Het filmpje is hier te zien:quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:41 schreef IQM het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/how_i_met_your_mother/video/video.php?cid=544192181&pid=yN12JUY9n8tQP5o4YmQ_pPdiaohCOS9r&play=true&cc=
Iemand die dit filmpje kan zien / ergens anders heeft gevonden / kan uploaden?
21 septemberquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb in no-time s1 tm 4 gekekenwat een geweldige serie
Wanneer begint s5?
nja snap wat je bedoeld. Ik had ze gedownload voor me vriendin want die keek het soms en zei dat het wel een leuk programma is. Na 5 episodes begon ik het echt vet te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef J0sT het volgende:
Whaha!
Ik heb m'n vriendin besmet met HIMYM-virus.
Maar ook m'n huisgenoot en die heeft in 3 dagen alle 4 de seizoenen gezien.
En nu blijkt dat een andere vriend sinds kort ook helemaal weg van HIMYM is.
Leuk om te zien dat meer en meer mensen het super vinden.
mininovaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft iemand een torent van seizoen 1?
Geen zin inquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Stuur hem dan gewoon direct een PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
Lijkt me ook wel waarschijnlijk, al hadden ze zo'n soort droom al een keer gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:12 schreef IQM het volgende:
Ghehe, zal wel een droom zijn ofzo.Ze pleuren dit het web op om de mensen op een verkeerd spoor te zetten, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door HIMYMBlog op 03-09-2009 20:07:49 ]Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel waarschijnlijk, al hadden ze zo'n soort droom al een keer gedaan.
Ben in ieder geval wel erg benieuwd nu naar het verhaal erom heen. Voor de rest zijn de foto's weinig zeggend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:10 schreef IQM het volgende:
[..]Juist. Droom gok ik, een akelige. En ze is nou ook niet echt mooi ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |