Daar stopte ik met lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:30 schreef Tuinboon het volgende:
Nu op RTL4
Hahahaha jij bent grappig hahahahaha... En origineel ookquote:
En dan stiekem je eigen raceding opvoerenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, als bejaarde zou ik ook graag plezier willen hebben en scootmobielraces organiseren
Oeepsquote:
Dat het nogal gevaarlijk is als het hele zooitje op de gewone weg zit en om zich heen aan het kijken is alsof ze in een touringcar zitten. Komt de verkeersveiligheid niet echt ten goede.. Lijkt me toch?quote:Wat is het probleem? Laat ze lekker?
Het lijkt mij dat iemand die 50 scootmobielrijders over het hoofd ziet gevaarlijk bezig is.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:53 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Oeeps
[..]
Dat het nogal gevaarlijk is als het hele zooitje op de gewone weg zit en om zich heen aan het kijken is alsof ze in een touringcar zitten. Komt de verkeersveiligheid niet echt ten goede.. Lijkt me toch?
Moet jij zeggen met je Bakkerij Bart-topic.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is het probleem? Laat ze lekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |