Pardon, remlof?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:05 schreef remlof het volgende:
En weer denkt dit crewmember een baggertopic te moeten openen

Nu roep ik zelf ook wel eens wat richting Rouvoet of Donner maar dat: "fur Christenen verboten"-gedrag mag ook wel iets minder.
 Nu roep ik zelf ook wel eens wat richting Rouvoet of Donner maar dat: "fur Christenen verboten"-gedrag mag ook wel iets minder. 

Met een OP als:quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, remlof?
Hoezo een baggertopic?
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom iedere keer op deze pagina uit als ik www.google.nl intik in IE 7.0. Saai.

Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een OP als:
[..]
weet je zeker dat je topic verbaggerd word. Probeer op z'n minst een beetje moeite te doen als je een topic opent.

Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik dan een tekst van 20 regels tikken waarvan er 19 toch niet worden gelezen?

Pardon, m`n eigen site?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan leren ze maar lezen. En je eigen site spammen is sowieso not done, dat zou je toch moeten weten.

Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pardon, m`n eigen site?
In de OP staat een hele andere site. Ga maar zoeken op whois.

Okay mooi.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde "sites spammen is sowieso not done"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |