quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Why not... Ik zou er wel mee kunnen leven hoor!
[ afbeelding ]
Heb nu sowieso wel wat nieuws nodig. Speel nu elektrisch op een gitaar die nieuw voor 110 euro inclusief versterker nog véééél te duur was. Voor 50 euro zou redelijker zijn geweest.quote:
Wauwie! Is dat een Std.?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet, maar ik ben dan ook goed voorzien!
[ afbeelding ]
ok, jij wint..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil niet, maar ik ben dan ook goed voorzien!
[ afbeelding ]
Nope, 52RI (the only way to go!)quote:
Leuk setje toch? Op een Amuse STC-33 beginnen, dat is pas jammerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:46 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Heb nu sowieso wel wat nieuws nodig. Speel nu elektrisch op een gitaar die nieuw voor 110 euro inclusief versterker nog véééél te duur was. Voor 50 euro zou redelijker zijn geweest.
Deze--> http://www.gitaartoko.nl/05/0830.htm , alleen dan van ebay gehaald.
En binnenkort nog Ibanezje kopen, zijn we weer compleet.:P
Daar heb ik het geld niet voor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Helemaal correct!
http://www.fender.com/products//search.php?partno=0100202850
Echt niet een leuk setje hoor. Kan je beter zo'n standaard zwarte strat kopen voor 80 euroos bij de blokker ofzo. Het kan echt niet slechter zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leuk setje toch? Op een Amuse STC-33 beginnen, dat is pas jammer
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik heb echt bijna vorige week die London City Tele gekocht![]()
Verkoper schaarde ze tussen de Mexicaanse Fenders.
Oké, maar er zijn heel wat reissues geloof ik dus heel wat verschillende klanken, maar die reissues kunnen wel oplopen tot ¤2000 toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
Nope, reissue klinkt wel degelijk anders... Andere houtsoorten, andere pickups o.a.
Klopt, reissues zitten zo tussen de 1400-200 euro. Standards rond de 1000, Deluxes rond de 1200, Customs 2000+quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oké, maar er zijn heel wat reissues geloof ik dus heel wat verschillende klanken, maar die reissues kunnen wel oplopen tot ¤2000 toch?
Zit er ook verschil in klank tussen een std. en een deluxe? Of is het verschil gewoon de afwerking?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klopt, reissues zitten zo tussen de 1400-200 euro. Standards rond de 1000, Deluxes rond de 1200, Customs 2000+
Om uit te proberen kun je wel naar Tonika, ik zou hem alleen ergens anders gaan kopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Daar heb ik het geld niet voor.![]()
Maar binnenkort naar Tonika en dan zeker een aantal Teles uitproberen.![]()
Dat betaal ik altijd voor mijn snaren. Anders moet ik ze ergens bestellen en komen er weer verzendkosten overheen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Om uit te proberen kun je wel naar Tonika, ik zou hem alleen ergens anders gaan kopen.
Tonika is nos steeds aan de dure kant. Ze durven daar 9 euro voor een setje snaren te vragen.
Per 3 zijn ze 12 euro... net zo duur dus...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef brother52 het volgende:
Ik koop ze meestal per 10 setjes voor zo'n 40 euro.
Had/heb voor de zaak een nieuwe 'uitlener' nodig, maar kreeg net op tijd een sms dat hij niet een nodig hadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef TeleluvR het volgende:
Het mot niet veel gekker worden, Dean!
Klopt maar ik rijd dagelijks langs Almere, dan kan ik net zo goed even bij Nederland Muziek aan. Kan ik meteen even kijken of ze nog ander leuk spul hebben staanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Per 3 zijn ze 12 euro... net zo duur dus...
Bovendien: Lord of the strings is zeker niet de goedkoopste, maar wel een van de snellere+goede service!
Zware LP'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Echt niet een leuk setje hoor. Kan je beter zo'n standaard zwarte strat kopen voor 80 euroos bij de blokker ofzo. Het kan echt niet slechter zijn.
Het ding is dan ook wel 3x zo zwaar als andere kopieen van les paul
Ik heb een tijdje geleden een Richwood strat in de V&A gehad als ik het goed had, dan was je voor 80 euro klaar geweest!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had/heb voor de zaak een nieuwe 'uitlener' nodig, maar kreeg net op tijd een sms dat hij niet een nodig had!
quote:
Ja. Begin Tele's wel te waarderen. Lekker ska en countryquote:
En punk is ook goed te doen op een Telequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:50 schreef The_Dean het volgende:
Ja. Begin Tele's wel te waarderen. Lekker ska en country
Daar kom je nog wel achterquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en de prijs viel lager uit dan ik beraamd had. Ach, volgens de garagehouder is de rest van de auto prima in orde en is verder onderhoud niet nodig tot volgend jaar.
Dus de rest van het jaar kan ik nog bassen kopen.
Zover is het nog nietquote:
Is dat geen butterscotch blonde?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Why not... Ik zou er wel mee kunnen leven hoor!
[ afbeelding ]
Laptop geluidsingang. Alleen om wijsjes te onthouden....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe nemen jullie jezelf op?
Eerst had ik een kabel uit mijn versterkers headphoneuitgang in de microfooningang van mijn pc (met zon dik naar dun plug). Werkte perfect met audacity.
Heb nu pas een laptop, als ik het zelfde doe stoort het geluid enorm. Clean klinkt bijna als distortionMisschien kan deze geluidskaart het niet aan ofzo?
Kostda?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Pssst, iemand een roland cube 30 kopen?
TonePort!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Laptop geluidsingang. Alleen om wijsjes te onthouden....Ben wel benieuwd naar betere manieren. Kan tegenwoordig ook met een Mic/Gitaar ingang in een of andere usb kastje. Maar ik weet niet hoe die kwaliteit is. Is er een beetje een cheap oplossing?
Als je de line-ingang gebruikt zou het als het goed is al beter moeten klinken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe nemen jullie jezelf op?
Eerst had ik een kabel uit mijn versterkers headphoneuitgang in de microfooningang van mijn pc (met zon dik naar dun plug). Werkte perfect met audacity.
Heb nu pas een laptop, als ik het zelfde doe stoort het geluid enorm. Clean klinkt bijna als distortionMisschien kan deze geluidskaart het niet aan ofzo?
Is dat nog een 'oude' Cube 30 of al de 30x?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een euro of 100?
Tell me about it...quote:
Een oude, zonder de tuner en de super sustainer, of wat het ook moge zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat nog een 'oude' Cube 30 of al de 30x?
Trouwens...
Pfff, Gibson eruit, gibson erin
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tell me about it...
Damn GAS, net nu ik wil minderen...
I wish!quote:
Een Duesenberg Starplayer Special?quote:Op woensdag 29 juli 2009 03:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit eraan te denken m'n ibanez te verkopen en er iets leuks voor in de plek te kopen. Denk een Les Paul of iets. Of ieamand toevallig nog leuke tips ?
En iemand toevallig een JS1000 kopen ?
Apart pickup config heeft die basquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Een LP hoort van goud te zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
yes, das een custom made bas speciaal voor hemzelf. Ding weegt ook echt een ton maar het klinkt wel heul bruut!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Apart pickup config heeft die bas.
Ik heb nooit met duplo gespeeld, wel met lego. Heb ik daarom een PJ-bas ipv een musicman?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Duploblokbass!
Ding moet wel lekker knorren. Vaak zie je wel een MM achter en een J voor, maar zo had ik het nog niet gezien. Ik wil wel een bas met een MM achter en een P voor, dat lijkt me bruutquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
yes, das een custom made bas speciaal voor hemzelf. Ding weekt ook echt een ton maar het klinkt wel heul bruut!
Zat ik idd ook aan te denken maar ben nog geen model daarvan tegen gekomen die ik echt mooi vond.quote:
Daarom gebruik ik dei ibanez niet meerquote:
Ibanez ruilen tegen heul veel bier, en klaarquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat ik idd ook aan te denken maar ben nog geen model daarvan tegen gekomen die ik echt mooi vond.
[..]
Daarom gebruik ik dei ibanez niet meer
Dat wordt wel heel veel bier danquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ibanez ruilen tegen heul veel bier, en klaar
Dean ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Schecter heeft ook vet spul
quote:
Nice! Thanksquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef DrD00m het volgende:
Voor de ICT'erts hier :
[ afbeelding ]
Might come in handy!
quote:
Ik vind studio's altijd een beetje kaal. Ik mis de binding om de body echt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat nog een 'oude' Cube 30 of al de 30x?
Trouwens...
Pfff, Gibson eruit, gibson erin
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ding moet wel lekker knorren. Vaak zie je wel een MM achter en een J voor, maar zo had ik het nog niet gezien. Ik wil wel een bas met een MM achter en een P voor, dat lijkt me bruut.
Musicmanmodellen wegen sowieso een ton. Die nek is ook absurd dik. Ik kon er amper op spelen. Met zo'n stuk hout voelde ik me eerder een lumberjack dan een bassist.
Dat heb ik opgelost met Fok, Facebook chat en een MP3-server op shuffle. Whehe.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef Metalfreak het volgende:
Ik verveel me op het werk, juj, vakantieperiode...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |