mijn boy zit gewoon naast mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja bummer dude, maar als je boy toch al naar weg is. ben je ook maar 'alleen'
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahaha duffe konijnen moet je laten lopen zij me opa altijd, die zijn niet goed
ach hij komt over 1 maand naar Romaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay het is dus opgeknipt over langere perioden, dat verzacht de boel
al verandert het niets aan dat je vandaag een kudtdag vind om te moeten vertrekken van huis en haard en R
ow dacht dat ie al weg wasquote:
ik ben ook een gentleman, ik haal eerst de borden uit de gootsteen voordat ik er in pis.quote:
Volgens mij ken jij haar stoute neefje Lijntje snuif beterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
hahaha...hoe heet die ook al.. nijntjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]![]()
![]()
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Belt direct de aannemer om alle gootstenen een meter hoger te hangenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben ook een gentleman, ik haal eerst de borden uit de gootsteen voordat ik er in pis.![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij haar stoute neefje Lijntje snuif beter
mike kan em uitrollen dus die slingert em er zo inquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Belt direct de aannemer om alle gootstenen een meter hoger te hangen
ja nijntje/miffyquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahaha...hoe heet die ook al.. nijntje
dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mike kan em uitrollen dus die slingert em er zo in
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Belt direct de aannemer om alle gootstenen een meter hoger te hangen
maar 1 shirt met sporen van Lijntje ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ik heb een t-shirt van Lijntje.
tot het tegendeel bezezen is geloof ik er niets van, en moet hij mij eerst maar eens die film laten zienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mike kan em uitrollen dus die slingert em er zo in
geen afbeelding... maar wel een PMquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey, Rukpukje zit in de nieuwste Final Fantasy!
[ afbeelding ]
Ja we hadden bij 2500 eigenlijk nog wel een meimermomentje moeten hebben zo van hoe gaat het met rukpukkie en jouw bellende meneer Koningquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Hey, Rukpukje zit in de nieuwste Final Fantasy!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tot het tegendeel bezezen is geloof ik er niets van, en moet hij mij eerst maar eens die film laten zien
Gezien, Liefquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geen afbeelding... maar wel een PM
Een soort Wie doet nu wat? aflevering.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja we hadden bij 2500 eigenlijk nog wel een meimermomentje moeten hebben zo van hoe gaat het met rukpukkie en jouw bellende meneer Koning
nee geen live performemce, daar krijg ik geen vergunning voor van de gemeentequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja, moeten we samen er naar gaan kijken? wat erg
![]()
je gaat em maar alleen kijken.![]()
ik dacht leuk te komen zuipen, maar heb begrepen dat ik al moet gaan optreden in trappenhuis...
dat ik een aantal namen van oude users roep, en jullie om beurten gaan uitzoeken hoe het die mensen vergaan isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort Wie doet nu wat? aflevering.
Ja daar ben jij wel geschikt voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |