Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:20 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond MW2 er ook erg goed uit zien! Is dat van dezelfde makers als CoD4?
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja van Infinity Ward makers van CoD4: Modern Warfare komt nu deel 2.. dus eigenlijk CoD: Modern Warfare 2
Ik zou toch serieus eens dat eerste deel eens oppikken Gijs.. echt wel gaaf om te doen! Goeie SP en de MP is verslavend als je daar aan zou willen beginnen.
Ik had dezequote:
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... beter nog... ik was gewoon shocked!!
Grafisch mooi opgeknapt, levendiger kleurgebruik, mooier fade effecten als je door visier kijkt. De nieuwe mogelijkheden die je zo ziet.. de details.. het letterlijk opblazen van iemand op dat dak
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Laatste stukje ook nog gezien bij die printer en die granaat.
Ook heerlijkquote:
Geen idee,.... maar wat een ideequote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook heerlijk
Kun je trouwens een afspeellijst van iemand anders toevoegen aan jezelf
Hoezo te laat om in te stappenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zat er net aan te denken ja,... maar hij is nog zo duur vind ik. Had deze alleen classic of budget verwacht! Maar de SP lijkt me erg cool ja,... voor de MP is het te laat denk ik. Daar kan ik niet meer instappen, maar eerlijk is eerlijk,... heb de beta of de demo best veel gespeeld!
Ja, zoals bij ieder spel eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het is toch heel anders als Halo. Wat tactischer. Ik heb het ook een tijdlang afwisselend gespeeld. Belangrijkste is de maps leren kennen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |