abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:50:31 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71796540
Vicky

Hier sinds gisteravond, de kraamtranen, en dat in de combinatie met het gemis rondom m'n andere mannetje.
Aan de ene kant loop ik overvol met liefde, en aan de andere kant word ik heen en weer geslingerd in het verdriet.
Vandaag ook eindelijk de kaarten binnen gekregen, en dan valt het nog een keer zo hard...
hopelijk morgen een wat betere dag.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71796621
Bar, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71796712
Ach Bar, dat zijn ook bijna teveel emoties voor één persoon! De kraamweek en een nieuwe baby alleen al is genoeg voor kraamtranen, laat staan zo'n manneke dat er eigenlijk bij had moeten zijn.
Dikke knuffel!
pi_71797618
Bar
pi_71797641
Ach Bar, wat moet het verdrietig zijn. Knuffel Roy maar goed en fluister hem verhalen over zijn grote broer in zijn oortje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 augustus 2009 @ 03:57:31 #246
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71809017
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky

Hier sinds gisteravond, de kraamtranen, en dat in de combinatie met het gemis rondom m'n andere mannetje.
Aan de ene kant loop ik overvol met liefde, en aan de andere kant word ik heen en weer geslingerd in het verdriet.
Vandaag ook eindelijk de kaarten binnen gekregen, en dan valt het nog een keer zo hard...
hopelijk morgen een wat betere dag.
Och lieve Bar, wat moet het dubbel voor je zijn! Die kleine Roy in je armen, en Thijsje ondertussen zo ver weg van je. Kon je hem maar gewoon even vasthouden, en hem z'n kleine broertje laten zien. Wat zou ie trots zijn Bar! En wat zou het heerlijk zijn om Thijs even te kunnen zien als grote broer. Poeh... Wat zou ik het je gunnen, om ze heel even samen in je armen te kunnen houden meid!!!

En wat Oeke zegt; fluister Roy maar alle verhalen over zijn mooie grote broer in zijn oren.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:56:23 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71809431
Bar. Heb er even geen woorden voor....
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:16:29 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:53:14 #249
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71810066
Bar wat moeilijk, zo dubbel
Rens ik moest een paar tranen wegvegen van jouw woorden, zo raak geschreven
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_71812402
Bar, ik weet niet wat te zeggen. Wat moet dit moeilijk en dubbel zijn. Maar idd vertel Roy mar veel over zijn grote broer Thijs zodat hij er ook bij blijft horen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:24:14 #251
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71813294
Bar
Het is ook geen vervanging, zo'n vreselijk mooi nieuw manneke. Hij is een toevoeging. Thijs zijn broer. Ik vind het echt niet meer dan normaal dat je je nu ook verdrietig voelt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71817914
Och Bar
pi_71819969
Bar, heel veel sterkte!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71823893
Bar
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71824680
vandaag het aangegeven bij de ha, en zodra ik maar iets aan zorgen heb, gelijk bellen
morgen of overmorgen willen we met Roy naar het grafje toe.
pi_71824879
Pfff Bar, ik ken je helemaal niet, en heb nog nooit zelf een kindje gehad, laat staan verloren, maar ik zit hier letterlijk tranen weg te pinken om jullie. Hele dikke knuffel, veel sterkte, maar vooral heeeeeel veel geluk voor de toekomst gewenst!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71824919
Och Bar, een van hier, het lijkt me heel moeilijk!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:15:41 #258
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71828444
Bar
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:08:30 #259
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71830188
Pfoeh Bar, dat lijkt me inderdaad een ontzettend verdriet, naast dat prachtige geluk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71830915
Wat moeilijk bar. Misschien zeg ik iets stoms, maar misschien kan iemand een foto van beide fotoshoppen, zodat je ze toch 'samen' hebt en ze ook op 'papier' echte broers van elkaar zijn?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:59:27 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71832230
Bar
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:23:29 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71833066
Bar
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71849169
Bar, wat dubbel allemaal..
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:24:28 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71863179
Bar.
Je moederhart loopt nu vast over van liefde voor dat kleine baby'tje, maar laat tegelijkertijd misschien ook dat grote andere gevoel echt binnen? Ik kan me zo voorstellen dat het ene pure gevoel het andere net zo pure gevoel er als vanzelf 'bij schreeuwt'.
Konden ze maar gewoon samen bij jou zijn...

Ik hoop met heel m'n hart dat je je vlug wat minder verdrietig voelt en dat je vooral kunt genieten van je tweede kindje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71878341
Is het al gelukt om met Roy naar Thijs zijn grafje te gaan Bar?

Hier gaat het erg goed. Ik ben weer beter en vandaag zijn we even naar wat winkels geweest, heerlijk is dat, gewoon weer even de deur uit. Ik ben gewoon zó gelukkig en blij met mijn kleine lieve kindje. En ik begin eindelijk een klein beetje minder onzeker te worden, wat een rust geeft dat.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:42:31 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71882319
@Chan nee het is nog niet gelukt, komt ook mede doordat ik niet echt niet lekker in m'n vel zit.
pi_71882976
Och Bar, wat lijkt me dat moeilijk.

Chan, jij ook al zo verliefd

Wij zijn vandaag een blokje om geweest... Willow heeft er niets van meegekregen, ik was helemaal kapot toen we weer thuis waren
En het slaat nergens op, maar ik ben best trots: ik ben van de 7,5 kilo die ik was aangekomen in de zwangerschap, al krap 7 kilo kwijt

En ik weet niet of dit hier hoort, maar goed... ik ben stikzenuwachtig. D. is nu mijn vader van het station halen, die op kraamvisite komt. Ik heb het zelf gewild, zelf een kaartje gestuurd, zelf de afspraak gemaakt, maar toch, ik heb 'm 1x gezien in de afgelopen drie jaar, ben in therapie geweest en alles. Hoewel ik bedacht had dat het fijn zou zijn om het gewoon maar achter de rug te hebben, ben ik wel heel nerveus nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 14-08-2009 19:32:32 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:20:45 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71883008
succes Innepin zometeen, komt vast goed
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:47:33 #269
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71883658
Hou je taai Innepin
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:50:34 #270
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71883727
Succes vanavond Innepin... kan me voorstellen dat je er een beetje een dubbel gevoel bij hebt....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:56:10 #271
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71883865
Innepin, wat een moedige stap! Als het niet goed gaat zal Willow je in ieder geval nooit kunnen verwijten dat je haar opa geen kans hebt gegeven. Maar ik hoop natuurlijk dat het wel goed gaat
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71884631
...en alweer weg, gelukkig. Pffooooeehhhh hee. *ademt uit*
Het zit even heel hoog zeg Tranen zijn denk ik vooral van de zenuwen nu.
Hebben we dat ook weer overleefd....
pi_71884742
Wat ontzettend dapper, innepin!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:29:39 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71884753
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
...en alweer weg, gelukkig. Pffooooeehhhh hee. *ademt uit*
Het zit even heel hoog zeg Tranen zijn denk ik vooral van de zenuwen nu.
Hebben we dat ook weer overleefd....
Goed gedaan meissie
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:38:32 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71884996
Innepin, dappere dame! De eer aan jezelf gehouden idd.
pi_71885057
Innie, goed gedaan meid!! En nu ff goed die spanning eruit gooien!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:43:13 #277
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71885134
Innepin wat enorm knap van je! En nu alle spanning er ff uitgooien hoor, is heel begrijpelijk
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71885162
Wat goed Innepin! Viel het mee achteraf?
Ik heb ook haast geen contact met mijn vader. Hij is hier 1x geweest toen Graeme net geboren was, en sindsdien ook niks meer van hem gehoord... Beetje jammer, ik dacht dat zijn eerste kleinkind toch wel speciaal zou zijn, maar valt nogal tegen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:44:37 #279
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71885167
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:57:07 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71885464
Innepin, wauw, wel heftig zeg! Ging het een beetje losjes? Of heel gespannen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71885663
Bar

En Innepin wat dapper, en wat goed dat je het gedaan hebt. Nu even ontladen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:06:19 #282
5428 crew  miss_sly
pi_71885691
Bar Ik weet niet wat te zeggen, alleen dikke

innepin, dapper gedaan
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:20:25 #283
5428 crew  miss_sly
pi_71886051
Hier gaat het erg goed. Ik voel me goed, zit al 2 kilo onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap, Senna is een hele lieve baby, ik krijg genoeg slaap (relatief gezien dan he ) en geniet met volle teugen van het moederschap.
Nee, het is niet alleen maar gemakkelijk, zeker niet als ze weer eens aan het clusteren is en ik uren aan een stuk op bed allerlei slechte series aan het kijken ben, maar het is ook nooit moeilijk. Een blik op haar mooie, lieve, nu al zo ontzettende bekende snoetje, en ik loop weer over van liefde

En hoe graag ik dit ook al jaren wilde, hoe zeer ik ook dacht dat ik voorbereid was, het is nog overweldigender en mooier en moeilijker en enger en liefdevoller dan ik ooit had kunnen bedenken.
pi_71886063
Pff Innepin..ik weet helemaal hoe je je voelt! Knap dat je toch een eerste stap hebt gezet

Zelf baal ik ontzettend..ik hoopte dat ik aangekomen zou zijn (ik dacht het ook echt!) Ik heb taart koek, snoep, brinta en 5 keer per dag gegeten! Ben ik 3 kilo lichter Ik snap er echt geen hol meer van maar stoppen met bv wil ik gewoon nog niet..toch raden de artsen het me wel aan. zucht
pi_71886291
Wat ontzettend stoer van je innepin! Mijn vader ziet Anna een paar keer per jaar, dat vind ik genoeg, maar ze leert nu wel haar opa kennen, dat is (merk ik) totaal anders dan het zijn van een vader. Echt goed dat je hem hebt laten komen.

Kleurdoos: een vriendin van me 'moest' na 9 maanden stoppen omdat ze veel was afgevallen. D'r complete omgeving was aan het pushen, behalve ik, maar ik gaf ook bv, dus ik telde niet. Ze is gestopt, nog 4 kilo afgevallen in de maanden na het stoppen en heeft er gigantisch veel spijt van gehad. Bij d'r tweede hetzelfde gezeur, maar inmiddels heeft hij z'n eerste verjaardag gevierd en ze heeft voor zichzelf en kind2 gekozen. D'r gewicht blijft hetzelfde als het uiteindelijk na kind1 werd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:29:51 #286
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71886320
Lieve Bar, met de komst van kleine Roy, voel je ineens weer wat je hebt moeten missen de afgelopen jaren. Ik geloof je onmiddellijk als je aangeeft dat dat moeilijk en confronterend voor je is. De rouw en verdriet om Thijs zal met horten en stoten gaan. De kunst is het om het toe te laten. De liefde die je voelt voor Roy verandert daar niets aan of door.
pi_71886349
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend stoer van je innepin! Mijn vader ziet Anna een paar keer per jaar, dat vind ik genoeg, maar ze leert nu wel haar opa kennen, dat is (merk ik) totaal anders dan het zijn van een vader. Echt goed dat je hem hebt laten komen.

Kleurdoos: een vriendin van me 'moest' na 9 maanden stoppen omdat ze veel was afgevallen. D'r complete omgeving was aan het pushen, behalve ik, maar ik gaf ook bv, dus ik telde niet. Ze is gestopt, nog 4 kilo afgevallen in de maanden na het stoppen en heeft er gigantisch veel spijt van gehad. Bij d'r tweede hetzelfde gezeur, maar inmiddels heeft hij z'n eerste verjaardag gevierd en ze heeft voor zichzelf en kind2 gekozen. D'r gewicht blijft hetzelfde als het uiteindelijk na kind1 werd.
Hoeveel is ze in totaal afgevallen ongeveer?
Want ik zou het echt heel jammer vinden als ik zou moeten stoppen maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer het echt ongezond wordt om door te gaan.
pi_71886691
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hoeveel is ze in totaal afgevallen ongeveer?
Want ik zou het echt heel jammer vinden als ik zou moeten stoppen maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer het echt ongezond wordt om door te gaan.
Maar weten ze dan zeker dat het door de BV komt? Kan het niet zijn dat er iets anders is waardoor je zoveel afvalt?
Kan me indenken dat je echt nog niet wil stoppen, zeker als het verder gewoon nog zo lekker gaat!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71886842
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:42 schreef Fuente het volgende:

[..]

Maar weten ze dan zeker dat het door de BV komt? Kan het niet zijn dat er iets anders is waardoor je zoveel afvalt?
Kan me indenken dat je echt nog niet wil stoppen, zeker als het verder gewoon nog zo lekker gaat!
Nee dat weten ze niet zeker.. wel dat mijn stofwisseling op hol is geslagen tijdens/ na de zwangerschap..ik neem aan na want ik las in t verslagje van de vk dat ik 24.5 kilo aan was gekomen (ik dacht 15 ..wilde de uitslag op de weegschaal niet zien

en nu ben ik 13 kilo lichter dan voor de zwangerschap! Kan je dus nagaan wat voor klap mijn lichaam heeft gekregen binnen die 7 maanden na de bevalling. Ik voel me wel vaak slapjes en duizelig terwijl ik zo veel eet maar ze kunnen verder niets vinden in mijn bloed.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:59:12 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71889182
Kleurdoos ben je al eens gaan praten met een dietiste? Misschien kan zij je wel heel gericht vertellen wat je kan doen. (ik loop zelf bij een dietiste om aan te komen), ik viel ook (te?) veel af tijdens de bv en Tobias groeide op het eind te weinig vonden ze. De bekende 4maandendip werd geen rekening mee gehouden helaas en aankomen na het stoppen deed ik ook niet. Lichamelijk voelde ik me uiteindelijk wel beter maar hier ook spijt van het vroege stoppen (4.5 maand). Voor mijn lijf was het echt wel beter, ik zat ruim onder de 50 kilo.

Bar, lieve schat, hou jezelf in de gaten hoor! Je gaat door zoveel emoties nu. Hele dikke knuffel
Innepin goed gedaan zeg! Die stap heb je maar mooi gezet! Kan je het een beetje loslaten nu? En wat een mooie naam hebben jullie uitgezocht voor Willow
Miss_Sly volgens mij ben je een top_mama. Je klinkt zo goed, heerlijk! En je gaat steeds een beetje meer slapen, komt goed hoor
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:03:16 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71889307
Innepin wat dapper en lekker dat je alweer bijna op je gewicht bent

Miss_sly gewoon omdat je zo geniet .
Kleurdoos, dat je maar de juiste keuze kunt maken

@Smirre het is vooral nu de angst om dit ook kwijt te raken,
vanavond zat ik verliefd naar de box te kijken waar Roy heerlijk lag te slapen, toen vriend bij me kwam staan, en tegen me zei, leuk en bijzonder hè en zullen we er zo nog eentje maken.
waarom mijn reactie al gelijk was.
Nee eerst maar eens hoelang we van deze mogen genieten.
en daar moet ik gewoon even doorheen...

Voor de rest gaat het hier wel gewoon lekker, al kamp ik nogal met hoofdpijn, zo'n zeurderige pijn, vanmiddag voor het eerst een paracetamol ervoor ingenomen, wat niet echt hielp.
net vanavond is het opgehouden gelukkig, en hopelijk komt het dan ook niet meer terug.
en naast de hoofdpijn, ben ik gewoon erg moe nog steeds.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:17:03 #292
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71889787
Ach lieve Bar, die angst die je omschrijft is zo invoelbaar. Maar weet je; je hebt met volle teugen van Thijs genoten en hij weer van het leven. Laat angst geen afstand creëren. Heb Roy lief, net zoveel als Thijs. Ik weet zeker dat je dat gaat doen. Er zullen zeker nog bange momenten komen, totdat Roy de leeftijd van Thijs voorbij gaat en ook dan heb je nog weer momenten van verdriet. Maar echt, vecht daar niet tegen. Dat kost zoveel energie. Je reaktie is een hele normale op een abnormale gebeurtenis. En je doet het zo goed!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:22:04 #293
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71889949
mijn buik is ook al flink rond geworden

[ Bericht 15% gewijzigd door Acinonyx op 14-08-2009 23:29:08 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71890112
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef Saffier het volgende:
Kleurdoos ben je al eens gaan praten met een dietiste? Misschien kan zij je wel heel gericht vertellen wat je kan doen. (ik loop zelf bij een dietiste om aan te komen), ik viel ook (te?) veel af tijdens de bv en Tobias groeide op het eind te weinig vonden ze. De bekende 4maandendip werd geen rekening mee gehouden helaas en aankomen na het stoppen deed ik ook niet. Lichamelijk voelde ik me uiteindelijk wel beter maar hier ook spijt van het vroege stoppen (4.5 maand). Voor mijn lijf was het echt wel beter, ik zat ruim onder de 50 kilo.

Elin krijgt nu 7.5 mnd bv en groeit ontzettend goed..met stijgende lijn zelfs! Dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken. Ik weeg nu 51.6 kg bij 1.80m dus ik begin nu ook echt magertjes te worden.. ik denk dat ik idd maar een dietiste ga raadplegen
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:30:58 #295
5428 crew  miss_sly
pi_71890270
ACh Bar, wat lijkt me dat moeilijk. Maar doe het stapje voor stapje, hou van Roy en vergeet Thijs niet. Jouw jongens, allebei!

Wat betreft de hoofdpijn: je geeft ook bv toch? Drink je voldoende? Zeker met deze warme dagen moet je echt heel veel dirnken als je bv geeft. Hoofdpijn kan een van de aanwijzingen zijn dat je niet voldoende vocht binnen krijgt.
pi_71891477
Bar sterkte met deze tegenstrijdige gevoelens en je liefde en verdriet voor Thijs blijft er altijd en dat is heel logisch dat is net zo goed je zoon als Roy nu is, hij is helaas niet bij je dikke kus het moet vast heel moeilijk zijn zeker met die verdomde kraamtranen erbij.

Innepin wat goed dat je vader na zo'n lange tijd toch wilde komen. Zeker bij zoiets geweldigs als een kleinkind ik vind het ook van hem heel dapper (helaas is mijn vader niet zo dapper bij beide kids niet komen kijken). En het is heel natuurlijk dat je na zo'n lange tijd zenuwen hebt, verliep het gesprek wel goed of was het stroefjes?
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:58:21 #297
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71895589
Laatst werd me door een arts verteld dat borstvoeding (net als zwangerschap) veel vraagt van vrouwen. En sommigen lijden daar meer onder dan anderen...
vriendin van mij met ernstig overgewicht was al haar zwangerschapskilo's kwijt na de bevalling en inmiddels is ze al meer dan 20 kilo afgevallen door de BV (en nog steeds valt ze af).
Ik denk dat je ook voor jezelf goed moet bepalen waar je grens ligt. Als jij je erg slecht gaat voelen lichamelijk, dan is het misschien tijd om (ook) voor jezelf te kiezen. Maar zolang jij je nog goed voelt, 'moet' je denk ik gewoon doorgaan. En een bezoekje aan de dietist kan nooit kwaad.
Succes
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:02:08 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_71895611
Innepin Ik vind het echt ontzettend stoer van je!

Kleurdoos, ik kan me voorstellen dat je niet graag stopt met de borstvoeding, dus ik zou gewoon knokken om daarmee door te gaan. Het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat je te weinig binnenkrijgt in je gewone voedsel, dus ik zou zeker met een dietiste gaan praten, want er zijn echt gewoon goed eetbare extraatjes die er ook voor dit soort zaken zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71895630
Ik had me al op brinta en ander krachtvoer gezet omdat ik ooit 3 maanden lang alleen maar brinta (weetabix) als ontbijt had en toen groeide ik gestaag Maar dat helpt nu niet
Ik heb iig al het telefoonnummer van een dietiste kunnen scoren.. ik bel straks even
pi_71895633
Mja, het is ook per persoon heel verschillend Asy, ik eet nu net zoveel als voor ik zwanger werd, geef nog steeds BV en ben in de BV periode bijna 3 kilo aangekomen. En ik weet écht niet waarom
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:11:35 #301
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71895666
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:05 schreef freecell het volgende:
Mja, het is ook per persoon heel verschillend Asy, ik eet nu net zoveel als voor ik zwanger werd, geef nog steeds BV en ben in de BV periode bijna 3 kilo aangekomen. En ik weet écht niet waarom
Ja dat bedoel ik ook. Dat het zo wisselend is.
Ik ben nu zo'n 2 kilo aangekomen, eet anders dan voor de zwangerschap en toch roepen mensen dat ik zo smal aan het worden ben in mijn gezicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')