Woznik, of zoiets.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:33 schreef zebaz het volgende:
Steve Jobs richtte in 1976 Apple Computers op; dat deed hij echter niet alleen - noem 1 van de twee medeoprichters.
Paul Allen is medeoprichter van Microsoft. Eind jaren 70 nog kleiner en onbeduidender dan Applequote:
Woznick, dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel een beetje streng zijn: goed gespeld of z'n voornaam erbij.
Toch niet ook Steve??quote:Op maandag 27 juli 2009 22:45 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nope. Probeer z'n voornaam, erg makkelijk
Steve Wozniak, in Hawaiihemden het technisch brein achter Apple destijds. De andere oprichter is Ronald Wayne, maar daar heeft niemand ooit van gehoord denk ik (ik in ieder geval niet).quote:
Uiteraard!quote:
Hunger?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
In The Maze zaten de Blanket men. Noord Ierse gevangenen die weigerde gevangeniskleding aan te trekken omdat ze geen gevangenen waren maar Prisoners of War of politieke gevangenen. Ze gingen in hongerstaking en uiteindelijk stierven ze aan de gevolgen daarvan. Hoe heet de film die onlangs over Bobby Sands 1 van de blanketmen is uitgekomen?
Ja fantastische film maar schokkende film.quote:
dat is fonetisch toch hetzelfde ...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Nico_S. het volgende:
En dat was trouwens Daffodil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |