SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Mij viel hetzelfde op toen ik vandaag Game Show zat terug te kijken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:44 schreef DJ_ het volgende:
mm nu ik season1 weer aan het kijken ben , vind ik het jammer dat Ted en Victoria niet langer bij elkaar zijn gebleven .
ze passen echt goed bij elkaar , hopelijk komt ze nog weer eens terug
Misschien wel prima. Jason Segel is sowieso buiten HIMYM om veel bezig. Ik heb liever een serie die grandioos eindigt dan iets wat zo wordt gerekt dat het weer wordt verneukt. Vond seizoen 4 al niet bijster goed ivg met de rest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:40 schreef Seam het volgende:
Briljante serie zelfs, geweldig script, acteerwerk en een mooie sfeer tussen de castleden.
Enige nadeel is dat ik niet denk dat de serie een seizoen of 8 volhoudt vanwege het verhaal, het lijkt wel alsof Ted komend seizoen haar ontmoet.
The Barney Chroniclesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef ch0c0mel het volgende:
Een soort van spin off van de serie zou ook wel 's flink aan kunnen slaan.
bij een pakje boter ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:55 schreef Lyzio het volgende:
Hoe komt Barney in eens aan zijn rijbewijs trouwens?
Wat?quote:
Ik denk toch wel dat er een seizoen 6 komt. Dat kunnen ze ook nog wel maken in my opinion. Dan moet het wel stoppen, want anders wordt het te veel uitgemelkt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Stefan het volgende:
had ik ook. Seizoen 4 viel tegen.
heb liever dat ie nu de moeder gaat ontmoeten en dat ze nog 3 seizoenen meedoet dan de hele tijd dingen verzinnen waardoor ze elkaar net niet ontmoeten.
Friends werd ook te lang doorgevoerd. Kregen Joey en Rachel ineens een relatie.
van mij mag het . zolang het maar awesome blijftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
Hé. Dat krijg ik als ik op dat uur nog dingen probeer te typen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
En een tijdje terug zeiden de makers zelf te hopen op zo'n zeven seizoenen in totaal.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:25 schreef IQM het volgende:
Uitgemolken.
quote:“We’re hoping the show will go a while longer [and] it’s a good mystery. We’ll milk it a while longer,” Thomas said. “We have not made it clear to anyone other than ourselves quite yet who the mother is.”
However he did reveal that more than two years ago, he and Carter filmed a scene that will air when "HIMYM" ends for good. With only the two kids who play Ted’s future children, a cameraman and executive producer/director Pamela Fryman present, they shot a scene that directly relates to the identity of the mother. That scene will be included in the show’s series finale, which Thomas said he hopes “people will see in 2012.”
BRON
quote:The director reported that the show is layed out to go for 7 years (if they can be approved until then). He says that we will not meet the mother until the last episode. They made room for the mother to be Stella just in case they weren't given a 4th season. ....but he says now that we haven't met the mother yet. He also says that the kids are listening to this story from Future Ted in one day.
BRON (van een commenter op die site)
Ik weet niet wie er verantwoordelijk voor is, maar ik vind het inderdaad ook een slechte zaak!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:37 schreef Franktastic het volgende:
Wanneer komt deze geweldige serie nu een keertje in Nederland op dvd uit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |