quote:
Het heet How I met your mother hé?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
al hebben ze de moeder gevonden kunnen ze nog doorgaan , het hoeft niet meteen de perfecte relatie te zijn .
denk maar aan de ted en robin relatie . was werk zat voor ze
Ook nog eens same here..quote:Op maandag 27 juli 2009 16:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, same here, was wel afkicken ineens
Doel je op sommige tinypic-plaatjes? Ik ben dus geband daar en blijkbaar worden oude links dan gewoon vervangen door nieuwe, door anderen geüploade plaatjes...quote:Op maandag 27 juli 2009 19:59 schreef Rauzer het volgende:
Zeg IQM, klopt het dat de plaatjes die het wel doen hier ook niet kloppen? How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
Ja, ik ben omquote:Op maandag 27 juli 2009 22:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Jaaaaaah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me, na een paar afleveringen ben je hooked
Hahah, mooi joh!quote:Op maandag 27 juli 2009 22:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben om. Toen jij weg was had ik het toch nog een paar keer gekeken. En op een gegeven moment moest ik echt zo hard lachen, en toen kon ik het niet meer ontkennen
. Ook de kleine dingetjes die in elke aflevering terugkomen zijn zo grappig
.
Ik geef je gewoon liever nooit gelijkquote:Op maandag 27 juli 2009 22:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahah, mooi joh!![]()
³
Je mag best wat meer vertrouwen op mijn smaak, hoor.[ afbeelding ]
Probeer het eens en let us knowquote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
De 'Naked Man theorie' blijft me maar achtervolgen. 2 out of three times.
*glass shattering*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens de eerste keer dat ik niet heb kunnen slapen omdat die serie in mijn hoofd was geprint, en mijn ogen zijn nu om een of andere reden uitgedroogd..
Eigenlijk zou je het eens met 3 vrienden moeten proberen. Lijkt me echt grappig als ook daadwerkelijk 2 van de 3 het lukt.quote:
klopt , maar robin hebben ze ook lang uitgespeeld . en daar zijn zelfs nu nog speculaties op dat ze misschien toch de mother kan zijn .quote:Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
[..]
Het heet How I met your mother hé?
Ik zou er niks op tegen hebben trouwens als ze daarna nog door zouden gaan, maar ik denk dat er bij veel mensen dan een gevoel van uitmelken ontstaat...
We zullen het allemaal wel zien? Ik denk niet dat ze al ophouden bij seizoen 5, dat zou te vroeg zijn.
Note: Was nog quote van vorig topic waar ik nog heel even op wilde reageren.
Article 38.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:23 schreef ch0c0mel het volgende:
Heeft iemand de Bro Code al eens toegepast in het dagelijkse leven? Of de ''Haaave you met..?'' line?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |