quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, en bedankt voor het mij oud laten voelen.
Uit het rijtje "goede oude avonturenseries" heb ik er nog 1 die, imo, nog nooit overtroffen is:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:05 schreef Jan-Beton het volgende:
Geweldig allemaal. De meeste ken ik nog.
Hanna & Barbera waren inderdaad erg goed. Bassie en Adriaan kon me niet boeien. Het rare is dat ik nog wel 2 LP's heb liggen.
Ik vond deze ook erg goed:
Willem Tell (ik kan geen filmpje vinden, blijkbaar een spelfout?!)
The Munsters (oude versie):
The Munsters today (nieuwe versie):
De serie die (voor die tijd) erg goed was, was toch wel Captain Power and the soldiers of Future:
Ik baalde toen als een stekker dat deze serie niet meer uitgezonden mocht worden i.v.m. NL-ondertiteling (werd uitgezonden door SkyChannel).
Ga een echte opleiding doen. En jij vind de animatie va nu slechter? Wall-e,Up,Ice Age en veel anime zijn beter dan de tekenfilms en anime die ik in mijn jeugd voorgeschoteld kreeg. Sowieso OUD poster die hier huilie doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef vahmpcat het volgende:
En de kwaliteit van de animatie zelf gaat er ook niet echt op vooruit![sub] (ja daar erger ik me aan als animatie student! )
Sinds wanneer is Bassie en Adriaan gewelddadig ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:56 schreef wakajawaka het volgende:
Alfred j. Kwak was idd leuk. Voor de rest keek ik vooral geweldadige shit. Ninja Turles,Power Rangers, Bassie en Adriaan, Bikes Bikermice from mars.
Ooit De Baron bezig gezien? En B-1 0 0 die altijd de boel op wilde blazen (heel lang geleden dat ik het gezien heb, kan ook Snelle Japie geweest zijn).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Bassie en Adriaan gewelddadig ?
Houd even je onwetende bek dicht als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:58 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Ga een echte opleiding doen. En jij vind de animatie va nu slechter? Wall-e,Up,Ice Age en veel anime zijn beter dan de tekenfilms en anime die ik in mijn jeugd voorgeschoteld kreeg. Sowieso OUD poster die hier huilie doen
Had soms nachtmerries van die troll..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |