Uncharted 1 niet en ik zou niet weten waarom Uncharted 2 er eentje nodig zou hebben.quote:
Heb je U1 gespeeld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar als je hem wel installeert is die misschien sneller?
Sorry dat ik je weer terecht moet wijzen Delano, maar je zit er wederom naast...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil niet lastig zijn, maar dat is de trailer van aqauvita (ook wel aqua, en Aquatopia genoemd).
Mooie trailer hoor, maar "game" stelt niks voor, maar dit is zeker wel de trailer van wat ik bedoel, ik herken het duidelijk.
Ok, blijkbaar dan. Toch vind ik aqua(vita) er erg op lijken..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry dat ik je weer terecht moet wijzen Delano, maar je zit er wederom naast...
Aquavita, de interactieve screensaver is niet hetzelfde als de game Aquanaut's Holiday.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aquanaut%27s_Holiday:_Hidden_Memories
Gameplay beelden:
Ook hier voor geldt dat de game allang uit is in Japan/Azië. Net als bij Demon's Souls is er ook een versie die gewoon in het engels te vinden is.
Youtube Review:
Tja, je kan er max 7, dus wou ik er 7quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:16 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met 7 controllers?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:05 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Komen in october uit in de US. Lelijk!
Mijn Hemel,......... die zien er echt niet uit!quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:05 schreef Griebus het volgende:
[ afbeelding ]
Komen in october uit in de US. Lelijk!
quote:
?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Beach het volgende:
Vandaag gepreorderd
Kan niet wachten tot november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |