UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Hoef je niet te werken of heb je weer niks te doen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit als een vies oud mannetje naar t kontje van dat meisje te gluren
Dat dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef norich het volgende:
[..]
Hoef je niet te werken of heb je weer niks te doen?
Nee, kheb gewoon zinquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omg Justin, je bent echt wanhopig op zoek he
In mijn geval iig nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's in sommige gevallen precies hetzelfde
En nu maar wachten op Chris en Markooooquote:
Whehehe, zodat dit deeltje nog voor 2 uur vol zitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu maar wachten op Chris en Markoooo
Dan moet je aan dat meisje met die lekkere kont en tietjes vragen of ze je reet wil vegenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb het idee dat ik zometeen onmeunig moet poep'n!
Daar hebben we goedkope scholieren voorquote:
Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hebben we goedkope scholieren voor
Denk het wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef norich het volgende:
Vanavond nog naar de beloften van Heracles Bas?
Als je een leuk lichaam hebt dan kun je er vanuit gaan dat iedere hetero jongen/ man je wel even bekijkt hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Fems het volgende:
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan, als mannen naar mijn kont of borsten staren!
br
Ja, maar als ze opvallend gaan staren naar mijn borsten. Onwijs irritant. Dan denk ik. Hier is mijn gezicht hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je een leuk lichaam hebt dan kun je er vanuit gaan dat iedere hetero jongen/ man je wel even bekijkt hoor.
Soep uit blik ja? Brrquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 10 minuutjes!
Vanavond doe ik lekker makkelijk met eten: soep en broodjes, heb absoluut geen zin om te koken. Dan een beetje niksen en daarna Sporting Portugal - FC Twente kijken op tv![]()
Of lekker tegendraads doen en een liter Stevige bruine bonensoep vreten in de zomerquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
Niks mis met soep uit blik![]()
Tomatensoep, stuk of 6 witte bolletjes , en dan is de pens wel vol
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De volgende doe ik met kanaries in beeld
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Oké
Kanaries zijn toch tofquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gister omdat ik me verveelde, en vandaag omdat Henrike die kanaries wilde zien
quote:
En wat nou als het helemaal niet om hem gaat?quote:
Mooi onnie?quote:
Dan had je de vorige keer wel gezegd dat het níet om hem ging?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wat nou als het helemaal niet om hem gaat?
Ik heb de vorige keer ook gezegt dat ik niet ga zeggen om wie het wel gaat. Dus ook niet om wie het niet gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dan had je de vorige keer wel gezegd dat het níet om hem ging?
EL of Reizenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:51 schreef Mdrop het volgende:
Sparta - Twente ook voor mij , en dinsdag natuurlijk CL.
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En toen was er stilte in de bieb, wederom.
Sorry, op vakantie op dit momentquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:42 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag vriendjes. Jullie stellen me teleur
Malgrat de Marquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AightWaar ga je naartoe in Spanje?
Wij stonden op de derde rij van voren, uitshirt en thuisshirt naast elkaar, (babyblauw uitshirt) misschien heb je ons nog gezien drizzt? ik heb nog wel even rondgekeken of ik jou zag, maar je zat dus niet in het uitvak :-)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat dus zaterdagavond vlak naast het uitvak in het Spartastadion, en vraag me toch af wie die 2 leipe Tukkers in het uitvak waren die steeds even naar de afscheiding kwamen om naar me te zwaaien en blij naar me stonden te juichen
BIj het zingen deed ik ook regelmatig mee, en zag vanuit mn ooghoek ook af en toe wat meegereisde Tukkers naar me wijzen en meedoen![]()
Ik zat ergens halverwege, post anders even een duidelijke foto, misschien herinner ik me je... ik heb inderdaad een thuis- en uitshirt naast elkaar zien staan van voren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wij stonden op de derde rij van voren, uitshirt en thuisshirt naast elkaar, (babyblauw uitshirt) misschien heb je ons nog gezien drizzt? ik heb nog wel even rondgekeken of ik jou zag, maar je zat dus niet in het uitvak :-)
ja, een held is dat ;Pquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat ergens halverwege, post anders even een duidelijke foto, misschien herinner ik me je... ik heb inderdaad een thuis- en uitshirt naast elkaar zien staan van voren.
Heb je die ene stevige kerel in zn witte FCT '65 shirt nog bezig gezien? Kerel gaf 2 kopstoten tegen de afscheiding en werd even later weggevoerd door de politie
Geen idee, maar ik heb kostelijk om hem gelachen toen hij zijn kop tegen de ruit aan duwde, en de steward zich omdraaide en zich de vinketering schrokquote:
Haha, zag er nog foto's van op Borne-Fct.nl staan... vroeg me al af wat er gebeurd wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb kostelijk om hem gelachen toen hij zijn kop tegen de ruit aan duwde, en de steward zich omdraaide en zich de vinketering schrok
Ik val echt NET buiten beeld op de foto's van het thuisvak naast het uitvakquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:53 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Haha, zag er nog foto's van op Borne-Fct.nl staan... vroeg me al af wat er gebeurd was![]()
quote:Een 54-jarige automobilist uit Almelo heeft bij een aanhouding geprobeerd zijn autosleutels in te slikken omdat hij werd bekeurd.
De man reed gistermorgen rond tien voor half twaalf in Enschede op de Westerval en ging stilstaan op de afrit Boekelo op een plek waar dat niet mocht. Een passerende motoragent sprak de bestuurder hierop aan en gaf een bekeuring.
Toen bleek dat de Almeloer een valse naam had opgegeven werd hij nogeens bekeurd. Daarop pakte de automobilist zijn autosleutels en wilde die inslikken.
Door dat de agent snel de keel dichtkneep van de man spuugde hij die uit. Hij werd mee genomen naar het bureau en mocht weer gaan na verhoor en een paar boetes.
Zeg dat welquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt één grote geile bende dus
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bier 3 euro, chips 2 euro, de 1-1 onbetaalbaar.
Wel filmen he?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker!
Ik ga nu ook naar bed. Als ik wakker word, duurt het nog maar even voor ik mn meisje kan bespringen
quote:
Nee. Ik deed maar even een poging tot slapen, aangezien ik 2 nachten slecht geslapen heb en ik super misselijk was/ben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is ze eerder terug en liggen ze nu te ketsen
quote:
nog maar 3x deze weekquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Lekker aan de BBQ, nu kan het nog.
Vind dit toch net iets te warm. 24 graden, vind ik perfectquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef Blawh het volgende:
Was het maar 8 maand per jaar dit weer.
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dit toch net iets te warm. 24 graden, vind ik perfect
Ook niet bij Nielz en Wetshuis? Daar is het normaal gesproken vol...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef Blawh het volgende:
In Almelo waren de terrasjes trouwens nog voor geen 25% gevuld.
Jij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Tjah wie wil daar nou op het terras zitten?
Wetshuis was bijna leeg ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ook niet bij Nielz en Wetshuis? Daar is het normaal gesproken vol...
Is nu ook te warmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:17 schreef Blawh het volgende:
In Enschede kun je ook in de schaduw zitten op het terras.
Renate?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Waarom quote je mij en antwoord je op Renate?
Watquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Waarom quote je mij en antwoord je op Renate?
Fraudeur.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fraudeur.
Ik ga Gossip Girl verder kijken. Byeee!
vooral veel werkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jup jup,
lekker relax, nog een klein maandje vakantie
En af en toe nog wat werken.
En daar?
Jeetje, mensonterend noem ik zoiets.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:55 schreef norich het volgende:
[..]
BAS
Ja ik werk in ploegendienst, van 15 tm 23.
Ik vind het in ieder geval niet ergquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jeetje, mensonterend noem ik zoiets.
7 uur is inderdaad een beetje vroeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:00 schreef norich het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet ergvan 7 tm 15 is ook niet geweldig
Ach, de volgende dag kun je weer lekker tot 12.30 uitslapen. Of niet Henrike?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jeetje, mensonterend noem ik zoiets.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:08 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ach, de volgende dag kun je weer lekker tot 12.30 uitslapen. Of niet Henrike?
lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
En weer een training overleeft oleé
quote:
Ik heb niks te zeggenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
ik moet toch wel fysiek in goede vorm zijn voor een volgende meeting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |