Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
klopt , maar robin hebben ze ook lang uitgespeeld . en daar zijn zelfs nu nog speculaties op dat ze misschien toch de mother kan zijn .
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.
Wij hebben heel serieus de "Haaaaave you met" line gebruikt. Alleen dan in het Nederlands; "Keeeeeen je [name] al?". Ach, het start een gesprek. Het is ook wel eens best wel mis gegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Heeft iemand de Bro Code al eens toegepast in het dagelijkse leven? Of de ''Haaave you met..?'' line?
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, hij zegt de hele tijd Tante Robin tegen zn volwassen kids. Bovendien vind ik Robin en Ted helemaal niet bij elkaar passen.
Dat doe ik al sinds ik 12 wasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:26 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Wij hebben heel serieus de "Haaaaave you met" line gebruikt. Alleen dan in het Nederlands; "Keeeeeen je [name] al?". Ach, het start een gesprek. Het is ook wel eens best wel mis gegaan.![]()
Article 95: A Bro shall alert another Bro to the presense of a chesty woman, regardless of whether or not he knows the Bro. Such alerts may not be administered verbally.
Article 107: A Bro never leaves another Bro hanging.
Aan deze twee hou ik me sowieso.
Article 81: A Bro leaves the toilet seat up for his Bros.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Heeft iemand de Bro Code al eens toegepast in het dagelijkse leven? Of de ''Haaave you met..?'' line?
Vanmorgen de laatste aflevering gekeken... ik vond 'm tegenvallen.quote:
Ik vroeg me ook af waarom het haar van Marshall zo lang was na een tijdje. Jammere was dat ook in de flashback zijn haar plots lang was... maar dat was dus blijkbaar voor die film.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:12 schreef Stefan het volgende:
is dat de vierde slap? Daar ben ik nog niet aan toe. vanavond Slapsgiving gekeken.
Oja, I Love You Man is inmiddels op Amerikaanse retail te krijgen
Zover ik het een keer op tv gezien heb was het seizoen 4...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welk seizoen is er bij RTL te zien?
Niet opgevallen dat zowel Lily als Robin het laatste seizoen wel erg ruimvallende kleren droegen steeds?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waarom was lilly trouwens 2/3 afleveringen weg...(na die mannen grap over peanutbutter en nog wat) ?
Gisteravond was aflevering 6 van seizoen 4 te zien, Happily Ever After. Waarin Ted Stella tegenkomt in een restaurant buiten de red zone.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zover ik het een keer op tv gezien heb was het seizoen 4...
Vandaar die dikke buik, als ze die 33 hotdogs op eet voor haar CVquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:33 schreef Rahl het volgende:
[..]
Niet opgevallen dat zowel Lily als Robin het laatste seizoen wel erg ruimvallende kleren droegen steeds?
Ze waren allebei zwanger. Lily moest er een paar afleveringen uit om te bevallen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef Stefan het volgende:
RTL5 zendt volgens mij niet heel seizoen 4 uit toch? Ik kijk nu S3 op DVD met Engelse subs die ook audio vertaaltHeb wel al een heleboel opgenomen op HD van RTL5.
Ik had helemaal niet door dat ie gelde voor die weddenschap.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:21 schreef FrankRicard het volgende:
Ik vond die slap tijdens dat toneelstuk ook erg goed. Ik denk vooral omdat ik hem totaal niet verwachtte.
Nee, maar ik begreep uit deze reeks dat ze halverwege seizoen 4 waren gestopt en opnieuw begonnen. Doen ze wel vaker. Dus kan zijn dat ze vanaf september de rest van seizoen 4 uitzenden, eens per week en dan geruisloos overgaan in seizoen 5.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
De laatste tijd zenden ze het gewoon in de juiste volgorde uit en het lijkt me niet dat ze de rechten hebben gekocht voor enkel de helft van seizoen 4.
Ah, op die manier. Comedy Central heeft zoiets ook gedaan met Californication geloof ik, waardoor je niet een half jaar hoeft te wachten op het volgende seizoen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, maar ik begreep uit deze reeks dat ze halverwege seizoen 4 waren gestopt en opnieuw begonnen. Doen ze wel vaker. Dus kan zijn dat ze vanaf september de rest van seizoen 4 uitzenden, eens per week en dan geruisloos overgaan in seizoen 5.
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vanmorgen de laatste aflevering gekeken... ik vond 'm tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |