En jij bent? Een sletje? Een hoer? Je kijkt pr0n (wie niet tegenwoordig)? Of heb je jesters?quote:
Daar probeer ik nu achter te komen J. Misschien is het wel een geil wijfquote:
Idd J. Eerst ff aftastenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:11 schreef Jarno het volgende:
Oh okay. Laten we idd niet te snel oordelen.
BROEK UIT BROEK UIT BROEK UIT!quote:
Audi? Mja. Niet mijn favo merk.quote:
Belangrijke info J. Dat soort dingen moet je weten!quote:
Owh ik dacht dat dat voorspel wasquote:
Aaah daar gaat het bij ons mis. Wij doen altijd Stratego.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
Is voorspel niet dat je vantevoren even een potje kolonisten van catan gaat doen ofzo?
Aaah vandaar dat ik anale seks zo lekker vindquote:
In je uppie win je altijd!quote:
Met anderen ook. Vandaar dat niemand meer triviant met me wil spelenquote:
Daar zit je dan met je driehoekies.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Met anderen ook. Vandaar dat niemand meer triviant met me wil spelen
Niks mis met een driehoekje op z'n tijd.quote:
De kale zijn vaak (lees dus niet altijd) het lekkerst!quote:
Of een driehoeksverhouding met een paar kale.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
De kale zijn vaak (lees dus niet altijd) het lekkerst!
Dat zijn de beste NJ! De allerbeste!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Of een driehoeksverhouding met een paar kale.
quote:
quote:
en dan pas om 2 over 8 op fok posten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:06 schreef Joene het volgende:
om 7 uur gvd wakker terwijl je vakansie heb j.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:13 schreef Joene het volgende:
ik zou zeggen Vosss , tief lekker een eind op !
Dan zoen ik je lekker niet!quote:
Op de wang dan?quote:
LENEN KOST GELD Q!quote:
Nee. Das ook al te dichtbij!quote:
J wil je bij me op visite komen ! ?quote:
Dat scheelt. Ik ook niet!quote:
Gloeiende Gloeiende, ik ook al niet !quote:
dat ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
Het word vandaag WEER zo'n dag. Zo'n dag waarop ik me verveel.
MAAR!!!! Ik hou vandaag mijn goede humeur
quote:
Ik heb er zin an H.!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:36 schreef Houzer het volgende:
Vanavond T. vanavond ga ik je structureel uitwonen, waar je partner naast zit.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
Ik heb zondag een lampje opgehangen en het huis is nog niet afgefikt.
Gezien mijn reputatie is dat een persoonlijke triomf.
Dus ik kan je wel ff uitnodigen voor een weekendje klussen hoor ik alquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
Ah jij weet ook altijd van een ikea kast een bed te toveren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah jij weet ook altijd van een ikea kast een bed te toveren.
Ik ook mijn virendin is de technische van ons 2e, ik ga over belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Deze laat ik altijd door mijn man in elkaar zetten.
Ja precies, Tv's laptops. pc's dat kind of shit.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ook mijn virendin is de technische van ons 2e, ik ga over belangrijkere zaken.
Zoals het aansluiten van de TV en zulks, plus het koud zetten van het bier,
Als ik alleen IKEA lampjes hoef op te hangen: geen probleem!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus ik kan je wel ff uitnodigen voor een weekendje klussen hoor ik al
Ik heb geen MEDION in mijn huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Zolang je geen Medion flatscreen heb vind ik alles best J..
Álles?quote:
Check ff de energie rekening met plasma , dan wil je snel LCD J.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:59 schreef Jarno het volgende:
Op het moment twijfel ik trouwens tussen LCD en plasma. Dat laatste schijnt toch wel de shit te zijn en begint nu goed betaalbaar te worden.
De tv, het aansluiten van een lampie, het neerzetten van een kast.... Noem maar op..quote:
Ik heb ook plasma, en de kleuren blijven een stuk levendiger als LCD.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:59 schreef Jarno het volgende:
Op het moment twijfel ik trouwens tussen LCD en plasma. Dat laatste schijnt toch wel de shit te zijn en begint nu goed betaalbaar te worden.
ik heb altijd begrepen 30 euro per kwartaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik heb ook plasma, en de kleuren blijven een stuk levendiger als LCD.
Een LCD is wel zuiniger maar dat scheelt je ¤30 op jaarbasis.
¤30 dus op jaarbasis.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Check ff de energie rekening met plasma , dan wil je snel LCD J.
BOBquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
De tv, het aansluiten van een lampie, het neerzetten van een kast.... Noem maar op..
Blue Ray ook zoiets waar ik nog niet van overtuigd ben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
¤30 dus op jaarbasis.
Wel digitale TV bij je nieuwe TV nemen, en een blue-ray speler.
Nee dat red je echt niet, ik ben ongeveer ¤50 op jaarbasis meer kwijt dan een LCD, maar dan heb je 107 CM Full HD Plasma staan branden in je woning.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:02 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb altijd begrepen 30 euro per kwartaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |