Van bier drinken wor je langzaam een wijf heb ik gemerkt. Ik krijg tieten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie wel. Met alleen opletten ben ik vorige keer dik 12 kilo afgevallen geloof ik en dat vond ik eigenlijk wel prima. Ik hoef geen six pack of weet ik veel wat meer, maar gewoon een beetje normale maat enzo zou leuk zijn.
Ik lijk wel een wijf..
quote:
Het maakt ook mijn hoofd leeg dat hardlopen. Iets wat ik ook goed kan gebruiken de laatste tijd.quote:
Nee. Ik moet er zelf gewoon tevreden mee zijn.quote:
De vorige keer viel ik 12 kilo af in een weekquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie wel. Met alleen opletten ben ik vorige keer dik 12 kilo afgevallen geloof ik en dat vond ik eigenlijk wel prima. Ik hoef geen six pack of weet ik veel wat meer, maar gewoon een beetje normale maat enzo zou leuk zijn.
Ik lijk wel een wijf..
Ach ik weeg ook maar 96 kgquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik lijk wel een wijf..
Uhm.quote:
IK zat op 95.5 vanochtend (lengte geen idee maar tussen de 1.75 en 1.80 geloof ik).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach ik weeg ook maar 96 kgmet 1.72 als lengte.
Ah.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm.
With a little help from my bad friends
Ja, nee, dat is ook zo, je zit gewoon de hele dag op je reet enzo. Doe je niks aan. Maar goed, daar moet je dus ook je energieinname op afstemmen dan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Joene het volgende:
ik denk dat het gewoon een ict buik is J. Vak gebonden zo een dikke buik.
OMdat ik niet weet wat SMB is, en die zogeheten ftp server is nou eenmaal ingericht als afp server door het bureau.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
Maar waarom doe je geen SMB? Of desnoods FTP?
Oh okay je hebt dus geen zeggenschap over de andere machine. Dan moet je idd iets van 3rd party tools gaan proberen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMdat ik niet weet wat SMB is, en die zogeheten ftp server is nou eenmaal ingericht als afp server door het bureau.
Vraag het ff aan je vriendin.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik laatst gegeten. Is goed te doen trouwens. Zal het even aan m'n vriendin vragen.
Inderdaad. Werk van mijn vriendin heeft die server ingericht zodat werknemers en andere partijen makkelijk bestanden kunnen up- en downloaden. Gaat soms over presentaties van een paar honderd MB, dus dat doe je niet even via de mail.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef Jarno het volgende:
Oh okay je hebt dus geen zeggenschap over de andere machine. Dan moet je idd iets van 3rd party tools gaan proberen.
Maar als ik aan up en downloaden (buiten je eigen netwerk neem ik dan aan) denk, dan denk ik toch echt aan ftp. Weet je zeker dat je niet via ftp kunt connecten? Afp is niet een ander soort ftp he, dat weet je?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Inderdaad. Werk van mijn vriendin heeft die server ingericht zodat werknemers en andere partijen makkelijk bestanden kunnen up- en downloaden. Gaat soms over presentaties van een paar honderd MB, dus dat doe je niet even via de mail..
Mijn vriendin moest dus even proberen of zij er via haar WindowsPC op kon, maar dat kan dus niet zonder extra tooltjes.
overigens doe ik het dan nog redelijk met mijn 95 kg en 1m96
Vraag het eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:52 schreef Jarno het volgende:
Zullen wij het anders ff aan je vriendin vragen A!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:50 schreef Houzer het volgende:
Hardlopen is inderdaad gezond voor de geest T.
Dat doe ik , dagelijks een ontbijtje ,een snack, en wat andere vette bende ! ohja en ff een snickertje ofzo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is ook zo, je zit gewoon de hele dag op je reet enzo. Doe je niks aan. Maar goed, daar moet je dus ook je energieinname op afstemmen dan.
Ja en nee, we hebben ook geprobeerd via ftp verbinding te maken, maar dat snapt FireFox in ieder geval niet. Dan krijg je dus geen verbinding. Via http:// en dan het IP-adres krijg ik enkel een melding van Mac OS X Server dat de group of workgroup gehost is op de server.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:53 schreef Jarno het volgende:
Maar als ik aan up en downloaden (buiten je eigen netwerk neem ik dan aan) denk, dan denk ik toch echt aan ftp. Weet je zeker dat je niet via ftp kunt connecten? Afp is niet een ander soort ftp he, dat weet je?
Tuurlijk kan dat, maar vandaag eten we Sonja Bakker verantwoordquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef Houzer het volgende:
F-L je vriend wil kip in zak eten, kan dat?
En van wel merk is dat?
Wat ga je eten dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar vandaag eten we Sonja Bakker verantwoord![]()
Tis Maggi by the way.
Dit betekend toch , ik heb je mail gehad het was kut , morgen krijg je een brief dat je bent afgewezen ?quote:Hierbij deel ik u mede, dat ik uw sollicitatie naar de functie van ICT beheerder Windows bij Platformservices, in goede orde heb ontvangen.
Ik denk dat ik het verkeerde brood heb meegenomen.quote:
Ik haal m'n brood altijd uit de vriezer. Heb je altijd vers brood bij je.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:17 schreef Joene het volgende:
Ok dat heb ik ooit is gehad, zo 's ochtends met je slaperige hoofd brood smeren .
Op je werk komen broodkist openmaken, zitten er dus beschimmelde boterhammen in
Ja jij J. En mijn hubbiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |