Thanks, fijne shortlist!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:03 schreef Lolque het volgende:
[..]
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com
Jack is (mede)eigenaar van www.dealperfect.com
www.taobao.com = site waar je dingen kan uitzoeken om vervolgens via Jack of Rachel te kunnen bestellen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef kloink het volgende:
ik lach me rot
Deze besteld 23146
Pak ik hem uit..en wat knippert er....een groot audi logo haha..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, bedankt.
Weet iemand nog coole gadgets? Heb zojuist zo'n tv remote gekocht die op alle tv's kan.
Paypal claim?quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:53 schreef delano.888 het volgende:
Klootzakken bij DX, ik cancel een order die op packaging stond 2 dagen geleden, berichtje erbij met waarom, vandaag gewoon geshipped
Daar moet je voor tekenen, misschien dat je iets met Jack kan regelen dat hij em met de gewone airmail verstuurd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:29 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of ik moet tekenen voor een 'ipod' van 25 dollar van dealperfect of dat die gewoon door de brievenbus geflikkerd wordt?
Als dat 1 zonnecel is, is het extreem klein indd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
World's Smallest Solar Powered Car Lijk me wel grappig.Zal in werkelijkheid wel akelig klein zijn.
Bij eentje een week vanaf dat er shipped stond, en bij eentje dezelfde dag al dat ik de order maakte.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef aaipod het volgende:
Hoe bedoel je een week over verzending? Een week vanaf dat er *shipped* stond bij orderdetails?
Dimensions: 3.30 cm x 2.69 cm x 1.40 cmquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als dat 1 zonnecel is, is het extreem klein indd.
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21989
Zou dat wat zijn qua scheermesjes of ligt je halve gezicht open als je daar mee begint te scheren ?
Lekker goedkoop
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.
Dan koop ik liever de origienele, wil liever geen risco lopen, en hoevaak koop je nou een pakje met scheermesjes, ( ik 1x per jaar zo'n 12 pack omdat ik een electrisch scheerapparaat hebquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De mesjes liggen niet allemaal op 1 rechte lijn onder elkaar, maar zitten scheef, en ze zijn botter dan de originele. Sommige mensen zeiden dat ze goed werkten, maar net wat meer mensen zeiden dat het slechte mesjes waren.
Fixed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wou net zeggen, de meningen zijn een beetje verdeeld. Ben er zelf wel tevreden over bijvoorbeeld.
edit: dat was dus over de Gillette Fusion mesjes, maar ik zou zeggen, probeer het voor dat geld gewoon een keer uit. In het ergste geval ben je 2,50 euro kwijt en een lap huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |