abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71386541
Dit topic doet me denken aan een topic van een aantal jaar terug over een boze moeder die de verwijzingen naar Hitler in Alfred J.Kwak niet vond kunnen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:28:58 #227
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71386597
Samson en Gert

Op Ketnet/Canvas heb je wel nog Ducktales had ik gemorken voordat ik Samson en Gert ging kijken !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71386668
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, en bedankt voor het mij oud laten voelen.
History became legend, legend became myth.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:49:05 #229
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_71386919
Ik mis C.O.P.S
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_71387237
Echt, hoe kan men deze nou vergeten:

En deze natuurlijk:

Heerlijk topic
pi_71387254
Geweldig allemaal. De meeste ken ik nog.
Hanna & Barbera waren inderdaad erg goed. Bassie en Adriaan kon me niet boeien. Het rare is dat ik nog wel 2 LP's heb liggen .
Ik vond deze ook erg goed:

Willem Tell (ik kan geen filmpje vinden, blijkbaar een spelfout?!)
The Munsters (oude versie):

The Munsters today (nieuwe versie):

De serie die (voor die tijd) erg goed was, was toch wel Captain Power and the soldiers of Future:

Ik baalde toen als een stekker dat deze serie niet meer uitgezonden mocht worden i.v.m. NL-ondertiteling (werd uitgezonden door SkyChannel).
All that we see or seems, is but a dream within a dream
pi_71387424
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:05 schreef Jan-Beton het volgende:
Geweldig allemaal. De meeste ken ik nog.
Hanna & Barbera waren inderdaad erg goed. Bassie en Adriaan kon me niet boeien. Het rare is dat ik nog wel 2 LP's heb liggen .
Ik vond deze ook erg goed:

Willem Tell (ik kan geen filmpje vinden, blijkbaar een spelfout?!)
The Munsters (oude versie):

The Munsters today (nieuwe versie):

De serie die (voor die tijd) erg goed was, was toch wel Captain Power and the soldiers of Future:

Ik baalde toen als een stekker dat deze serie niet meer uitgezonden mocht worden i.v.m. NL-ondertiteling (werd uitgezonden door SkyChannel).
Uit het rijtje "goede oude avonturenseries" heb ik er nog 1 die, imo, nog nooit overtroffen is:

(na al die jaren nog niet teruggekeken, dus mijn perceptie is ietwat "veroudert")

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 10:14:16 ]
pi_71387787
Terecht topic!
Die bagger van tegenwoordig is zoveel slechter
En de kwaliteit van de animatie zelf gaat er ook niet echt op vooruit! (ja daar erger ik me aan als animatie student! )

De Snorkels komen trouwens nog wel, op canvas in ieder geval. En ik geloof Ducktales ook nog.
En Barbapapa, Barbar, Alfred J.D Kwak komen ook nog, ik geloof alle drie op Zeppelin.
En dingen zoals Wacky Races kan je terug vinden op de zender Boomerang, maar dat moet maar net in je pakket enzo zitten. Daar vind je trouwens veel oldschool cartoons zoals Scooby Doo enzo.

Verder heeft een organisatie genaamd "Moefieklub" er trouwens een heel aantal uitgebracht op dvd!
David de Boskabouter (zelfs hele box), Wickie de Viking en Niels Holgerson in ieder geval.
En voor Dommel staan er trouwens een hoop in het Nederlands zelfs op youtube, en ook een paar van Boes als ik het goed heb.

En dat is voor zover ik het terug heb kunnen vinden. Moet toch es uitvinden of die Moefieklub een bestel-service ofzo heeft. (een werkende, die site werkt niet helemaal naar behoren -.- )

Oh wellicht is dit ook nog interessant om te ondertekenen massaal teruggespoeld.nl
pi_71388494
Alfred j. Kwak was idd leuk. Voor de rest keek ik vooral geweldadige shit. Ninja Turles,Power Rangers, Bassie en Adriaan, Bikes from mars.
pi_71388548
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef vahmpcat het volgende:
En de kwaliteit van de animatie zelf gaat er ook niet echt op vooruit![sub] (ja daar erger ik me aan als animatie student! )
Ga een echte opleiding doen. En jij vind de animatie va nu slechter? Wall-e,Up,Ice Age en veel anime zijn beter dan de tekenfilms en anime die ik in mijn jeugd voorgeschoteld kreeg. Sowieso OUD poster die hier huilie doen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:59:13 #237
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71388563
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef wakajawaka het volgende:
Alfred j. Kwak was idd leuk. Voor de rest keek ik vooral geweldadige shit. Ninja Turles,Power Rangers, Bassie en Adriaan, Bikes Bikermice from mars.
Sinds wanneer is Bassie en Adriaan gewelddadig ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71388573
terechte klacht!!!

maar dan wel voor mezelf, en niet voor kinderen ofzo
Ja doei.
pi_71388613
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Bassie en Adriaan gewelddadig ?
Ooit De Baron bezig gezien? En B-1 0 0 die altijd de boel op wilde blazen (heel lang geleden dat ik het gezien heb, kan ook Snelle Japie geweest zijn).
pi_71388693
Boes kan je nu terugkijken via UPC on Demand (En nog veel meer oude kinderprogramma's!), maar ik vind het helemaal niet leuk meer.
Jammer dat Dommel er niet op staat, dat vond ik toch wel het leukste vroeger.
pi_71388768
Jerry Springer Show in Nederland
In Nederland werd de Jerry Springer Show tot 2004 uitgezonden door SBS6. Bij de lancering van die zender in 1995 was Jerry Springer een van de boegbeelden die kijkers moest trekken en binden. De show werd dan ook primetime uitgezonden.

pi_71388789
Kinderen zitten helemaal niet op troep te wachten, dat jullie zelf nog niet volwassen zijn en tekenfilms uit je jeugd wil zien prima, maar zeg dan niet dat je het voor je kinderen doet. oja ouders
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:28:55 #244
206549 Ketchupfles
Calve verdomme!
pi_71389467
Geheel eens met TS.
She's got a body like an hourglass. It's ticking like a clock.
pi_71389528
Eensch met TS
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:35:32 #246
263076 Eddy.
De vriend van Ed en Edd.
pi_71389698
Alweer een nostalgisch topic... . Nouja goed ik ben het voor een deel met je klacht eens, veel kinderprogramma's (dus niet alle!) die tegenwoordig worden uitgezonden op de Nederlandse kinderzenders is bagger maar er zitten ook wel een paar leuke bij, vroeger waren de kinderprogramma's vaak beter dan nu maar dan heb ik het niet over kinderprogramma van 20 jaar geleden maar kinderprogramma's van een jaar of 10 geleden.

Samurai Pizza Cats. Turtles. Transformers. DragonBall (Z/GT). .
pi_71389722
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef Eddy. het volgende:
DragonBall (Z/GT). .
pi_71390148
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:58 schreef wakajawaka het volgende:

[..]

Ga een echte opleiding doen. En jij vind de animatie va nu slechter? Wall-e,Up,Ice Age en veel anime zijn beter dan de tekenfilms en anime die ik in mijn jeugd voorgeschoteld kreeg. Sowieso OUD poster die hier huilie doen
Houd even je onwetende bek dicht als je niet weet waar je het over hebt.
Ik heb het hier over de bagger die op zenders als jetix verschijnt van misschien paar frames maar per seconde zoals pokemon en meer slechte flash-shit. Dit topic ging daar ook toevallig over, series die vroeger op tv kwamen, en dan heb ik het niet over Wall-E, Ice Age, Up etc. En tegenwoordig komt er ook geen goede anime op tv trouwens, op Alfred J. Kwak na. (want jawel, dat is wel degelijk anime, net als Dommel )

Ik heb helemaal niets aan te merken op de manier waarop series zoals Alfred J. Kwak geanimeerd zijn, netjes genoeg frames, bewegingen die niet haperen, detail etc. En series zoals Niels Holgerson waren ook echt netjes geanimeerd vergeleken Totally Spies en meer van dat soort
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:52:10 #249
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_71390325
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:41 schreef Crack_ het volgende:
Als niemand deze post, doe ik het wel

Had soms nachtmerries van die troll..
Moesten we altijd op school tv kijken dit
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_71390493
PIETER POSTTTTT

leuk doordenkliedje.
zingend, fluitend komen
Striving to be more than average.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')