Je komt zelf niet bij hoerenveen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
Ach, dit account is van mijn broertje, zelf te lui om een account te maken
Het gaat wel ergens over, namelijk rivaliteit. Cambuur en hoerenveen vissen uit dezelfde vijver qua sponsors en talenten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef willempjewever het volgende:
[..]
goh, wat grappig![]()
ik ga naar zowel cambuur als heerenveen en velen met mij, gaat nergens over.
Het kan zeker wel, ik doe het vaakquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Naar Scc en hoerenveen gaan kan niet.
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het kan zeker wel, ik doe het vaak
Zolang ze niet beiden in de eredivisie spelen gaat het prima. Als Cambuur in de eredivisie gaat spelen ga ik alleen nog naar Cambuur.
Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef justmattie het volgende:
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Je komt zelf niet bij hoerenveen?
Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).
Vroeger was ik ook voor zowel Ajax als Feijenoord, ik ben kennelijk wat anders dan de rest
He, zo denk ik er ook over! Ik moet altijd lachen als ze massaal zingen: Singing Heerenveenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.
quote:LEEUWARDEN -
Tijdens de wedstrijden van voetbalclub Cambuur wordt voortaan beperkt bier geschonken. Alleen voor en na de wedstrijd en tijdens de rust is evenementenbier te krijgen.
Supportersbar 't Hertje mag pas na de wedstrijd alcohol schenken en voor de wedstrijd wordt streng gecontroleerd op drugs.
Deze maatregelen hebben Cambuur, gemeente, justitie, de politie en supportersvereniging De Kern van Cambuur met elkaar afgesproken om rellen te voorkomen. Dronken supporters komen het stadion niet meer in.
Daarnaast komt er een onderzoek naar toezicht met beweegbare camera's in en rond het stadion. Verder wordt zonodig de Coopmansstraat afgesloten om bezoekende supporters veilig te kunnen laten vertrekken.
Mag vanwege jicht geen alcohol drinken (doe het heel zelden), dus zit inderdaad met een kopje koffie op de tribune, maar dat haal ik wel in het stadion voor een euro'tje, spul is lekkerder trouwens dan wat ik thuis uit de machine krijg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef justmattie het volgende:
Maar goed het schijnt dus dat sommige mensen het leuk vinden om met een rolletje pepermunt en een thermoskan koffie voetbal te zien en dit gezellig noemen
Als het bier net zo lekker is als de koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef justmattie het volgende:
Op west misschien niet, maar op noord stond de tap nooit stil!
Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hittequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef justmattie het volgende:
Dat mag dus niet. Het is weer hetzelfde liedje als het seizoen hier voor
De stenengooiers kwamen rechtstreeks uit de stad en de neus vol. Heeft niks met bier te maken maar Cambuur is nou eenmaal een club die de gemeente met liefde aanpakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hitte)
Gezeik altijd, dat gedonder komt niet door dat bier denk ik, maarja, ze moeten iets de schuld geven.
Thnx altijd mooi zulke reactie'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Dynastic het volgende:
Ben benieuwd, jullie waren vorig jaar zo dichtbij..
Denk dat jullie het wel gaan redden om naar de Eredivisie te promoveren.
Ter Heide speelt nu toch bij Sparta en Rose bij Cambuur? Ik dacht dat gelezen te hebben op cambuur.nl .....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |