Zie je me zo voor je in gedachte?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met je glimmende borst in ene geile half loshangende tuinbroek?
Kost je 1 muntje?quote:
Volgens mij wordt dat gewoon vergoed. Je moet in ieder geval een vergunning hebben om het te mogen afbrekenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet of dat in NL vergoed wordt of dat dat teringduur is
Je ziet wel echt steeds terugkerende patronen in die wijken he?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon vergoed. Je moet in ieder geval een vergunning hebben om het te mogen afbreken
Als mijn ouders ruzie hebben, zet ik de muziek op mijn kamer keihard aan. Hoor ik niet wat ze zeggen, en hebben ze gelijk door dat ik geirriteerd benquote:Op maandag 27 juli 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan net genoeg door de vloer en de verwarmingsbuizen horen dat ze ruzie hebben, maar wat ze zeggen (en waar ik eigenlijk veel benieuwder naar ben) hoor ik dan weer niet.
Misschien krijg ik er een briefje of een mailtje over...
quote:
Zeg, ik ben geen Poolse hoer!quote:Op maandag 27 juli 2009 20:27 schreef MisterO het volgende:
Wel te huur? Ik heb nog een klusser nodig
Een Numansdorpse gigolo dan?quote:
Hmm, dus we kunnen wel wat regelen?quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ziet wel echt steeds terugkerende patronen in die wijken he?
Werkeloos - Crimineel - Lage opleiding - Oliedom
He bah ik betrap me op snobistische gevoelens!!!
Zoals in 1 van die comments ook staat heb ik 1000 keer liever ongedierte dan dat asociale steuntrekkende criminele volk naast me. Met dat "dit is onze wijk" gevoel, alsof die wijk dan hun eigen regels en wetten heeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Het aapjes kijken is ook niet leuk meer, Tuindorp is grof, discriminerend.
"Je wil die buitenlanders toch niet naast je hebben? Die brengen alleen maar ongedierte mee. Ja, zo is het toch"
Hier breekt echt mijn klomp van (ook van origine uit een boerendorp)
Zo'n leuk nummer, was ook bij een Singstar ooit...quote:Op maandag 27 juli 2009 20:13 schreef Ang3l het volgende:
WheheheMijn buurjongetje van 5 zit al 5 minuten "oowwooowwww mompel moooooompel" op de wijs van Video Killed the Radio Star te zingen
![]()
Hoi, ik ben Ang3lquote:
Ja die singstar heb ikquote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zo'n leuk nummer, was ook bij een Singstar ooit...
Da's echt het enige dat ik mis van mijn Playstation... Maar ben toch blijer met mijn Wii (leve Guitar Hero!)
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga onder de zonnebank.
Ik wil ook een Tonnie Guido Duindorp Tokkie kleur!
Heb destijds van de hele set die ik verkocht (incl. alle spellen, attriburen enz.) toch de Wii met extra controllers, nunchuks en wat spellen kunnen kopenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Ja die singstar heb ik
Ach, die PS2 hou ik wel als ik en PS3 koop.
Je krijgt er toch amper nog wat voor terug.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb het ook niet zo met die vadsige steuntrekkers van laag allooi (lees: meestal buitenlanders). Maar toch is er hier in Groningen niet zoveel last van, ik heb er in ieder geval geen last van. Verder heb ik het ook niet zo op die multi-mocro flavour.
Er was geen buitenlander te zien hoor, in die probleemwijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:03 schreef Eustace. het volgende:
Ik heb het ook niet zo met die vadsige steuntrekkers van laag allooi (lees: meestal buitenlanders). Maar toch is er hier in Groningen niet zoveel last van, ik heb er in ieder geval geen last van. Verder heb ik het ook niet zo op die multi-mocro flavour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |