abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:44:51 #201
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71390053
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zie wel. Met alleen opletten ben ik vorige keer dik 12 kilo afgevallen geloof ik en dat vond ik eigenlijk wel prima. Ik hoef geen six pack of weet ik veel wat meer, maar gewoon een beetje normale maat enzo zou leuk zijn.

Ik lijk wel een wijf. .
Van bier drinken wor je langzaam een wijf heb ik gemerkt. Ik krijg tieten.
pi_71390066
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Houzer het volgende:
Ik ga zo maar eens een vette burger halen
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Joene het volgende:

[..]

J , dat sporten is ook voor Mietjes !
Het maakt ook mijn hoofd leeg dat hardlopen. Iets wat ik ook goed kan gebruiken de laatste tijd.
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:41 schreef Joene het volgende:

[..]

Ok. Ok. Target gesteld ?
Nee. Ik moet er zelf gewoon tevreden mee zijn.
Ik heb al een hele stapel nieuwe kleding gehad van mama omdat de oude me veel te groot zijn en ze het geen gezicht vind
quote:

[..]

Ik zie wel. Met alleen opletten ben ik vorige keer dik 12 kilo afgevallen geloof ik en dat vond ik eigenlijk wel prima. Ik hoef geen six pack of weet ik veel wat meer, maar gewoon een beetje normale maat enzo zou leuk zijn.

Ik lijk wel een wijf. .
De vorige keer viel ik 12 kilo af in een week Beetje obsessed
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_71390088
Hoe deed je dat T? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71390091
quote:

[..]

Ik lijk wel een wijf. .
Ach ik weeg ook maar 96 kg met 1.72 als lengte.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71390118
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:45 schreef Jarno het volgende:
Hoe deed je dat T? .
Uhm.
With a little help from my bad friends
pi_71390130
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Ach ik weeg ook maar 96 kg met 1.72 als lengte.
IK zat op 95.5 vanochtend (lengte geen idee maar tussen de 1.75 en 1.80 geloof ik).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71390153
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Tally het volgende:

[..]

Uhm.
With a little help from my bad friends
Ah.
pi_71390158
pi_71390173
ik denk dat het gewoon een ict buik is J. Vak gebonden zo een dikke buik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71390203
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het gewoon een ict buik is J. Vak gebonden zo een dikke buik.
Ja, nee, dat is ook zo, je zit gewoon de hele dag op je reet enzo. Doe je niks aan. Maar goed, daar moet je dus ook je energieinname op afstemmen dan.
pi_71390217
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
Maar waarom doe je geen SMB? Of desnoods FTP?
OMdat ik niet weet wat SMB is, en die zogeheten ftp server is nou eenmaal ingericht als afp server door het bureau.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71390255
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

OMdat ik niet weet wat SMB is, en die zogeheten ftp server is nou eenmaal ingericht als afp server door het bureau.
Oh okay je hebt dus geen zeggenschap over de andere machine. Dan moet je idd iets van 3rd party tools gaan proberen.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:50:27 #213
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71390260
Hardlopen is inderdaad gezond voor de geest T.
ik ben de jager met de pet.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:50:54 #214
2964 Armageddon
pi_71390275
Ik ben 87 kilo op 1.90m. Das normaal toch? Maar ik heb wel een buikkie. Dat hoort bij ICT.
pi_71390316
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Heb ik laatst gegeten. Is goed te doen trouwens. Zal het even aan m'n vriendin vragen.
Vraag het ff aan je vriendin.
Ehm.......
pi_71390326
Zullen wij het anders ff aan je vriendin vragen A!
pi_71390342
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef Jarno het volgende:
Oh okay je hebt dus geen zeggenschap over de andere machine. Dan moet je idd iets van 3rd party tools gaan proberen.
Inderdaad. Werk van mijn vriendin heeft die server ingericht zodat werknemers en andere partijen makkelijk bestanden kunnen up- en downloaden. Gaat soms over presentaties van een paar honderd MB, dus dat doe je niet even via de mail. .
Mijn vriendin moest dus even proberen of zij er via haar WindowsPC op kon, maar dat kan dus niet zonder extra tooltjes.

overigens doe ik het dan nog redelijk met mijn 95 kg en 1m96
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:53:11 #218
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71390355
Ik ben 1.80 en weeg 71 kilo.
pi_71390379
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Inderdaad. Werk van mijn vriendin heeft die server ingericht zodat werknemers en andere partijen makkelijk bestanden kunnen up- en downloaden. Gaat soms over presentaties van een paar honderd MB, dus dat doe je niet even via de mail. .
Mijn vriendin moest dus even proberen of zij er via haar WindowsPC op kon, maar dat kan dus niet zonder extra tooltjes.

overigens doe ik het dan nog redelijk met mijn 95 kg en 1m96
Maar als ik aan up en downloaden (buiten je eigen netwerk neem ik dan aan) denk, dan denk ik toch echt aan ftp. Weet je zeker dat je niet via ftp kunt connecten? Afp is niet een ander soort ftp he, dat weet je?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:57:22 #220
2964 Armageddon
pi_71390480
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Zullen wij het anders ff aan je vriendin vragen A!
Vraag het eens.
pi_71390525
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef Houzer het volgende:
Hardlopen is inderdaad gezond voor de geest T.

Ik ben klein, dik en rond. En vrouw. Dus kilo's weet ik niet want dan hoef ik me niet de tering te schrikken elke keer als ik op dat ding sta
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:59:22 #222
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_71390553
F-L je vriend wil kip in zak eten, kan dat?
En van wel merk is dat?
pi_71390638
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, nee, dat is ook zo, je zit gewoon de hele dag op je reet enzo. Doe je niks aan. Maar goed, daar moet je dus ook je energieinname op afstemmen dan.
Dat doe ik , dagelijks een ontbijtje ,een snack, en wat andere vette bende ! ohja en ff een snickertje ofzo.
pi_71390647
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:53 schreef Jarno het volgende:
Maar als ik aan up en downloaden (buiten je eigen netwerk neem ik dan aan) denk, dan denk ik toch echt aan ftp. Weet je zeker dat je niet via ftp kunt connecten? Afp is niet een ander soort ftp he, dat weet je?
Ja en nee, we hebben ook geprobeerd via ftp verbinding te maken, maar dat snapt FireFox in ieder geval niet. Dan krijg je dus geen verbinding. Via http:// en dan het IP-adres krijg ik enkel een melding van Mac OS X Server dat de group of workgroup gehost is op de server.
In de handleiding die door het bureau is verstrekt, wordt duidelijk aangegeven dat je op een Mac "add server" moet doen en dan afp://IP-adres.

Misschien moet ik toch maar geen ICT-nerd worden.
Alhoewel, de buik heb ik al. .
pi_71390675
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef Houzer het volgende:
F-L je vriend wil kip in zak eten, kan dat?
En van wel merk is dat?
Tuurlijk kan dat, maar vandaag eten we Sonja Bakker verantwoord
Tis Maggi by the way.
Ehm.......
pi_71390693
Ik twijfel of ik een salade met aardappeltjes zou maken of gegrilde aubergine er bij.. Hmm..
pi_71390694
Godver nu ga ik vanavond dus kip uit de zak eten he ! , of gewoon een kippetje grillen dat ken ook . Maar nu heb ik er dus zin an !
pi_71390707
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Foxy-lady het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar vandaag eten we Sonja Bakker verantwoord
Tis Maggi by the way.
Wat ga je eten dan?
pi_71390841
Iets met karbonade uit de oven, ik moet me er nog in verdiepen.
Ehm.......
pi_71390850
Hm, ik heb nog een half haantje liggen van de Sligro.
HONGER!
pi_71390881
Karbo's zijn okay !
pi_71390942
Heb ik eindelijk weer eens brood mee genomen kan ik het weg flikkeren
pi_71390992
Hoe kom het T ?
pi_71391023
quote:
Hierbij deel ik u mede, dat ik uw sollicitatie naar de functie van ICT beheerder Windows bij Platformservices, in goede orde heb ontvangen.
Dit betekend toch , ik heb je mail gehad het was kut , morgen krijg je een brief dat je bent afgewezen ?
pi_71391024
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:11 schreef Joene het volgende:
Hoe kom het T ?
Ik denk dat ik het verkeerde brood heb meegenomen.
Maar ik heb dan ook al een tijdje niet meer in de broodtrommel gekeken
pi_71391036
Yuk met zo een groen randje ?
pi_71391104
Nu heb ik nog meer trek.
pi_71391137
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:12 schreef Joene het volgende:
Yuk met zo een groen randje ?
Nee dat niet
pi_71391167
Ok dat heb ik ooit is gehad, zo 's ochtends met je slaperige hoofd brood smeren .

Op je werk komen broodkist openmaken, zitten er dus beschimmelde boterhammen in
pi_71391276
Ik ga vandaag es lunchen in de kantine!
pi_71391284
Denk ik
pi_71391321
ik ga is op de bank in de woonkamer onderuit gezakt achter mn laptopje met de tv op sterren.nl aan lunchen. Daarna ga ik als een echte pauper voor mn huis zitten met een goudgeel gerstenatje en maar kijken naar iedereen diie voorbij loopt . of naar mijn achterlijke buurman die op een hopeloze manier (lees de zon staat nu recht op zn huis) probeert zn woning te verven.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23:01 #243
2964 Armageddon
pi_71391333
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Joene het volgende:
Ok dat heb ik ooit is gehad, zo 's ochtends met je slaperige hoofd brood smeren .

Op je werk komen broodkist openmaken, zitten er dus beschimmelde boterhammen in
Ik haal m'n brood altijd uit de vriezer. Heb je altijd vers brood bij je.
pi_71391353
ik neem gewoon geen brood meer mee A. Fruit Salade's of maaltijd salade bacon FTW.
pi_71391393
Sterren.nl het enige wat ik haat aan de digitale tv
pi_71391413
Fantastisch vind ik het T.
pi_71391538
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef Joene het volgende:
Fantastisch vind ik het T.
Ja jij J. En mijn hubbie
Dus ik zit de hele tijd met die schijtmuziek thuis.
pi_71391622
Wat nou schijtmuziek !
pi_71391671
pi_71391709
Jannes is ook leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')