Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, daarom heeft hij al een telefoonnmmer van een advocaatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet die wel wat hoger worden, anders ga je criminele nevenactiviteiten ontplooien.
Ja pas maar op, want die peert 'r zo op!quote:
Ik mag zelf weten wanneer ik kom.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu, ?
de advocaatjes zelf aan de telefoon ?
quote:
Zeg! Ik ben lief!quote:
je neemt wraak boven een fles?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik neem wel wraak boven een fles cava
Nee. IK ben lief. Dat hoor ik dagelijks (en ik maak er ook mooi misbruik van)quote:
boven is niet hetzelfde als opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je neemt wraak boven een fles?
ik zou dat niet doen. Heb je 1guy1jar al gezien?pijnlijk.
boven de fles dus? wat ga je erin pissen?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. IK ben lief. Dat hoor ik dagelijks (en ik maak er ook mooi misbruik van)
ik heet geen Tijs, en Dennis vond ik toen al welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
boven de fles dus? wat ga je erin pissen?
ja, ik heb Schatjes ook gezien
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. IK ben lief. Dat hoor ik dagelijks (en ik maak er ook mooi misbruik van)
Jullie zijn allebei lief. Klaar nuquote:
mij schiet dan weer dit als eerste te binnenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lief. Klaar nu?!
Nee, ik ben liever, wedstrijdje doen Ang3l?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei lief. Klaar nu?!
Valentijn? Jan-Julius?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heet geen Tijs, en Dennis vond ik toen al wel
Sgoedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, ik ben liever, wedstrijdje doen Ang3l?
Ik weet trouwens zelf ook wel dat ik van binnen helemaal niet lief en van ijs ben hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu ontken ik ook al dat ik hard ben?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet trouwens zelf ook wel dat ik van binnen helemaal niet lief en van ijs ben hoor
Alleen jij ontkent het nog wat harder dan ik!
your both bitches.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |