Wat moet je met een haarelastiekquote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:
eindelijk een haarelastiek gevonden, werkt het voor geen meter![]()
Doen veel meer gitaristen hoor, zie ook dit filmpje vanaf 5.00 , iets later laat hij het zienquote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon dempen met je handen
Of ga je tijdens een nummer ook van, ehhh moment, ff m'n haarelastiek op m'n gitaar doen
Je moet niksquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ja normaal wel^^ maar als je met 2 handen moet tappen in een snel tempo is het wel fucking lastig om goed te dempen
Eens.quote:
Boh, is de pindakaas weer op?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Dean V kopen?
[TK] [Gitaar] Dean VX
200 euro, krijg je er gratis een vette V bijquote:
Neem je eigen geluidsman mee en tape je EQ-knoppen vast. Meer zeg ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef DrD00m het volgende:
Ben ik nu niet zo langzamerhand vast?
Donderdag-avond optreden in de Baroeg in R'dam
Wat zeg je nou? Solliciteer je nu als geluidsman voor donderdagavondquote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neem je eigen geluidsman mee en tape je EQ-knoppen vast. Meer zeg ik niet..
Sorry, ik ben net één van de weinig leden van Conorach die geen professioneel geluidsman isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Solliciteer je nu als geluidsman voor donderdagavond?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nog gefeliciteerd allsystemshalt
nope, als ik het was geweest had er een warlock gestaan, niet zo'n 10-snarig gedrochtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk van Ares.
En keer neergezet, en Belsen heeft hem perongeluk zo opgeslagen [ afbeelding ]
als ie nou 1 snaar meer had, had ik hem best willen hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:37 schreef The_Dean het volgende:
Dit is de enige BC Rich die ik wel mooi vind...
[ afbeelding ]
heb ik toch je jaardag gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |