abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72410526
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef justmattie het volgende:
Geen halve maatregelen he
In de trein is ook wel gaaf, misschien als Scc promoveert dat het er dan in zit.
Maar als ik het goed begrijp is die buscombi regeling eindelijk opgeheven of is dit een uitzondering?
pi_72410760
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:36 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp is die buscombi regeling eindelijk opgeheven of is dit een uitzondering?
Nee het is niet opgeheven, maar ze worden wat soepeler. De burgermeesters van de steden waar Cambuur heen moet dan, want die beslissen ook mee hier in.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72431868
Matchday
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:02:05 #204
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72433067
ik hou het op 3-1. 1-0 achter, dat is namelijk standaard dit jaar en dan rollen we Haarlem op.
Bedankt Hans.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:12:43 #205
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72433365
nog 04:48 uur
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72433525
Ben benieuwd hoeveel supporters Hoerlem mee neemt
pi_72448684
Zo, fantastische avond gehad. Heb een nieuwe fan naast mij zitten die nu een seizoenskaart voor die plek heeft en dat is een aangename aanvulling op onze tribune.

Verder kwamen van der Heide, ter Heide en Hese naast mij zitten, fantastisch natuurlijk! Allemaal strak in het Cambuur pak.

En Mark de Vries, mijn favoriete speler verdient nu 100% zeker een basisplaats. Tot man of the match uitgeroepen, zelf gescoord, aan de basis gestaan van 2 andere goals en speelde erg goed. In tegenstelling tot ter Heide neemt hij ballen op zijn borst aan (terwijl ter Heide kopt) en dat bevalt mij een stuk beter. En hoe Mark zwaaide naar ter Heide toen de wedstrijd voorbij was

Alleen het eerste kwartier zat Cambuur er niet in, vandaar ook de tegengoal, maar voor de rest (zeker de 2e helft) was Cambuur heer en meester.

Haarlem had een stuk of 30/40 man bij zich trouwens.
Zo, nu RTL7 kijken.
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:46:15 #208
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72450332
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef willempjewever het volgende:
Zo, fantastische avond gehad. Heb een nieuwe fan naast mij zitten die nu een seizoenskaart voor die plek heeft en dat is een aangename aanvulling op onze tribune.

Verder kwamen van der Heide, ter Heide en Hese naast mij zitten, fantastisch natuurlijk! Allemaal strak in het Cambuur pak.

En Mark de Vries, mijn favoriete speler verdient nu 100% zeker een basisplaats. Tot man of the match uitgeroepen, zelf gescoord, aan de basis gestaan van 2 andere goals en speelde erg goed. In tegenstelling tot ter Heide neemt hij ballen op zijn borst aan (terwijl ter Heide kopt) en dat bevalt mij een stuk beter. En hoe Mark zwaaide naar ter Heide toen de wedstrijd voorbij was

Alleen het eerste kwartier zat Cambuur er niet in, vandaar ook de tegengoal, maar voor de rest (zeker de 2e helft) was Cambuur heer en meester.

Haarlem had een stuk of 30/40 man bij zich trouwens.
Niets aan toe te voegen. De Vries was echt goed, heeft slechts 1 kopduel verloren
Supersoep over tong:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72451087
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:46 schreef Runselpink het volgende:
Niets aan toe te voegen. De Vries was echt goed, heeft slechts 1 kopduel verloren
Zijn vorige goal uitgeroepen tot doelpunt van de week op RTL7!
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:30:13 #210
236335 neen
schone schijn
pi_72452880
Damn, die bal op die via de paal nog bij Meul kwam :x

Eindelijk weer een wedstrijdje gezien weer een waar genot! De Vries ook weer goed hoor, gewoon een stuk balvaster dan Ter Heide en hij was op zoek naar een goaltje die uiteindelijk nog voor hem viel ook. Wat een held!
het lijkt niet wat het is
pi_72454887
Mark de Leeuwarder.
pi_72455028
Mark moet gewoon vaker in de basis starten, en ik denk dat dat zeker wel gebeurd. Maar Meul had op zeker weer een paar hele beste reddingen
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:39:38 #213
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72462320
Waarom was de M.I.-Side zo tegen 't Haarlem vak? Wat deden die supporters?
Supersoep over tong:
pi_72462438
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 15:39 schreef Runselpink het volgende:
Waarom was de M.I.-Side zo tegen 't Haarlem vak? Wat deden die supporters?
viel toch wel mee? Hoorde alleen Jingle bell, jingle bell, iedereen kan voetballen behalve ajax 2? En toen Haarlem zong iedereen ssssst roepen en daarna klappen

Ik heb een eerste youtube filmpje geupload, je ziet o.a. ter heide op de tribune zitten (vanaf 01:59 tot 02:02) aan het einde, maar mijn filmkwaliteiten zijn niet super , is gemaakt tijdens de penalty.

pi_72539779
Jos van Nieuwstadt is van ons!
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:02:14 #216
236335 neen
schone schijn
pi_72553028
quote:
KNVB schrapt verboden afspraak Cambuur en Fortuna

08/09/2009 09:14

Fortuna Sittard-speler Marc Mboua zou als onderdeel van een huurovereenkomst het duel van Fortuna Sittard met SC Cambuur laten schieten. De KNVB heeft deze verboden afspraak ongedaan gemaakt.

SC Cambuur had bij de tijdelijke overgang van Mboua bedongen dat de Kameroener met zijn nieuwe club Fortuna niet zou aantreden tegen zijn Friese werkgever. Dergelijke afspraken zijn echter niet toegestaan. De KNVB heeft deze afspraak dan ook laten schrappen.

Toch is de kans aanwezig dat Mboua vrijdag verstek laat gaan. 'Ik hoop dat er een soort herenakkoord bestaat tussen Fortuna en ons', zei Cambuur-directeur Alax Pama in De Limburger. 'Stel je voor dat hij speelt en hij maakt twee doelpunten.'

Fortuna Sittard-trainer Roger Reijners houdt zich nog op de vlakte. 'Als hij volgens de regels mag spelen, dan kan hij spelen. Of dat gebeurt, is afhankelijk van andere zaken. Marc moet lang niet gevoetbald en moet eerst helemaal fit worden.'
van vi.nl
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:37:30 #217
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72554008
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:04 schreef Deadline11 het volgende:
Jos van Nieuwstadt is van ons!
Bron?
Supersoep over tong:
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:49:24 #218
236335 neen
schone schijn
pi_72554358
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:17:51 #219
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72555120
Amateur, net als Wau. Als er gepromoveerd wordt kun je zulke mannen makkelijke dumpen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72555307
Is al bekend of Mark een basisplaats krijgt?
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:03:52 #221
236335 neen
schone schijn
pi_72676499
Wel gekregen dus en nog een goal gemaakt ook, dikke prima

Beste fout van Hese trouwens
pi_72676510
Was een leuk dagje weg gister
  zaterdag 12 september 2009 @ 17:17:26 #223
236335 neen
schone schijn
pi_72676895
Was je er naartoe geweest? Dat pokke eind

Ik las ook dat Cambuur supporters nog korting kregen op hun kaartje daar
pi_72677135
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef neen het volgende:

Mooie actie.

Ik heb nog niks gezien, alleen dat mijn grote vriend Mark gescoord heeft

Vanavond als het wat rustig is even de opstelling en video'tjes bekijken, nu verder met klussen
pi_72677984
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:17 schreef neen het volgende:

Jep, maatjes van me hadden de bus gehuurd. We hebben er 5 uren over gedaan, en toen kwamen de wouten nog vervelend doen. Even een crosspost.
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 03:09 schreef justmattie het volgende:
De wedstrijd fortuna - cambuur was niet zo bijzonder. Wel was het opmerkelijk dat er bij VRIJ VERVOER, onze bus door 4 ME bussen, en een x aantal motors en auto's omgeleid werd naar een braak liggend terrein en daar een controle te krijgen.
pi_72729748
Uit de nieuwsbrief:
quote:
De geluidsinstallatie toont op sommige tribunes gebreken. We zijn ons hiervan bewust. Het kostenplaatje om een en ander te repareren of te vervangen is dusdanig hoog dat we hier voorlopig nog geen oplossing voor hebben. Toch blijft dit een aandachtspunt voor de directie dat wij spoedig hopen op te lossen. In de tussentijd bieden wij de supporters op die tribunes onze excuses aan.
Ja, stelletje rukkers, die fucking box doet het al 2 jaar niet meer in mijn vak en ik wil gewoon weer dat die gaat werken. Onzin dat de kostenpost zo hoog is, haal gewoon de box uit het uitvak en installeer die in mijn vak. Waar betaal ik elk jaar voor? Jullie hebben genoeg geld opgehaald met de play offs, repareren die shit!

Het is toch absurd dat er niet eens een werkende geluidsinstallatie is in een voetbalstadion waar elke 2 weken bijna 9000 man zitten? Echt

Aandachtspunt van de directie , snap niet dat ze het stadion hebben aangepast zodat er meer bezoekers kunnen komen (die er nog nooit geweest zijn) en dat heeft echt wel wat gekost, had dat dan besteed aan die geluidsinstallatie.... maar nee, extra stoeltjes plaatsen levert meer op op de langere duur
pi_72729877
2 jaar? Maak er maar wat meer van hoor
Die installatie is gewoon in het hele stadion kut te noemen. Ze vangen duizenden euro's per live wedstrijd op tv. Installeer een nieuwe set speakers en die neem je later weer mee naar het nieuwe stadion.
pi_72729996
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:43 schreef justmattie het volgende:
2 jaar? Maak er maar wat meer van hoor
Die installatie is gewoon in het hele stadion kut te noemen. Ze vangen duizenden euro's per live wedstrijd op tv. Installeer een nieuwe set speakers en die neem je later weer mee naar het nieuwe stadion.
Inderdaad. En de boxen bij de sponsors doen het prima hoor, alleen de rest van het stadion kan stikken.
pi_72730251
Het boeit mij vrij weinig. Als er een wissel is zie ik wel wie het is, van de bezoekers interesseert het me niet, aantal toeschouwers is wel terug te zien op teletekst en de doelpuntenmaker zie je zelf vaak wel
  maandag 14 september 2009 @ 19:12:25 #230
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72737588
Krijgt Cambuur nu dan een x bedrag voor het live uitzenden zoals komende vrijdag tegen Dord?

Of krijgt elke eerste divisie club een vast bedrag?

En wat voor bedragen hebben we t over dan?
pi_72738289
Ik had gelezen tijdens de play offs dat ze +- 50.000 kregen voor 3 live wedstrijden. Dus voor een normale competitie wedstrijd zal het wel een 10.00 euro zijn gok ik?
pi_72740062
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:58 schreef justmattie het volgende:
Het boeit mij vrij weinig. Als er een wissel is zie ik wel wie het is, van de bezoekers interesseert het me niet, aantal toeschouwers is wel terug te zien op teletekst en de doelpuntenmaker zie je zelf vaak wel
De doelpuntenmaker zie ik soms niet als er gescoord wordt op zuid. Verder weet ik nooit of ik een suikerbrood of meer gewonnen heb met dat boekje

Maar het heeft ook zijn voordelen: al dat gelul over wie de balsponsor is etc. hoor ik lekker niet
quote:
Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef justmattie het volgende:
Ik had gelezen tijdens de play offs dat ze +- 50.000 kregen voor 3 live wedstrijden. Dus voor een normale competitie wedstrijd zal het wel een 10.00 euro zijn gok ik?
Dat is dan 3 x 10.000 , lekker bedragje.
  maandag 14 september 2009 @ 20:23:29 #233
236335 neen
schone schijn
pi_72740144
En godverdomme het Amstel pakket is eruit bij de prijzen!

M'n vader heeft een keer een rollade gewonnen ik nog nooit wat verdomme
pi_72740166
Maar daar komt dan weer bij dat de BVO een paar boete's heeft gekregen die nog niet allemaal verhaald zijn op daders, dus dat moet ook betaald worden. Maar dan nog lijkt het me dat er genoeg over is voor een paar boxen.

Voor die prijzen kun je ook naar noord lopen, daar hangt een bord
pi_72740328
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:23 schreef neen het volgende:
M'n vader heeft een keer een rollade gewonnen ik nog nooit wat verdomme
Had jij niet een suikerbrood een tijdje terug of was dat justmattie?

Misschien heb ik wel vaak gewonnen, ik weet het niet door die geluidsbox
Staan die nummers ergens nog na afloop?

Edit: bij noord staat dat bord? Waar dan precies?
  maandag 14 september 2009 @ 20:29:30 #236
236335 neen
schone schijn
pi_72740362
Ik was dat niet, wel een keer iemand die mee was een vleespakket nou ja ik blijf die boekjes maar kopen

Op Oost hangt ook altijd een bord met de nummers erop, daar kijk ik altijd even op als ik koffie haal in de pauze. Want nee, we mogen nog steeds niet met bier de tribune op bij Oost
pi_72740428
Naast de koffie corner op Noord geloof ik. En nee, ik koop geen boekjes en dus ook nooit wat gewonnen nog
pi_72740512
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef justmattie het volgende:
Naast de koffie corner op Noord geloof ik. En nee, ik koop geen boekjes en dus ook nooit wat gewonnen nog
ik zal vrijdag eens zien.

Wie had hier dan een suikerbrood gewonnen? Ik moest zo lachen een paar maand terug om die reactie van een user hier die dolblij was met zijn brood. Was volgens mij bij een play off wedstrijd of net daarvoor.
  maandag 14 september 2009 @ 20:35:02 #239
236335 neen
schone schijn
pi_72740567
Die Cambuur rollade was ook prima te eten! Ik kan het je aanraden die te gaan winnen
pi_72740603
Zeker van Tadema
pi_72740707
Ik ga voor een dagje rijden met de Porsche van Menzo
Als dat al een prijs is, ik hoor toch niet wat ze omroepen
  maandag 14 september 2009 @ 20:39:57 #242
236335 neen
schone schijn
pi_72740808
De prijzen staan ook altijd in het boekje
pi_72740957
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef neen het volgende:
De prijzen staan ook altijd in het boekje
Ik lees dat boekje eigenlijk nooit, alleen de pagina met de stand van de eredivisie eigenlijk (kan ik net zo goed uitprinten thuis eigenlijk)...

En in het laatste boekje heb ik dat stukje over mijn favoriet Mark gelezen, dat was wel leuk even in de rust. Maar zal vrijdag even verder bladeren, meestal is het boekje kopen, koffie halen en tribune op en zie je allerlei gasten en ga je kletsen en vergeet je dat boekje.
pi_72741017
Ik ga het stadion in, muntjes halen, tray bier en de tribune op. Slap ouwehoeren en voetbal zien met maatjes
  maandag 14 september 2009 @ 20:49:22 #245
236335 neen
schone schijn
pi_72741253
Ik ga het stadion in, boekje halen, koffie halen, plaats opzoeken met koffie, beetje bijpraten, voetbal kijken, koffie halen, voetbal kijken, afhankelijk van de uitslag een vervolg geven aan de avond
pi_72741273
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef justmattie het volgende:
Ik ga het stadion in, muntjes halen, tray bier en de tribune op. Slap ouwehoeren en voetbal zien met maatjes
Waar moet je muntjes voor halen?

Ik betaal altijd contant (West)?
pi_72741324
Ik haal muntjes in het Hertje. Of je op west met munten kan betalen weet ik niet..?
pi_72766853
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef justmattie het volgende:
Ik haal muntjes in het Hertje. Of je op west met munten kan betalen weet ik niet..?
Ik betaal altijd contant? Wel zo makkelijk, maar dat kan misschien op noord / hertje niet.
Ik haal weleens koffie in het hertje , maar dan betaal ik wel contant?
pi_72769707
Contant kan ook bij het bierhok daar buiten, maar heb je gezien hoe druk het is in de rust? Ik gooi wat muntjes neer en ben weer weg, geen gezeik met geld zoeken, wisselen etc
pi_72856264
Zit ik alles te regelen om morgen om 20:00 in het stadion te zijn, is er een uitwedstrijd

Wordt wel uitgezonden op RTL7
quote:
De nieuwste versterking van Cambuur Leeuwarden Jos van Nieuwstadt gaat in de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht zijn debuut maken.

Hierdoor gaat Robert van Boxel op het middenveld spelen bij de Friezen, meldt Omrop Fryslân. Dit gaat ten koste van Nassir Maachi.

Kevin Diaz mag nu in de basis beginnen. Vrijdag begon hij tegen Fortuna Sittard nog op de bank. Diaz vormt met Mark de Vries het spitsenduo bij Cambuur. De Vries krijgt opnieuw de voorkeur boven Ruud ter Heide.

Trainer Stanley Menzo kan geen beroep doen op Paul Beekmans en Nuelson Wau. Beide zijn ze geblesseerd. De wedstrijd van vrijdag is een interessant treffen. Dordrecht staat tweede met een puntje meer dan Cambuur.
Diaz en Mark
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')