Damn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb deze link enkele topics geleden ook al een keer gepost, maar omdat er sindsdien redelijk wat nieuwe users in dit topic te vinden zijn en het echt een briljante analyse is post ik hem nog maar een keer.
http://da-phoenix13.livejournal.com/9596.html
thanks, ik zal het eens doornemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:04 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb deze link enkele topics geleden ook al een keer gepost, maar omdat er sindsdien redelijk wat nieuwe users in dit topic te vinden zijn en het echt een briljante analyse is post ik hem nog maar een keer.
http://da-phoenix13.livejournal.com/9596.html
Ja ik vond ook dat ze Lilly haar rol compleet verneukt hebben. Van een spontane, stoere chick naar een soort van control-freak die alleen maar loopt te zeiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vond S4 redelijk vervelend, de karakters waren echt suf. Ted is van nature suf maar ook barney en vooral lilly waren wat suf. Lilly's zwangerschap was leuk verborgen de hele tijd maar dat ging wel vervelen, je gaat er echt op letten. Alleen Marshal sprong er positief tussenuit.
Niet klagen over de ondertiteling bij RTL (Moseby, Simpson), om Lily dan zelf vervolgens steeds Lilly te noemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:44 schreef Stefan het volgende:
Jason Segel zat het lekkerst in zn rol. Komt denk ik ook door zn 2 bioscoopsuccessen, Sarah Marshall had hij zelf geschreven en was een succes en I Love You Man ook redelijk.
Ik vond Lilly altijd stoer idd, maar met die wijde kleding en dat gezeik de hele tijd. En Barney die verliefd raakt, ook niks aan.
Wel lachen film inderdaad, maar Paul Rudd speelt normaal altijd zo geweldig cynisch en droogquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:11 schreef Stefan het volgende:
Barney als; 80 jarige, geweldig
Vanavond trouwens I Love You mangezien op DVD. Was minder grappig dan ik had gehoopt. Wel aardig verder maar ook Paul Rudd heb ik leuker gezien.
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Stefan het volgende:
Ik vond S4 redelijk vervelend, de karakters waren echt suf. Ted is van nature suf maar ook barney en vooral lilly waren wat suf. Lilly's zwangerschap was leuk verborgen de hele tijd maar dat ging wel vervelen, je gaat er echt op letten. Alleen Marshal sprong er positief tussenuit.
RTL ondertiteling is soms wel echt slecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet klagen over de ondertiteling bij RTL (Moseby, Simpson), om Lily dan zelf vervolgens steeds Lilly te noemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:22 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.
Ik vond Barney bijvoorbeeld met Ted's zus echt geweldig;
"Pulling down her pants, yanking of my own, underneath the mistletoe, I'll make your sister moan."
"Ted has a little sister, gets hotter everyday, and if I ever meet her with her boobies I will play, EVERYBODY, sister, sister, sister"
Ik kreeg pas iets door toen ze ineens drie afleveringen op rij niet te zien wasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:22 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Ik wist het niet toen ik begon aan S4 en ik wist het pas nadat ik het op het internet las, van Lily's zwangerschap dan.
Dat was wel grappig idd, maar die zus, waarvan ik dacht dat ze ook een rol zou krijgen, hebben we daarna nooit meer gezien?quote:Ik vond Barney bijvoorbeeld met Ted's zus echt geweldig;
quote:This is almost certainly the season premiere scheduled for September 21st. Bays and Thomas are the credited writers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BRON
quote:“I love being in the mix again this year, but am absolutely over the moon about ‘How I Met Your Mother’s’ best comedy series nomination,” said supporting actor nominee and Emmy host Neil Patrick Harris. “The only multicamera show in the mix! This kind of recognition is huge for us. Just huge. It should be quite the night. Being asked to host the show — terrific. Getting a third nomination — fantastic. Having the ability to scribble my name in the envelope backstage when no one is looking — priceless.”
Blijft interessant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu wel.Al is alleen de poster te zien.
[ afbeelding ]
Vraag me af wat ze daarmee gaan doen. De film staat gepland voor mei 2010, precies de maand waarin seizoen 5 z'n einde zal naderen... Gaan Stella en Tony trouwen? Gaat Ted trouwen?
"His movie, The Wedding Bride, was a big hit. But we'll get to that later."
So what.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens half Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |