Veel? Waarom dan geen DS?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:44 schreef 2cv het volgende:
Sorry, ik heb nogal wat moeite een selectie te maken dus staan er wat veel plaatjes in de OP
Is dat nou een naar de VS geëxporteerde Nederlandse Ami?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit vond ik wel een toffe
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal duidelijk. Aan de voorkant zit nog een oude Franse plaatquote:Op maandag 27 juli 2009 18:21 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is dat nou een naar de VS geëxporteerde Nederlandse Ami?
Is dat jouw auto ? Zo ja: dan was jij dus in Berlikum ?quote:Op maandag 27 juli 2009 19:15 schreef Nesto het volgende:
Hallo! BX rijdert, ook m'n eerste auto.
[ afbeelding ]
Foto Poekoek
Ja en ja !quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat jouw auto ? Zo ja: dan was jij dus in Berlikum ?
Wie ben jij dan ? Ik was er namelijk ook. Ik was er met die grijze BX Break, de witte was toen al weg.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:56 schreef Nesto het volgende:
[..]
Ja en ja !
Foto is van de eerste keer, dit jaar was ik er ook weer tho.
Bij de tweede keer bedoel je.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ? Ik was er namelijk ook. Ik was er met die grijze BX Break, de witte was toen al weg.
2.0 16V type 2? Ziet er netjes uit, onze is ook een Break, zelfde kleur, maar dan 1.8iquote:Op maandag 27 juli 2009 18:17 schreef Jalu het volgende:
Meldt
[ afbeelding ]
En met een AX is niks mis! Weinig mensen weten hoeveel lol je met zo'n karretje kunt hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |