SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef HIMYMBlog het volgende:
Op HIMYM.nl is nu een preview te zien van aflevering 1 van het nieuwe seizoen van HIMYM.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniaal : "Are you an aspirin? Because I'd like to take you every 4 to 6 hours."quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
Dit promofilmpje kende ik nog niet: http://himym.cz/download/ROBIN_BARNEY_S1_PROMO.avi
"Are you an aspirin? Because I'd like to take you every 4 to 6 hours."
"I came up with that one. Haha, it's getting out there!"
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er echt enorm veel zin in
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef HIMYMBlog het volgende:
Op HIMYM.nl is nu een preview te zien van aflevering 1 van het nieuwe seizoen van HIMYM.Die Gremlin vergelijking is weer briljant. Dat brocode filmpje is ook leuk overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
Die kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:58 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die Gremlin vergelijking is weer briljant. Dat brocode filmpje is ook leuk overigens.
nu nog ?quote:
jah! nu komt het weer bijna.. en anders moet ik volgende week zoekenquote:
Sarah Chalke.. O.A bekend van Scrubs en Roseannequote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh.... hoe heet die stella (de tattoo verwijderaar) ook al weer in het echt... ik ken haar vanuit andere series maar weet niet welke...
Spuit elf.quote:Op zondag 13 september 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh.... hoe heet die stella (de tattoo verwijderaar) ook al weer in het echt... ik ken haar vanuit andere series maar weet niet welke...
dankquote:Op zondag 13 september 2009 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sarah Chalke.. O.A bekend van Scrubs en Roseanne
http://www.imdb.com/name/nm0149950/
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeetquote:
Hij zei waarschijnlijk ook "Sarah Chalke", maar toen zag hij dat er iets voor hem dat ook al gezegd werd, dus editte hij zijn post met "spuit elf". Niet meteen boos wordenquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeet
Ghehe NPquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank
kom jou ook overal tegen op fok
Dat zei hij ook.. Ik heb t gezien u_uquote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Hij zei waarschijnlijk ook "Sarah Chalke", maar toen zag hij dat er iets voor hem dat ook al gezegd werd, dus editte hij zijn post met "spuit elf". Niet meteen boos worden
Ik had het meer over mezelf, aangezien het antwoord al was gegeven.quote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
temporary black out??? alsof jij nooit iets vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |