Gefeliciteeeeeeerdquote:Op maandag 27 juli 2009 18:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Oh jah,
Bier staat koud![]()
![]()
Want ik ben jarig![]()
![]()
Ik denk van Ares.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:24 schreef guitarist het volgende:
Wie heeft die lelijke BC in de OP van Belsen gezet? [ afbeelding ]
Jij!quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef guitarist het volgende:
We hadden met de band zaterdag en zondag optredens. En van zaterdag op zondag sliepen we bij een vriendin van de zangeres en die had weer een broer met een Dean en Dean posters. [ afbeelding ]
Wel zoiets, maar dan in het zwart. Maar dan wel weer een Fender AMP (FM).quote:Op maandag 27 juli 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]![]()
Vertel vertel! Wat voor Dean? Zeker zo'n Dimebagschaap?
Bedoel meer de persoonquote:Op maandag 27 juli 2009 19:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wel zoiets, maar dan in het zwart. Maar dan wel weer een Fender AMP (FM).
It wasn't mequote:Op maandag 27 juli 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij!
Regel het maar even met Belsen!![]()
Wat moet je met een haarelastiekquote:Op maandag 27 juli 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:
eindelijk een haarelastiek gevonden, werkt het voor geen meter![]()
Doen veel meer gitaristen hoor, zie ook dit filmpje vanaf 5.00 , iets later laat hij het zienquote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon dempen met je handen
Of ga je tijdens een nummer ook van, ehhh moment, ff m'n haarelastiek op m'n gitaar doen
Je moet niksquote:Op maandag 27 juli 2009 20:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ja normaal wel^^ maar als je met 2 handen moet tappen in een snel tempo is het wel fucking lastig om goed te dempen
Eens.quote:
Boh, is de pindakaas weer op?quote:Op maandag 27 juli 2009 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Iemand een Dean V kopen?
[TK] [Gitaar] Dean VX
200 euro, krijg je er gratis een vette V bijquote:
Neem je eigen geluidsman mee en tape je EQ-knoppen vast. Meer zeg ik niet.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:54 schreef DrD00m het volgende:
Ben ik nu niet zo langzamerhand vast?
Donderdag-avond optreden in de Baroeg in R'dam
Wat zeg je nou? Solliciteer je nu als geluidsman voor donderdagavondquote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Neem je eigen geluidsman mee en tape je EQ-knoppen vast. Meer zeg ik niet..
Sorry, ik ben net één van de weinig leden van Conorach die geen professioneel geluidsman isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:19 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Solliciteer je nu als geluidsman voor donderdagavond?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nog gefeliciteerd allsystemshalt
nope, als ik het was geweest had er een warlock gestaan, niet zo'n 10-snarig gedrochtquote:Op maandag 27 juli 2009 19:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik denk van Ares.
En keer neergezet, en Belsen heeft hem perongeluk zo opgeslagen [ afbeelding ]
als ie nou 1 snaar meer had, had ik hem best willen hebbenquote:Op maandag 27 juli 2009 19:37 schreef The_Dean het volgende:
Dit is de enige BC Rich die ik wel mooi vind...
[ afbeelding ]
heb ik toch je jaardag gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |