Newbiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Geldt het gedoogbeleid van de softdrugs ook voor mensen die jonger dan 18 zijn? Of zijn die hun wiet sowieso kwijt (als ze het vinden)?
Dankjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je zult het moeten lenen want ze kieperen het gewoon weg op die leeftijd.
Antwoord.
No problemo.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Geldt het gedoogbeleid van de softdrugs ook voor mensen die jonger dan 18 zijn? Of zijn die hun wiet sowieso kwijt (als ze het vinden)?
Er zijn ook kluisjes te huur. En dat ding laat je toch lekker de rest van het weekend in je tentje liggen? Anders kan je ook wel je telefoon en je camera en en enz thuislaten omdat je bang bent dat je het kwijt kan rakenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:38 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb een vraagje wat de controle betreft
hoeveel procent kans is er dat je gecontroleerd word op je ID?
want in krantje staat dat er op gecontroleerd word,nadrukkelijk, maar ik wil m liever niet meenemen... ivm kwijtraken etc
bij de ingang wordt er echt om gevraagd als je niet te oud bent. Ik trok hem vorig jaar tevoorschijn zei die man ja van jou geloof ik wel dat je 18+ bentquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:38 schreef zonisdegod het volgende:
ik heb een vraagje wat de controle betreft
hoeveel procent kans is er dat je gecontroleerd word op je ID?
want in krantje staat dat er op gecontroleerd word,nadrukkelijk, maar ik wil m liever niet meenemen... ivm kwijtraken etc
Ik ben ook schattig en blond dus dat wordt dan geen probleem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Anders neem ik het wel mee, ik ben schattig en blond, dus mij laten ze sowieso wel door.
en ze gaat het wel uitproberen op Lowlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben ook schattig en blond dus dat wordt dan geen probleem.
Alleen heel jammer dat ik met iemand ga die nog nooit geblowed heeft (laat staan een slokje bier op heeft).
Nouquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ze gaat het wel uitproberen op Lowlands?
Ga je met mij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben ook schattig en blond dus dat wordt dan geen probleem.
Alleen heel jammer dat ik met iemand ga die nog nooit geblowed heeft (laat staan een slokje bier op heeft).
neem niet te veel spullen mee, dat doen alle newbiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hebben jullie nog verdere tips voor lowlands newbies?
Ja dat had ik zelf al verzonnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neem niet te veel spullen mee, dat doen alle newbies
Bier is 1 muntje, vorig jaar 2,30 euro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf al verzonnen.
Hoe duur is het bier en eten eigenlijk?
Ik heb zo'n opgooi tent, dus het opzetten is het grootste probleem niet, maar ik ben bang dat inklappen wel geoefend moet worden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Oefen met je tent opzetten.
Kijk dan ook even of ie überhaupt nog heel is. Ik stond vorig jaar op PP met een enorme scheur in m'n tent, heb er vuilniszakken tegenaan geplakt, maar handig was anders.
het zal wel 2,40 worden dit jaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Bier is 1 muntje, vorig jaar 2,30 euro.
Eten kun je voor 2 muntjes al halen.
je krijgt een enorme bij binnenkomstquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n opgooi tent, dus het opzetten is het grootste probleem niet, maar ik ben bang dat inklappen wel geoefend moet worden.
Maar ik vind vuilniszakken ook een goede tip. Altijd handig.
Kun je op zitten in het gras als het a) geregend heeft en er drek / pis ligt of b) je liever niet op kippenbotjes wilt zitten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n opgooi tent, dus het opzetten is het grootste probleem niet, maar ik ben bang dat inklappen wel geoefend moet worden.
Maar ik vind vuilniszakken ook een goede tip. Altijd handig.
maar hoe groot is die kans dat je gecontroleerd word... vrienden zeggen dat echt niemand werd gecontroleerd vorig jaar (voorzover ze in de rij zagen wat er gebeurde)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de ingang wordt er echt om gevraagd als je niet te oud bent. Ik trok hem vorig jaar tevoorschijn zei die man ja van jou geloof ik wel dat je 18+ bent
Oja, mental note: dit jaar fatsoenlijke poncho's kopen, niet die goedkope kutdingen van de xenos die bij het aantrekken al kapot scheurenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je krijgt een enorme bij binnenkomstook tegen de regen te gebruiken. Maar daar zijn ponco's ngo handiger voor
Ik ga mijn pinpas alvast begraven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zal wel 2,40 worden dit jaar
en oja, koop geen pizza punten bij de reguliere verkoop. Daar betaal je je blauw voor een karig stukje terwijl ze verderop heerlijke steen over pizza's hebben.
Tottdat ik naar lowlands ga, bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om op LL te gaan bezuinigen eigenlijk... Of je het nou wilt of niet, die muntjes vliegen erdoorheen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, mental note: dit jaar fatsoenlijke poncho's kopen, niet die goedkope kutdingen van de xenos die bij het aantrekken al kapot scheuren
dat kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt geen zin om op LL te gaan bezuinigen eigenlijk... Of je het nou wilt of niet, die muntjes vliegen erdoorheen.
quote:
Lenen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
GHB voor de eerste keer LL. Werkt prima.
Heb wel een adresje waar je het kan halen.quote:
Camping 4, 3e tak links, bij de grote gele tent weer rechts totdat je een groepje blauwe tenten ziet. Dan is het die groene ernaast.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb wel een adresje waar je het kan halen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Camping 4, 3e tak links, bij de grote gele tent weer rechts totdat je een groepje blauwe tenten ziet. Dan is het die groene ernaast.
Toppertje! Hier nog 1quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga lowlands op stelten zetten.
Ik denk niet dat ze er bij mij om zullen vragen, maar mocht het zo zijn; een rijbewijs is toch ook geldig als ID? Of niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij de ingang wordt er echt om gevraagd als je niet te oud bent. Ik trok hem vorig jaar tevoorschijn zei die man ja van jou geloof ik wel dat je 18+ bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |