee,.... maar wat een ideequote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook heerlijk
Kun je trouwens een afspeellijst van iemand anders toevoegen aan jezelf
Hoezo te laat om in te stappenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Ja, zoals bij ieder spel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.
quote:
Ik vond deze nog iets triester. In het 360 topic staan ze allemaal.quote:
Dat is ie ook zeker! Wie heeft dit verzonnen manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond deze nog iets triester. In het 360 topic staan ze allemaal.
Weet niet van welke site je deze hebt..quote:
Heb je de valuta in euro's staan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet van welke site je deze hebt..
Net bij play.com wilde ik kijken.. staat er bij de SE:
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery
Mega
http://kotaku.com/5324236(...)ches-up-with-forza-3quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weet niet van welke site je deze hebt..
Net bij play.com wilde ik kijken.. staat er bij de SE:
Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery
Mega
Ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de valuta in euro's staan?
Mooi man.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef Scarface2004 het volgende:
werd wakker met een stijve
=> NotoriousRoyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:21 schreef Magneet het volgende:
dat was met 3, zondag waren we met 4 en lukte het voor geen meterZelfde instellingen, is dus ook maar geluk hebben hoe het gaat. Die Tar21 is sinds gisteren wel mijn favo wapen geworden.
Noot ik heb jouw op 1 of andere manier niet eens meer in m'n friendslist staan op live
Als je net zo schiet als dat je oplet word het een eitjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Rainbow Six gamen jullie? Ik heb RS Vegas 2 ook nog liggen.
Dan wil ik volgende week ook wel weer eens een keertje komen schieten.quote:
Klopt, werkt voor geen meter nu. Komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:45 schreef Magneet het volgende:
die! Noot om 1 of ander vage reden kan ik nu niet op xbox.com inloggen, voeg je later wel toe.
Nu B en Gijsje nog en we kunnen weer ouderwets Rainbow Sixen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Welke Rainbow Six gamen jullie? Ik heb RS Vegas 2 ook nog liggen.
Gijsje heeft m vlgs mij ook.. ik alleen nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, werkt voor geen meter nu. Komt goed!
[..]
Nu B en Gijsje nog en we kunnen weer ouderwets Rainbow Sixen!
2 tientjes:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsje heeft m vlgs mij ook.. ik alleen niet
Mja zal best.. ik vind het spel verouderd.. de opzet is verouderd, het bewegen en feelingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 tientjes:
http://www.dimensionplus.(...)w-Six-Vegas-2/781379
Ik heb ze bij Amazon vandaan voor 7 euroquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2 tientjes:
http://www.dimensionplus.(...)w-Six-Vegas-2/781379
Ik vind het de beste FPS controls hebben die een spel kent! Serieus,... de L knopquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja zal best.. ik vind het spel verouderd.. de opzet is verouderd, het bewegen en feeling
deel 1 wel veel online gespeeld.
Ik ben na deel 3 gestopt ivm de ouderwetse controls,... maar ik neem aan dat CoD4 goede controls heeft. Cover vind ik erg belangrijk! Rainbow Six heeft een wereldmove gemaakt met die L 'cover' knop.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor het wel als je CoD4 eens gespeeld hebt
Nog beterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Amazon vandaan voor 7 euro
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000GLJ9S2/ref=dp_olp_0?ie=UTF8&qid=1248782667&sr=8-8&condition=all
Je zou RSV2 eens op de PS3 moeten spelen, zitten de knoppen net omgedraaid. Of Killzone, die heeft vreselijke controls.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste FPS controls hebben die een spel kent! Serieus,... de L knopsemi-automatisch en gaan! Super realistisch!
Die heb ik ook vaak gespeeld en volgens mij waren die controls vrijwel gelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor het wel als je CoD4 eens gespeeld hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |