Och lieve Bar, wat moet het dubbel voor je zijn!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef _Bar_ het volgende:
Vicky
Hier sinds gisteravond, de kraamtranen, en dat in de combinatie met het gemis rondom m'n andere mannetje.
Aan de ene kant loop ik overvol met liefde, en aan de andere kant word ik heen en weer geslingerd in het verdriet.
Vandaag ook eindelijk de kaarten binnen gekregen, en dan valt het nog een keer zo hard...
hopelijk morgen een wat betere dag.
Goed gedaan meissiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:25 schreef innepin het volgende:
...en alweer weg, gelukkig. Pffooooeehhhh hee. *ademt uit*
Het zit even heel hoog zegTranen zijn denk ik vooral van de zenuwen nu.
Hebben we dat ook weer overleefd....
Hoeveel is ze in totaal afgevallen ongeveer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend stoer van je innepin! Mijn vader ziet Anna een paar keer per jaar, dat vind ik genoeg, maar ze leert nu wel haar opa kennen, dat is (merk ik) totaal anders dan het zijn van een vader. Echt goed dat je hem hebt laten komen.
Kleurdoos: een vriendin van me 'moest' na 9 maanden stoppen omdat ze veel was afgevallen. D'r complete omgeving was aan het pushen, behalve ik, maar ik gaf ook bv, dus ik telde niet.![]()
Ze is gestopt, nog 4 kilo afgevallen in de maanden na het stoppen en heeft er gigantisch veel spijt van gehad. Bij d'r tweede hetzelfde gezeur, maar inmiddels heeft hij z'n eerste verjaardag gevierd en ze heeft voor zichzelf en kind2 gekozen.
![]()
D'r gewicht blijft hetzelfde als het uiteindelijk na kind1 werd.
Maar weten ze dan zeker dat het door de BV komt? Kan het niet zijn dat er iets anders is waardoor je zoveel afvalt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hoeveel is ze in totaal afgevallen ongeveer?
Want ik zou het echt heel jammer vinden als ik zou moeten stoppen maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer het echt ongezond wordt om door te gaan.
Nee dat weten ze niet zeker.. wel dat mijn stofwisseling op hol is geslagen tijdens/ na de zwangerschap..ik neem aan na want ik las in t verslagje van de vk dat ik 24.5 kilo aan was gekomenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:42 schreef Fuente het volgende:
[..]
Maar weten ze dan zeker dat het door de BV komt? Kan het niet zijn dat er iets anders is waardoor je zoveel afvalt?
Kan me indenken dat je echt nog niet wil stoppen, zeker als het verder gewoon nog zo lekker gaat!
Elin krijgt nu 7.5 mnd bv en groeit ontzettend goed..met stijgende lijn zelfs! Dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken. Ik weeg nu 51.6 kg bij 1.80m dus ik begin nu ook echt magertjes te worden.. ik denk dat ik idd maar een dietiste ga raadplegenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef Saffier het volgende:
Kleurdoos ben je al eens gaan praten met een dietiste? Misschien kan zij je wel heel gericht vertellen wat je kan doen. (ik loop zelf bij een dietiste om aan te komen), ik viel ook (te?) veel af tijdens de bv en Tobias groeide op het eind te weinig vonden ze. De bekende 4maandendip werd geen rekening mee gehouden helaas en aankomen na het stoppen deed ik ook niet. Lichamelijk voelde ik me uiteindelijk wel beter maar hier ook spijt van het vroege stoppen (4.5 maand). Voor mijn lijf was het echt wel beter, ik zat ruim onder de 50 kilo.
Ja dat bedoel ik ook. Dat het zo wisselend is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:05 schreef freecell het volgende:
Mja, het is ook per persoon heel verschillend Asy, ik eet nu net zoveel als voor ik zwanger werd, geef nog steeds BV en ben in de BV periode bijna 3 kilo aangekomen. En ik weet écht niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |