ik had idd iets anders in gedachten, maar ik kan soms mezelf beter in de hand houden.quote:
das anders een zwangere beluga heurquote:
goed idee! *fles paktquote:Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had idd iets anders in gedachten, maar ik kan soms mezelf beter in de hand houden.
alle drops zijn opgelost
moehaha, ik heb nog 1,5 liter.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:18 schreef ColtZ40 het volgende:
kut, fles op de kast...
nou, jij sprak gisteravond anders een aardig woordje Wijns hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:23 schreef -moppie- het volgende:
zuiplap
dan zijn 3 borrels, das niksquote:
verkeerde acer gepakt?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef FUFR het volgende:
of mijn acer krimpt of mijn vingers wrden dikker
ik wil niet ruilenquote:
ik heb alleen de kleine acer, ik hoef geen grote.quote:
Picsquote:Op maandag 27 juli 2009 21:36 schreef Debsterr het volgende:
De kittens zijn heel lief en schattig en klein en aaibaar! Ik ben verliefd..
Een heel topic kan je krijgenquote:
Discriminatiequote:Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een heel topic kan je krijgen
Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
Je mag daar wel alleen maar komen als je groen bent..
wel veel wijnquote:Op maandag 27 juli 2009 21:41 schreef amaranta het volgende:
eh....... eh....... eh........
niet zoveel bier gedronken dus
ja daar is fok goed inquote:
bedankt voor deze info.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
ik kan dus niet niezen zonder een halve liter speeksel
er is nooit een goede reden om te discriminaliseren.quote:
dat valt best mee toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Juup© het volgende:
SPAMhoeren.
Ik zie er anders genoeg zwartenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een heel topic kan je krijgen
Gastgezin Redcat: Cat's 3e nestje #2
Je mag daar wel alleen maar komen als je groen bent..
wij hebben niet zo;n hippe onderwatercamera /waterresistent camquote:Op maandag 27 juli 2009 21:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
bedankt voor deze info.
kan rob niet ff op het juiste momentje daar een foto van maken?
Al beter?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef ArTiC het volgende:
moet ook bed maarja...heb er pas 20 uur ingelegen sinds gisteravond
ja..de pijn duurt hooguit 10 uur...nu ben ik nog t/m morgen duf...soort van kater.quote:
das overal tegenwoordig juupquote:
is voor na de vakantie..quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja..de pijn duurt hooguit 10 uur...nu ben ik nog t/m morgen duf...soort van kater.
Moet ik toch ook eens gaan doen.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:56 schreef ArTiC het volgende:
VPN server werkt![]()
voortaan vanaf overal verbinding met de servert thuis kunnen maken
Zodat je ook 'ns een reden hebt op een normale tijd op te staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:19 schreef r8ality het volgende:
Waarom had ik ook alweer afgesproken met Onsnet tussen 8.00 en 12.30?.
Hoe is het gegaan met de poesjes?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zodat je ook 'ns een reden hebt op een normale tijd op te staan?
He vroege vogel! Heb je toevallig nog beugeltjes voor de trekhaak?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:19 schreef r8ality het volgende:
Waarom had ik ook alweer afgesproken met Onsnet tussen 8.00 en 12.30?.
Ja, een week is leuk. Rob zit ondertussen vanaf 1 april thuis. HIj moet weleens naar zn werk maar dat is ook op 1 vingerkootje te tellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:26 schreef bleiblei het volgende:
Amaranta, zit Rob trouwens thuis @ the moment? Of moet ie wel naar kantoor komen?
Aan de ene kant beetje zaad, zo op de bank zitten. Maar het is ook wel errug relaxt, die vakantie.
Hier zoeken ze iig. nog BWers geloof ik.
Ik heb een fokker gevonden van giga konijners.
Als we der 1 willen moet ik ff een mailtje sturen.
Ik zou me wel kunnen vermaken hoor. Genoeg te doen thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, een week is leuk. Rob zit ondertussen vanaf 1 april thuis. HIj moet weleens naar zn werk maar dat is ook op 1 vingerkootje te tellen.
Ik heb alleen de adapter-beugeltjes voor trekhaak naar dikke bumpers. Dus daar heb je niets aan. Kan eventueel wel bij huisgenoot informeren of ie andere beugels kan bestellen ofdat je voortaan met tie-wraps door het leven moet gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
He vroege vogel! Heb je toevallig nog beugeltjes voor de trekhaak?
Ik heb vakantie, ik hoef niet vroeg op te staan. En iemand anders ligt nog wel in bedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zodat je ook 'ns een reden hebt op een normale tijd op te staan?
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
viel me op ja
de cola was ook goed!!!
vraag het eens aan je vriendin hoe het voelt..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zou me wel kunnen vermaken hoor. Genoeg te doen thuis.
Maar mag ie geen trainingen enzo doen?
Hij heeft toch gewoon een baan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
vraag het eens aan je vriendin hoe het voelt..
en nee geen trainingen
ik zoek nog een helpdesk eppo, niks voor Rop?quote:
Graag! Anders ga ik zelf iets maken....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb alleen de adapter-beugeltjes voor trekhaak naar dikke bumpers. Dus daar heb je niets aan. Kan eventueel wel bij huisgenoot informeren of ie andere beugels kan bestellen ofdat je voortaan met tie-wraps door het leven moet gaan.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zoek nog een helpdesk eppo, niks voor Rop?
rob gaat nog liever de kotswas van het ziekenhuis doen dan op een helpdeskquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zoek nog een helpdesk eppo, niks voor Rop?
dan ga je alsnog, simpelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:54 schreef ArTiC het volgende:
ik ben gaan werken vandaag maar ik had beter thuis kunnen blijven denk ik
succes daarmeequote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
rob gaat nog liever de kotswas van het ziekenhuis doen dan op een helpdesk
heb zo een afspraak...beetje laat om nu nog af te bellen terwijl diegene al onderweg isquote:
ga je daarnaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb zo een afspraak...beetje laat om nu nog af te bellen terwijl diegene al onderweg is
om 4 uur...verjaardag van mijn ma vandaagquote:
Dan wens ik je veel sterkte vandaag. Misschien was het beter geweest als je vanmorgen een ander besluit had genomen, maar je hebt besloten om te werken dus succes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
om 4 uur...verjaardag van mijn ma vandaag
waarom was je dan toch liever thuis gebleven??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:18 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf niet zo snel thuis...alleen als ik niks meer kan dan in bed liggen.
thuis voel ik me nu net zo duf als hier.
precies wat ik ook in gedachten had!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ben eruit wat ik ga doen met de golf. Aangezien de kop al is gereviseerd halen we de motor er uit en laten we het onderblok reviseren a 650 euro met garantie. Daarbij heb ik straks een 1460cc ipv 1398cc.
vet manquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ben eruit wat ik ga doen met de golf. Aangezien de kop al is gereviseerd halen we de motor er uit en laten we het onderblok reviseren a 650 euro met garantie. Daarbij heb ik straks een 1460cc ipv 1398cc.
ja dat zei ik toch dat je dat moest doen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Een gebruikte motor kost ongeveer het zelfde geld maar dan weet je nog niet of het een goede motor is...quote:
Is dat ding voor de verkoop of voor jezelf?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:40 schreef ColtZ40 het volgende:
ja heeft hij ook, hij gaat zeg maar vrijwillig weg, en zij helpen hem daarbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef bleiblei het volgende:
Oi, dat is wel heel matig, hij had toch een vast contract ama?
Wanneer is ie klaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een gebruikte motor kost ongeveer het zelfde geld maar dan weet je nog niet of het een goede motor is...
flikker dat ding toch weg en koop een jap, duitsche rommelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een gebruikte motor kost ongeveer het zelfde geld maar dan weet je nog niet of het een goede motor is...
Dat zou fijn zijn!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja heeft hij ook, hij gaat zeg maar vrijwillig weg, en zij helpen hem daarbij
streven is om per 1-09 ergens anders werk te hebben,
en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat lukken...
Ah tofquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja heeft hij ook, hij gaat zeg maar vrijwillig weg, en zij helpen hem daarbij
streven is om per 1-09 ergens anders werk te hebben,
en zoals het er nu naar uit ziet gaat dat lukken...
Was voor de verkoop bedoeld maar aangezien hij straks duurder is als ik er voor kan vragen blijft hij een jaartje of wat in bezit. Loopt op gas-g3 dus de extra kosten komen wel weer terug. Kost straks klaar 3600 a 3700 euro.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat ding voor de verkoop of voor jezelf?
euh, ehm, ik denk eh... intern.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah tof.
Gaat ie ergens intern, blijft ie detachering doen of gaat ie freelancen?
Jappen zijn lelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
flikker dat ding toch weg en koop een jap, duitsche rommel
iew! das klote smorgens!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wanneer is ie klaarwant ik moet binnenkort een 1.5 week (denk ik) 30 km enkele reis rijden.
Naja, ben niet geinteresseerd ofzo, maar vroeg me dat af omdat je er al verlies op moest pakkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was voor de verkoop bedoeld maar aangezien hij straks duurder is als ik er voor kan vragen blijft hij een jaartje of wat in bezit. Loopt op gas-g3 dus de extra kosten komen wel weer terug. Kost straks klaar 3600 a 3700 euro.....
dat noemen ze investering, BBquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ben niet geinteresseerd ofzo, maar vroeg me dat af omdat je er al verlies op moest pakken.
Leek me geen strak plan om er dan nog meer geld in te pompen als ie voor de verkoop is.
ze gaan tenminste niet steeds stukquote:
mogge Juup.quote:
Ah ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
euh, ehm, ik denk eh... intern.
Bij bedrijf a in ieder geval zeker intern.
Bedrijf B is volgens mij detachering in de regio.
Maar eerlijk gezegd weet ik het niet. Belangrijker is dat hij straks een baan heeft per 1-09.
niet volgens de huidige economiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De bedoeling van een investering is toch dat je de investering meer opbrengt dan kost?
idd, ik rij echt bijna alleen op de weg, terwijl, mits ik op tijd ben, ik op de marathonloop al vastloop..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
PreciesMaar het is hier in de regio gelukkig nog vakantie
tilburgquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd.
Is A in Eindhoven of ook in de regio?
's ochtends file op de marathonloop? nog nooit gehad en/of gezien.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
idd, ik rij echt bijna alleen op de weg, terwijl, mits ik op tijd ben, ik op de marathonloop al vastloop..
(fufr staat daar zelfs wel es in de file.)
toch wel, richting boschdijk kan het heel druk zijn rond half 9.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
's ochtends file op de marathonloop? nog nooit gehad en/of gezien.
Maar ja, ik ga dan ook net de andere kant op
Hoe staat het met je intranet?quote:
dalijk wordt ie jouw baas!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:08 schreef bleiblei het volgende:
Oh noes, komt ie dadelijk hier.
Mocht A trouwens Fuji zijn kan ie beter verder kijken.
Als ik hem nu kapot verkoop heb ik gelijk 900 euro verlies te pakken. Heel kan ik hem voor +/- 3500 euro verkopen. Dan ik heb ik dus een verlies van 200 euro. De les die ik heb geleerd en wat ik eigenlijk wel wist is: Op gas moet je koken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ben niet geinteresseerd ofzo, maar vroeg me dat af omdat je er al verlies op moest pakken.
Leek me geen strak plan om er dan nog meer geld in te pompen als ie voor de verkoop is.
Maar das niet het geval dus.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ik hem nu kapot verkoop heb ik gelijk 900 euro verlies te pakken. Heel kan ik hem voor +/- 3500 euro verkopen. Dan ik heb ik dus een verlies van 200 euro. De les die ik heb geleerd en wat ik eigenlijk wel wist is: Op gas moet -moppie- koken.
Of barbecuenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ik hem nu kapot verkoop heb ik gelijk 900 euro verlies te pakken. Heel kan ik hem voor +/- 3500 euro verkopen. Dan ik heb ik dus een verlies van 200 euro. De les die ik heb geleerd en wat ik eigenlijk wel wist is: Op gas moet je koken.
Zit je uurloon daarbij in?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als ik hem nu kapot verkoop heb ik gelijk 900 euro verlies te pakken. Heel kan ik hem voor +/- 3500 euro verkopen. Dan ik heb ik dus een verlies van 200 euro. De les die ik heb geleerd en wat ik eigenlijk wel wist is: Op gas moet je koken.
ik bedoelde dat wij afgelopen weekend op gas hebben gebarbecued.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, ik vind dat dat op houtskool moet.
Dat is waar. Maar toch vind ik dat het op houtskool moet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik bedoelde dat wij afgelopen weekend op gas hebben gebarbecued.
Mij boeit het niet.
Je hebt het druk he!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:23 schreef FUFR het volgende:
ik bel zo Colt
ik vind dat het op vuur moetquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, ik vind dat dat op houtskool moet.
Ja vuur benzine terpentine explosiesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch vind ik dat het op houtskool moet.
Veul lekkerderder
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]De les die ik heb geleerd en wat ik eigenlijk wel wist is: Op gas moet je koken.
bitch is back!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt het druk he!![]()
Best druk in je eentje
Ik heb de gasauto's altjd vervloekt, koop ik er een maak ik voor de eerste keer verlies op een auto.quote:
smeer er snel kruidenboter opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:27 schreef FUFR het volgende:
maar ik zat met een ontzettend lekker ding aan de feun. Puur zakelijk of course.
nu zit ik met een stokbrood in me gezicht.
Tell him BBquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]Ik zeg al niets meer
.
Nog iemand anders die ik mag demotiveren?![]()
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb de gasauto's altjd vervloekt, koop ik er een maak ik voor de eerste keer verlies op een auto.
Probeer het bij jouw baas?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]Ik zeg al niets meer
.
Nog iemand anders die ik mag demotiveren?![]()
Petit Pain?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:27 schreef FUFR het volgende:
maar ik zat met een ontzettend lekker ding aan de feun. Puur zakelijk of course.
nu zit ik met een stokbrood in me gezicht.
* Ding paktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:32 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb zin in een tosti
*kijkt naar blaar op vinger*quote:
pas op, die zijn warmquote:
Is een tosti ding mannelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij hebt het over ze icm tostiapparaat.
Ja maar het probleem is.... ik had een grill willen kopen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:42 schreef -moppie- het volgende:
Je moet een grill kopen Ama. Dan worden ze pas echt lekker en heb je niet van die randjes en een plat gedrukte streep in het midden.
Opvoeden die man van je!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is.... ik had een grill willen kopen...
Maar, ik heb alles van de oude cucina serie en die gril is dus niet meer te krijgen.
En de autist in mij wil niet dat er een apparaat in een andere kleur komt![]()
IK heb wel een grillpan gehad waarin ik vaak tostis klaarmaakte, maar die kan ik niet meer gebruiken nu we op inductie koken.
Ik ben degene met een probleem. Hij niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Opvoeden die man van je!![]()
Het apparaat komt toch alleen maar uit de kast wanneer je een tosti wilt gaan makenalthans bij ons wel.
autistquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben degene met een probleem. Hij niet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben degene met een probleem. Hij niet.
Babyblauw.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
* pakt alvast een kwast*
wat voor blauw precies?
aan-watte?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:04 schreef amaranta het volgende:
babyblauw
deze kleur zeg maar
[ afbeelding ]
die oranje serie was nog blauw toen ik hem aanschief
Daar gaat het me niet om.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
En is dat nu goed spul? Want het ziet er nog plasticer uit dan Princess (niet denigrerend bedoel hoor, maar omdat je per se dat merk wil hebben vroeg ik me dat af).
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
En is dat nu goed spul? Want het ziet er nog plasticer uit dan Princess (niet denigrerend bedoel hoor, maar omdat je per se dat merk wil hebben vroeg ik me dat af).
ik heb het al doorgemaild naar van dalequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Ik zei expres aanschief.
Aanschafte klinkt zo stom
Langer dan jouw tv?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ook een goedkoop blokker tosti-ijzer aangeschiefdt...ik denk: die houd het maximaal een jaar vol maar hij doet het al 4 jaar...voor 20 euro ofzo
alternatief: heb aangeschaftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Ik zei expres aanschief.
Aanschafte klinkt zo stom
die het nu weer doetquote:
ik heb die kleur senseo, althans, als ik m ooit terug krijg van Fritzlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om.
Ik zeg net dat ik ALLES van dezelfde serie moet hebben
Maar daar stap ik wel vanaf hoor, heb inmiddels ook een andere kleur senseo
7 jaar garantiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu we het over Philips en tv's hebben had ik deze reactie van jou niet verwacht.
op een LCD?quote:
Dat is nog met zo'n oude sluiting die je naar elkaar toe moet duwen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb die kleur senseo, althans, als ik m ooit terug krijg van Fritzl
Net een vrouw dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die het nu weer doet![]()
ik word stapelgek van dat ding
En verleden tijd van voeren is vieren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:22 schreef amaranta het volgende:
verleden tijd van ervaren is ervoer
Ook zoiets. En niet ervier.
Ervaarde mag wel.
Ik heb dat toentertijd zo ervarenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:22 schreef amaranta het volgende:
verleden tijd van ervaren is ervoer
Ook zoiets. En niet ervier.
Ervaarde mag wel.
Ik denk dat ik te slim ben want ik wil het wel snappen maar ik begrijp het nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
je moet alles willen snappen
we zitter hier in ONZ hoor
nees, met nieuwe sluitings.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is nog met zo'n oude sluiting die je naar elkaar toe moet duwen.
Ik heb daar nog ergens een reuze waterreservoir van liggen.
aan den dunne?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef amaranta het volgende:
ik ben zenuwpoepig.
nee, ik ben nerveus en bij mij uit zich dat door veelvuldig te moeten poepenquote:
mag ik weten wat je in december gaan uitpoepen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ik ben nerveus en bij mij uit zich dat door veelvuldig te moeten poepen
strakjes echo namelijk
had ik inderdaad kunnen wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nees, met nieuwe sluitings.
Marie, kijk nog es goed naar me....zou ik niet a la minute zunne grote reservoewaar hebben aangeschaft?
Maar die passen idd niet op alle apparaten..
stom systeem...
ik denk dat ik maar weer voor een saeco ga na de verkansie.
Een kind misschien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mag ik weten wat je in december gaan uitpoepen![]()
![]()
tuurlijk, in december mag je dat wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mag ik weten wat je in december gaan uitpoepen![]()
![]()
maak je niet druk, dalijk zie je de kleine weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, ik ben nerveus en bij mij uit zich dat door veelvuldig te moeten poepen
strakjes echo namelijk
Dat was bij Eva ook zo iddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
tuurlijk, in december mag je dat weten
ga er maar van uit dat het over een paar weken wel bekend zal zijn, Rob houdt het namelijk nooit vol.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak je niet druk, dalijk zie je de kleine weer.
Dat is net overgenomen door Flipsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
nees, met nieuwe sluitings.
Marie, kijk nog es goed naar me....zou ik niet a la minute zunne grote reservoewaar hebben aangeschaft?
Maar die passen idd niet op alle apparaten..
stom systeem...
ik denk dat ik maar weer voor een saeco ga na de verkansie.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
tuurlijk, in december mag je dat weten
ga er maar van uit dat het over een paar weken wel bekend zal zijn, Rob houdt het namelijk nooit vol.
Kamertje wordt in ieder geval groen
Succesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
Ohja, werknaam is Sjors. Ik zal voor het gemak natuurlijk over hij blijven praten. Dat wil dus niet per defi zeggen dat het een jongen is.
Dat weten we over een paar uur
Bij Eva wist na 1 uur iedereen het alquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij Eva wist na 1 uur iedereen het al
Alleen had Rob zich ook een beetje met de naam versproken
dat is niet hetgeen waar ik me zorgen om maak...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maak je niet druk, dalijk zie je de kleine weer.
<insert aai smiley>quote:
zallik even mee gaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
Ohja, werknaam is Sjors. Ik zal voor het gemak natuurlijk over hij blijven praten. Dat wil dus niet per defi zeggen dat het een jongen is.
Dat weten we over een paar uur
Ik ga dit keer inderdaad zelf wel aangifte doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien moet je die nog niet aan hem vertellen dan
![]()
Lullo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij Eva wist na 1 uur iedereen het al
Alleen had Rob zich ook een beetje met de naam versproken
nee, was een andere naamquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef amaranta het volgende:
Op 27 augustus zijn er 2 manen te zien aan de hemel. Mars staat dan op bla bla km van de aarde waardoor hij heel groot lijkt en het dus lijkt alsof er 2 manen aan de hemel staan.
Kijken dus.
Juup, jij bent dan toch wakker omdat je baby moet drinken en poepen.
yeah rightquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:44 schreef -moppie- het volgende:
Nee joh, tegen die tijd slaapt ze al door.
NEEN.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
-moppie- moet nodig aan kinderen beginnen.
ja maar das niet goed voor dr figuur, je weetsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
-moppie- moet nodig aan kinderen beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ja, want dan ligt ze nog de hele nacht te bléren vanwege krampjes en dergelijke.quote:
we hebben al een allochtoon dus dat hoeft niet..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef ColtZ40 het volgende:
dan hebben we wel een topicnegert
Maar kijk uit met adviezen van Maria, dan praat ze straks ook in termen als 'aanschief'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Juup, mijn zussen hebben ook allemaal kindjes. Ik weet er wel een klein beetje vanaf.
En een topic ww'er, een topic autist, een topic semi autist, een topic dom blondje, een topic dj sjacheraar, een topic plaat voor zijn hoofd malloot, etc...quote:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als ze s'avonds maar weer weg gaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
we hebben al een allochtoon dus dat hoeft niet..
Ja dan hoef je hem ook niet te castreren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:54 schreef FUFR het volgende:
kannie gezellie meerijden op het dekentje
batsen?quote:
mag ik het dan ook filmenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja dan hoef je hem ook niet te castreren.
ik wordt niet zwanger als hij op dekentje (sletje) rijdt.
Jij bent ziekquote:
it wasn't mequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent ziekKan zij het beter met mij doen want van mij is bewezen dat ik een kind kan verwekken (daar ga ik tenminste vanuit
).
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef FUFR het volgende:
frits' laatste duwtje heb ik wel vast kunnen leggen, net voordat ie moe maar voldaan gaat liggen.
ik kan heel goed filmen en ik heb ervaring in het filmen van sletjesquote:
oh let him sue me!quote:
is dat kind van jou dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent ziekKan zij het beter met mij doen want van mij is bewezen dat ik een kind kan verwekken (daar ga ik tenminste vanuit
).
animalsextube.comquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:58 schreef FUFR het volgende:
frits' laatste duwtje heb ik wel vast kunnen leggen, net voordat ie moe maar voldaan gaat liggen.
colt mailt ze de hele dag doorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij weet dat soort sites net iets te snel te vertellen
ik wil ook vakantie, maar hoor net dat Zoë nog een nachtje blijft..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:16 schreef bleiblei het volgende:
Ik wil ook naar huis.
Ben echt toe aan vakantie.
ze komt ook nog een nachie op de camping slapen..quote:
aub niet, ze hebben er nog eentje van een jaar of Evaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:24 schreef amaranta het volgende:
Willen de ouders van Zoe een broertje of zusje maken ofzo?
gheghe, ik zag die foto en ik dcht, huh, die zoë lijtk wel op Evaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:
[ link | afbeelding ]
zie het mormel betrapt kijken
en mormel bedoel ik lief uiteraard.
OMG Marie...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
gheghe, ik zag die foto en ik dcht, huh, die zoë lijtk wel op Eva
Maar het is Eva
alles ok, met jou ook? we zien je nog amper hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het bij jullie?
Op mn werk doe ik niet meer aan fokquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
alles ok, met jou ook? we zien je nog amper hier
weer? je hebt mij nog nooit in het echt mogen aanraken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op mn werk doe ik niet meer aan fok
en savonds is hier meestal niemand
Ben sowieso aan het kijken of minder PC lukt
En ja, tis goed, ik wil iedereen ook weer een keer zien!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:
Zondag gemiste kans. Voorlopig komt er geen meet meer .
Weer geldt voor degenen die ik wel heb gezienquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
weer? je hebt mij nog nooit in het echt mogen aanraken.
private meet?
staat in mijn fotoemmer, te groot om te mailen, ik laat m wel staan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
IK heb hem doorgelinkt naar Eva's blogger Fufr. Dus filmpje niet verwijderen aub.
OF je moet het even naar me mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |