SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet klikken als je m nog wilt zien dus
[ Bericht 10% gewijzigd door swarmahoer op 27-07-2009 22:51:54 ]
ja dat dus....quote:Op maandag 27 juli 2009 22:43 schreef Saaaaab het volgende:
Mijn benieuwdheid wie er doodgaat in Harry Potter waardoor ik de film wilde gaan kijken, wat doe je?!
Pics.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef stofzuierslang het volgende:
hermelien amateur blowjob + swallow tussen de boekenkasten in de verboden bibliotheek enzo
Wel Engels natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef stofzuierslang het volgende:
[..]
Hermione* chamber of secrets glory hole gang bang
Als je dat echt wilt, vermijd je alle topics met HP in de TTquote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef splendor het volgende:
Ooit van een spoilertag gehoord lamlul? Er zijn mensen die wel genieten van die film.
neequote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef splendor het volgende:
Ooit van een spoilertag gehoord lamlul?
Sociopathen ja. LARP-ers. WoW-ers. Die gun ik dat wel.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef splendor het volgende:
Ooit van een spoilertag gehoord lamlul? Er zijn mensen die wel genieten van die film.
Iedereen die de film wil gaan zien heeft het boek waarschijnlijk toch al wel gelezen. Dat is het enige doel van die films, wat visualisatie aan de verhalen uit de boeken geven. Wat als films op zich zijn ze enorm rommelig en niet al te best qua verhaalvertelling.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef splendor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |