Raar dat ze haar nooit een toernooi hebben laten winnen ..(WTA bedoel ik dan),quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef mividaloca het volgende:
ik dacht inderdaad ook maar 1 van het Australian open vrouwendubbel
Dat kan toch niet?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:28 schreef starla het volgende:
Anna Kournikova heeft 2 grandslamtitels, welke?
Alleen blinken ze helaas niet echt uit op gravel...quote:Op maandag 27 juli 2009 17:38 schreef mividaloca het volgende:
ik vind haar niks.. ik ben van de Williams zusjes.. die vind ik top.. houden zich ook met totaal andere dingen bezig maar kunnen toch maar 'even' weer winnen
daar kijk ik niet naarquote:Op maandag 27 juli 2009 17:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen blinken ze helaas niet echt uit op gravel...
die is goed!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef mividaloca het volgende:
Als je uit bovenstaande zin 1 karakter verandert heb je het goede antwoordquote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef mividaloca het volgende:
je hebt nu een hint gegeven ..ik laat 'm aan Mquote:Op maandag 27 juli 2009 17:56 schreef starla het volgende:
Laat het hoofd niet hangen qon...
[..]
Als je uit bovenstaande zin 1 karakter verandert heb je het goede antwoord
Nah goed dan, puntje voor mividaloca + 1quote:Op maandag 27 juli 2009 17:33 schreef mividaloca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |